⇒ Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Reméljük tetszett a találkozó
Fontosak a visszajelzéseitek, így hálásak lennénk, ha írnátok itt egy-egy élménybeszámolót.
Kérjük osszátok meg velünk KÉPEITEKET és VIDEÓITOKAT is.
Amennyiben nincs tárhelyetek, írjatok nekünk és feltöltjük mi őket. Köszönjük!
Fontosak a visszajelzéseitek, így hálásak lennénk, ha írnátok itt egy-egy élménybeszámolót.
Kérjük osszátok meg velünk KÉPEITEKET és VIDEÓITOKAT is.
Amennyiben nincs tárhelyetek, írjatok nekünk és feltöltjük mi őket. Köszönjük!
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Yorgos
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 310
- Csatlakozott: 2016.08.11. 18:19
- Jármű gyártási éve: 1986
- Jármű gyártó: Mazda
- Jármű típusa: 323
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Sziasztok!
Sajnálom, hogy csak a gyülekezésen tudtam részt venni. Fantasztikus csapat gyűlt össze megint! Impozáns volt a "kivonulásotok" az Auchanból.
A póló azóta is rajtam, a rendszámtábla-tartó pedig elöl már fent is van!
Íme:
Sajnálom, hogy csak a gyülekezésen tudtam részt venni. Fantasztikus csapat gyűlt össze megint! Impozáns volt a "kivonulásotok" az Auchanból.
A póló azóta is rajtam, a rendszámtábla-tartó pedig elöl már fent is van!
Íme:
'86 Mazda 323 BF Sedan 1.5 GLX
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Köszönjük, hogy ennyien eljöttetek!
Csodás nap volt!
Japtimers? Igen!
Folytatás? Igen!
Nagyon fontosak számunkra a visszajelzéseitek! Hogy éreztétek magatokat, hogy tetszett a helyszín, mint változtatnátok, min erősítenétek...
Legyetek oly kedvesek nekünk ezzel örömet okozni és írjatok pár sort a mai nap tapasztalatairól és élményeiről.
Aki készített képet és videót, légyen oly kedves töltse fel egy kép/videó megosztó oldalra és linkelje be ide.
Ha nem sikerül feltölteni, írjatok és intézzük mi!
Hamarosan én is írom beszámolómat a saját szemszögemből!
(A képeimet már válogatom)
Csodás nap volt!
Japtimers? Igen!
Folytatás? Igen!
Nagyon fontosak számunkra a visszajelzéseitek! Hogy éreztétek magatokat, hogy tetszett a helyszín, mint változtatnátok, min erősítenétek...
Legyetek oly kedvesek nekünk ezzel örömet okozni és írjatok pár sort a mai nap tapasztalatairól és élményeiről.
Aki készített képet és videót, légyen oly kedves töltse fel egy kép/videó megosztó oldalra és linkelje be ide.
Ha nem sikerül feltölteni, írjatok és intézzük mi!
Hamarosan én is írom beszámolómat a saját szemszögemből!
(A képeimet már válogatom)
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Fogyasszátok szeretettel kishúgom galériáját.
Ő ugyan csak sofőröm volt (hisz nem tudok egy fenékkel két lovat megülni), de ha már kijött a gyülekezéstől az érkezésig, akkor már lőtt pár fotót.
ÍME
Ő ugyan csak sofőröm volt (hisz nem tudok egy fenékkel két lovat megülni), de ha már kijött a gyülekezéstől az érkezésig, akkor már lőtt pár fotót.
ÍME
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- jadedragon
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 183
- Csatlakozott: 2017.10.19. 08:30
- Jármű gyártási éve: 1988
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Köszönöm a fuvart gyiik és fatboy kollégáknak, a szervezőknek pedig azt, hogy az egyészet tető alá hozták!
Szuperül éreztem magam, remélem, legközelebb már fogok tudni a Starlettel menni
A saját ezeréves kis gépemmel is csináltam pár képet, itt a mappa:
Képeim
Szuperül éreztem magam, remélem, legközelebb már fogok tudni a Starlettel menni
A saját ezeréves kis gépemmel is csináltam pár képet, itt a mappa:
Képeim
Nissan Bluebird U11 2.0D SLX, 1985
Toyota Starlet EP71 GL, 1985
"Too weird to live, and too rare to die."
Toyota Starlet EP71 GL, 1985
"Too weird to live, and too rare to die."
-
- Újonc
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2018.04.27. 18:01
- Jármű gyártási éve: 1989
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Galant
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oscar 2018.05.20. 19:15-kor.
-
- Újonc
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2017.10.03. 17:27
- Jármű gyártási éve: Vásárlási segítség miatt csatlakoztam
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Sziasztok!
Jó kis találkozó volt, örülök, hogy részt vehettem rajta. És persze köszönöm az alkalomhoz tökéletesen illő "Press-car" sofőrjének is a lehetőséget!
A link mögött jó pár képet találtok a GALÉRIÁBAN
Jó kis találkozó volt, örülök, hogy részt vehettem rajta. És persze köszönöm az alkalomhoz tökéletesen illő "Press-car" sofőrjének is a lehetőséget!
A link mögött jó pár képet találtok a GALÉRIÁBAN
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Szuper találkozó volt. Ha jól sejtem végül mégsem sikerült minden márkát prezentálni, Isuzut nem láttam a nap folyamán. Trooper tulajoknak nimcs vmi fb csoportja fórumja bármilye? Nyárra csak kedvet kap legalább egy tulaj, akkor lesz mindenből. Jó volt látni hogy új arcok is megjelentek, szépen bővül a társaság. Az FC3S és a hófehér CRX szíven ütött, igazi 80s ikonok. Az látszott egyébként sztem, hogy nem kell félni a facebooktól, normális tulajokat lehet találni ott is, nem csak ígérgetőket. A fehér Charade GTTi és a fehér CRX tulaja pl nem is hallott még rólunk előzetesen csak a fb eseményt látta és az alapján kaptak kedvet mind a talihoz mind a fórumhoz.
Kornéllal egyeztettem tali előtt hogy Veszprémben összefutunk aztán onnét együtt megyünk 5kor indultam otthonról,Zalaegerszegen teletankoltam majd pályamatricát vettem volna. Fél óráig próbálkozott a kutas de vmi rendszerhiba miatt nem tudott adni végül. A fél óra csúszás miatt aztán kipróbáltam a 8as főúton az autóm rendesen, 180 a kényelmes utazótempója. Odaértem Veszprémbe még a többiek előtt. ott vettem volna egy pályamatricát, de a shellen ott is eluzasította a rendszer. Wtf. Végül Balatovalahol, a pályafelhajtó előtti uccsó Lukoilon sikerült elintézni. Konvolyban megérkeztünk aztán Törökbálintra. Már ott látszott hogy szuper napnak nézünk elé, ott több autó sorakozott reggel mint a tavalyi tavaszi talin összesen. A bp közeli helyszín sokat segített ezen gondolom.
A konvolyunk egész komoly volt Gyálra, jó volt végignézni rajta. Ahogy egyenként felálltak a srácok, mindenkin látszott a büszkeség, hogy mennyire imádja az autóját. Ott az autóbemutatás jó ötlet volt, amilyen félénkek voltak a srácok eleinte úgy belejöttek a végére. A két és öt percet tényleg tartsuk be legközelebb. A JapTimeres relikviák nagyon szépek lettek.
640km lett végül összesen amit beletekertem a stiftbe, a pici 30 literes tankját már hazafelé az m0-n meg kellett tölteni újfent. Sztem én tettem meg a legnagyobb távolságot a taliért. Bp felé reggel a vadkeletnek utazva szembe süt a felkelő nap, este haza nyugatfelé a lemenő nap vakít el. Tali előtt 3 napon át políroztam a stiftet, pénteken még le is waxoltam, fél10re végeztem vele. Gondoltam majd a talin lemosom a waxködöt, de mosó hiányában ez elmaradt így aztán úgy nézett ki mint egy festőbrigád melósautója, akik a munka végeztével földhözbasszák a festékes vödröt az autó mellett. Gyiiknak volt egy jó ötlete, szerinte ott a tó, mossuk meg abban aztán a többiek majd kihúzzák, igazi csapatépítő lehetett volna.
Kornéllal egyeztettem tali előtt hogy Veszprémben összefutunk aztán onnét együtt megyünk 5kor indultam otthonról,Zalaegerszegen teletankoltam majd pályamatricát vettem volna. Fél óráig próbálkozott a kutas de vmi rendszerhiba miatt nem tudott adni végül. A fél óra csúszás miatt aztán kipróbáltam a 8as főúton az autóm rendesen, 180 a kényelmes utazótempója. Odaértem Veszprémbe még a többiek előtt. ott vettem volna egy pályamatricát, de a shellen ott is eluzasította a rendszer. Wtf. Végül Balatovalahol, a pályafelhajtó előtti uccsó Lukoilon sikerült elintézni. Konvolyban megérkeztünk aztán Törökbálintra. Már ott látszott hogy szuper napnak nézünk elé, ott több autó sorakozott reggel mint a tavalyi tavaszi talin összesen. A bp közeli helyszín sokat segített ezen gondolom.
A konvolyunk egész komoly volt Gyálra, jó volt végignézni rajta. Ahogy egyenként felálltak a srácok, mindenkin látszott a büszkeség, hogy mennyire imádja az autóját. Ott az autóbemutatás jó ötlet volt, amilyen félénkek voltak a srácok eleinte úgy belejöttek a végére. A két és öt percet tényleg tartsuk be legközelebb. A JapTimeres relikviák nagyon szépek lettek.
640km lett végül összesen amit beletekertem a stiftbe, a pici 30 literes tankját már hazafelé az m0-n meg kellett tölteni újfent. Sztem én tettem meg a legnagyobb távolságot a taliért. Bp felé reggel a vadkeletnek utazva szembe süt a felkelő nap, este haza nyugatfelé a lemenő nap vakít el. Tali előtt 3 napon át políroztam a stiftet, pénteken még le is waxoltam, fél10re végeztem vele. Gondoltam majd a talin lemosom a waxködöt, de mosó hiányában ez elmaradt így aztán úgy nézett ki mint egy festőbrigád melósautója, akik a munka végeztével földhözbasszák a festékes vödröt az autó mellett. Gyiiknak volt egy jó ötlete, szerinte ott a tó, mossuk meg abban aztán a többiek majd kihúzzák, igazi csapatépítő lehetett volna.
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- koszorusk
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 279
- Csatlakozott: 2016.07.09. 14:42
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Kedves jÁbel!jAbel írta:Sziasztok!
Jó kis találkozó volt, örülök, hogy részt vehettem rajta. És persze köszönöm az alkalomhoz tökéletesen illő "Press-car" sofőrjének is a lehetőséget!
A link mögött jó pár képet találtok a GALÉRIÁBAN
Fantasztikusak a képek, nagyon köszönjük!
Az pedig hogy ilyen gyorsan utómunkáztad őket... biztos egész éjjel fent voltál.
Moderátor a "Bemutatkozás" Témakörben
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
- koszorusk
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 279
- Csatlakozott: 2016.07.09. 14:42
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
HA ez ötlet és felajánlás volt a következő talihoz, akkor vigyázz!!! nehogy éljünk vele.mileandras írta: Gyiiknak volt egy jó ötlete, szerinte ott a tó, mossuk meg abban aztán a többiek majd kihúzzák, igazi csapatépítő lehetett volna.
Moderátor a "Bemutatkozás" Témakörben
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Kedves Japtimers és Japclassics tulajdonosok!
Amikor megálmodtam ezt a közösséget, valami ilyesmit vízionáltam... És akkor itt vége is lehetne a beszámolómnak
A vezetőséggel, Koszorusk-val és Turan6-al eldöntöttük, hogy most az átlagosnál is jóval több energiát teszünk ennek a találkozónak a szervezésébe. Nagyon szerettük volna, ha úgy tudunk gyarapodni, hogy nem "hígul" a közösség oda nem illő járművekkel és az évjáratok tekintetében deklarált csatlakozási kritérium mellett tiszteletben tartjátok az "igényes" állapot meglétét is. Csodálatos volt megélni, hogy ennyi Japtimers, sőt még 2db JapClassics is megjelent az eseményen és 1-2 kivételtől eltekintve, mind gyönyörű, gondos gazdis állapotnak örvendett!
Nagyon szépen köszönjük nektek, hogy eljöttetek a találkozóra és láthatóan ti is készültetek rá. Nagyon jó érzéssel töltött el látni ennyi különleges, hazai japán klasszikust!
Egy kis beszámoló az én szemszögemből:
A találkozót megelőző hetek "szabad" idejei már csak ezzel az eseménnyel teltek. Ugyan hónapokkal ezelőtt elkezdtük a szervezést, de ilyenkor már úgy gyarapszanak a tennivalók, hogy Kornélnak, Tibinek és nekem is akad dolgunk bőven. A pénteki nap ismételten azzal az aggállyal telt el, hogy vajon marad-e idő a saját járművek kicsinosítására, hisz azok ilyenkor 2. helyen kellenek, hogy szerepeljenek. Nálam tetézte még a dolgot, hogy, mint a TE71 projektemben olvashattátok, gyakorlatilag nulláról raktam össze a Coupe motorját és nagy izgalom mellett Péntekre készült csak el. Muszáj volt ott lennie az eseményen . A napjaim úgy néztek ki, hogy munkahely(közben találkozó szervezés), bevásárlás (út közben telefonon találkozó szervezés), hazaérkezés (találkozó szervezés), 4 hónapos kisfiammal és kedvesemmel történő együttlét (sajnos kevesebb, mint szükséges), majd este irány a garázs és motorépítés éjszakába nyúlóan.
Fáradt voltam, de a jelentkezéseket látván nagyon lelkes! És megérte!!
Szombat reggel utolsó simítások, megindultam kishúgommal az eseményre (ő volt a piros GT-i sofőrje). jAbel csodafotósunkat felkaptam út közben, majd már meg is érkeztünk a gyülekező helyszínére. Turan6-al együtt érkeztünk 8:30-kor, majd hamar elkezdett gyarapodni a csapat
Hirtelen meg is telt a parkoló!
Nagyon köszönjük, hogy a JapClassicok és a még az éppen be nem érett Japtimers tulajok egyéb japánjai külön parkoltak. Utóbbiak közt is bőven volt látnivaló
17 perc alatt sikerült az előzetesen közölt konvojozási sorrendet megalkotnunk! Nagyon ügyesek voltatok, le a kalappal
Ez a két csoda sajnos egyéb program miatt nem tudott velünk tartani, de nagyon köszönjük tulajdonosaiknak, hogy legalább a gyülekezőre kilátogattak:
(Yorgos, ha jól emlékszem készítettél egy videót a konvoj megindulásáról. Átküldenéd nekem Wetransfer, Mammutmail vagy valami hasonló segítségével?)
A gyülekező helyszíne szerintem tökéletes volt abból a szempontból is, hogy két kanyarral már az M0-son is voltunk. Ismételten nagy piros pont nektek. Igazán kulturált volt a konvoj! Láttuk az elejétől a végéig, hisz a Coupe-val sofőrködtem jAbel fotósunkat, kinek galériájában már láthatjátok is a csodás, menet közben készült, "mosott" fotókat szépségeitekről.
Nagyon boldog vagyok, hogy a váratlan baleset miatt kialakult dugót is nagyon ügyesen abszolváltuk.
Egyedül a viszkósok miatt aggódtam, hogy meg ne forralják magukat. Sőt, a pár km-t futott motorom miatt is izgultam picit, hogy azért megéljen több futást is. Szerencsére ennél magasabbra nem nagyon ment a hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelző:
Miután kis kreativitással leküzdötte a konvoj a dugót, már bent is voltunk a tóhoz vezető szerviz úton. Nagyon köszönöm, hogy nem vertétek a port, ahogy előzetesen kértük!
Turan6 koordinálásával gyorsan haladt a parkolás
Majd végül megszállták a Peremvárosi Horgásztavat és Pihenőparkot a Japtimers tagok
Csodás látvány volt ennyi különleges jármű, ilyen ideális környezetben!
Folyamatosan bővült a csapat azokkal a tulajdonosokkal, akik a gyülekezőre nem tudtak kijönni.
Miután kipakoltatok és elfoglaltátok a helyeteket, kértük tőletek, hogy gyűljünk össze egy pillanatra.
Reméljük hasznos infókat adhattunk át nektek, illetve feldobtuk a saját magunk, illetve járműveink bemutatásának lehetőségét is.
Kértük, hogy a "régi" tagok maximum 2, az újak, maximum 5 percben ejtsék meg a bemutatkozást. Jeleztük, hogy az irulás, pirulás helyett, ilyen közösségben nehéz lesz ezt betartani.
A kedvencem az volt, amikor az egyik tulajdonos jelezte nekem, "na figyelj, majd én tényleg 2 szóban lerendezem és léphetünk tovább". Válaszoltam, hogy azt majd megnézem, reflektált, hogy akkor majd figyelj csak!
A 15. perc környékén említettem, hogy nagyon figyelek és akkor még nem volt vége. Egy szó mint száz, nagyon jó volt látni, hogy megtiszteltük egymást a bemutatkozások végighallgatásával. Kár, hogy az időjárás miatt nem érhettünk végig, de szerintem nagy sikere volt!
Személy szerint nagy öröm volt nekem, hogy szakmailag is sokat tanulhattam!
Közben persze pecáztatok, sütögettetek, és nagy örömünkre éltetek a Japtimers relikviákkal is.
Ezúton is meg szeretném köszönni Noéminak, hogy intézte ezeket!!
Csodás kis hely volt a kikapcsolódásra!
Közben ugye "szabadfoglalkozás". Hamar kialakultak a beszélgetések!
Közben átcseréltétek a pólókat, felragasztottátok a matricákat, sőt még a rendszámkeretek is lecserélésre kerültek:
A teljesség igénye nélkül pár gyöngyszem a Japtimersek közül
Ne feledkezzünk meg a szíveket dobogtató JapClassicokról sem!
És azokról a Japtimers tag autókról, akik ugyan készülő projektek miatt "OFF"-ként jöttek ezekkel, azonban ugyancsak mutatós japánok voltak!
Az időjárás 3 óra körül úgy gondolta, hogy kell egy kis csapatépítő a sátor alatt
Meg is jött a vihar előszele.
Gyorsan összepakoltunk, átparkoltunk
Majd megáldott minket az égi nedű.
Szerencsére jég nem volt, csak egy kis öblítés
Mi pedig a sátorban sztorizgattunk
Az idő volt oly kegyes, hogy még beleférjen egy fél-1 órás szabadtéri program, majd szépen, elégedetten és kultúráltan mindenki megindult haza.
Nagyon köszönöm mindenkinek, aki eljött!
Már eddig is rengeteg pozitív visszacsatolást kaptunk, illetve, amik kifejezetten jól estek, hogy mind a tulajdonosokat, mind a járműveket színvonalasnak, érettnek találtátok és az eseményt a ti szavaitokkal "nívósnak".
Külön öröm volt látni olyan autókat, amelyek tulajai nem rendezvényekre járósak, mégis megelőlegezték a bizalmat - először - nekünk, hogy ez a közösség más és jól fogják magukat érezni. Reméljük sikerült!
Köszönetet szeretnék mondani továbbá
- VEZETŐ társaimnak, hogy munkájukkal, energiájukkal, szabadidejüket nem sajnálva odatették magukat és hozzájárultak a sok mosolygós archoz, az Önfeledt időtöltésetekhez!!! Nagyon jól esik!
- Siklósi Bélának, a terület "gazdájának", hogy jelképes összegért biztosította nekünk a helyszínt, a sütögető alkalmatosságokat, a mobil WC-ket, a szemétszállítást, a levágott füvet.... És azt is, hogy visszavár minket! (A ti érdemetek is!) Szerintem kiváló helyszín volt! Írjatok róla ti is, hogy tetszett!
- A fotósoknak, akik vállalták, hogy 1-2 csodát a tükrökön és lencséken keresztül néznek és örökítenek meg. Nagyon fontos számunkra a jó média anyag mind emlékek, mind közösség építés szempontjából! Megtiszteltetek, hogy kattogtattátok a gépeket!
- és mindenkinek, aki most a nagy izgalomban nem jut eszembe és hozzájárult eme szuper nap sikeres lebonyolításához!
Végezetül pedig megpróbáltam összeszedni a résztvevőket!
Összesen:
- 50 db Japtimer!
- 2 db JapClassic
- 4 db hamarosan Japtimerré érő Japán különlegesség
- 5-10db olyan egyéb jármű, amivel Japtimers tulajdonosok érkeztek.
Japtimersek:
- Roadati / 1985 Honda Prelude
- andrasgalica / 1975 Toyota Corona
- K. Attila / 1988 Mitsubishi Galant
- bedopeter / 1984 Toyota Tercel
- Zsolesz3TG / 1985 Nissan Prairie
- K. Zoltán / 1989 Daihatsu Charade
- H.Dezső / III. gen. Honda Prelude
- S.Shadi / 1982 Mazda 323BD GT
- B.László / 198? Mazda 929 Luce
- S. Róbert / 1987 Nissan Sunny 4WD
- S. Róbert / 1989 Nissan Sunny 4WD
- DaiDani / 1987 Mitsubishi Cordia Turbo
- V.Norbert / 198? Toyota MR2
- E.Gergely / 1993 Mitsubishi Lancer GTi
- J.Zsolt / 1981 Mitsubishi Galant
- Pacsker / 1980 Toyota Corolla GT Coupe
- Pacsker / 1988 Toyota Corolla Liftback GT-i
- Turan6 / 1979 Mitsubishi Celeste GSR
- Mileandras / 1987 Suzuki Swift
- gyiik + jadedragon / 1983 Daihatsu Charmant
- gyiik / 2. 1983 Daihatsu Charmant
- koszorusk / 1987 Toyota Supra
- koszorusk / 1988 Toyota MR2
- RWD / 1981 Toyota Starlet
- gabex88 / 1986 Mitsubishi Colt
- Teno / 1987 Mitsubishi Galant
- J. István / 1980 Datsun Laurel
- TZS / 1986 Toyota Corolla AE86 GT
- Yorgos / 1986 Mazda 323 (csak gyülekező)
- Oscar / 1989 Mitsubishi Galant 4WD
- Jampi / 1989 Toyota Starlet EP71 1.3
- grandt / 1986 Toyota MR2
- Öhler Marci / 1982 Toyota Celica
- unfanatic / 1988 Toyota Starlet EP70
- Levi / Suzuki Vitara (nagyon ritka darab)
- Grill81 / 1983 Honda Accord
- B. Norbi / 1989 Mitsubishi Galant
- N. Barnabás / 1984 Honda Prelude
- Daniel / Toyota MR2 AW11 1986
- PIero / 198? Toyota MR2
Akik előzetesen nem írták fel magukat a jelentkezők listájába (kérjük legközelebb feltétlenül jelezzék a részvételüket, ahogyan többször is kértük)
Persze örültünk részvétüknek :
- Gba - 198 eleje kék Subaru 700
- PirosRX7 - 199 eleje piros Mazda RX7
- ? - 198 vége piros Nissan Sunny
- Mongi - 198 vége fekete Mazda 323?
- ? - 198 eleje pezsgő Daihatsu Charade (csak gyülekező)
- ? - 198vége kék színű "sedan" Daihatsu Charade
- Fatboy - 1983 Datsun Cedric
JapClassicok:
- Qllaario - Nissan 300ZX
- Koszorusk - Toyota Celica GT4
Japtimers tulajok készülő projektek miatt egyéb, különlegesebb japán járművei:
- Uber - Mazda MX5
- TZS tesó - Mazda MX5
- ? - Toyota MR2
- Öhler Úr - Toyota Land Cruiser
Japtimers tulajok készülő projektek miatt egyéb járművek (messze parkolva):
- Korghan / Toyota Celica helyett OFF
- domi007 / Toyota Celica helyett OFF
- ? / Datsun 120 helyett helyett OFF
- Mongoose / Toyota Supra helyett OFF
Kérlek segítsetek, kit írtam rosszul, kit hagytam ki, mert a résztvevők darabszáma miatt, nehéz fejben tartani ki tartott velünk ezen a napon
A murván parkolókra például nem volt rálátásom, netán jött egyéb Japtimers tag is OFF-al?
Külön köszönet az Ország távoli szegleteiből érkezőknek, hogy ekkora utat tettek meg az eseményért!
KÉPEIMet fogyasszátok sok szeretettel!
Reméljük legközelebb újra találkozunk
Amikor megálmodtam ezt a közösséget, valami ilyesmit vízionáltam... És akkor itt vége is lehetne a beszámolómnak
A vezetőséggel, Koszorusk-val és Turan6-al eldöntöttük, hogy most az átlagosnál is jóval több energiát teszünk ennek a találkozónak a szervezésébe. Nagyon szerettük volna, ha úgy tudunk gyarapodni, hogy nem "hígul" a közösség oda nem illő járművekkel és az évjáratok tekintetében deklarált csatlakozási kritérium mellett tiszteletben tartjátok az "igényes" állapot meglétét is. Csodálatos volt megélni, hogy ennyi Japtimers, sőt még 2db JapClassics is megjelent az eseményen és 1-2 kivételtől eltekintve, mind gyönyörű, gondos gazdis állapotnak örvendett!
Nagyon szépen köszönjük nektek, hogy eljöttetek a találkozóra és láthatóan ti is készültetek rá. Nagyon jó érzéssel töltött el látni ennyi különleges, hazai japán klasszikust!
Egy kis beszámoló az én szemszögemből:
A találkozót megelőző hetek "szabad" idejei már csak ezzel az eseménnyel teltek. Ugyan hónapokkal ezelőtt elkezdtük a szervezést, de ilyenkor már úgy gyarapszanak a tennivalók, hogy Kornélnak, Tibinek és nekem is akad dolgunk bőven. A pénteki nap ismételten azzal az aggállyal telt el, hogy vajon marad-e idő a saját járművek kicsinosítására, hisz azok ilyenkor 2. helyen kellenek, hogy szerepeljenek. Nálam tetézte még a dolgot, hogy, mint a TE71 projektemben olvashattátok, gyakorlatilag nulláról raktam össze a Coupe motorját és nagy izgalom mellett Péntekre készült csak el. Muszáj volt ott lennie az eseményen . A napjaim úgy néztek ki, hogy munkahely(közben találkozó szervezés), bevásárlás (út közben telefonon találkozó szervezés), hazaérkezés (találkozó szervezés), 4 hónapos kisfiammal és kedvesemmel történő együttlét (sajnos kevesebb, mint szükséges), majd este irány a garázs és motorépítés éjszakába nyúlóan.
Fáradt voltam, de a jelentkezéseket látván nagyon lelkes! És megérte!!
Szombat reggel utolsó simítások, megindultam kishúgommal az eseményre (ő volt a piros GT-i sofőrje). jAbel csodafotósunkat felkaptam út közben, majd már meg is érkeztünk a gyülekező helyszínére. Turan6-al együtt érkeztünk 8:30-kor, majd hamar elkezdett gyarapodni a csapat
Hirtelen meg is telt a parkoló!
Nagyon köszönjük, hogy a JapClassicok és a még az éppen be nem érett Japtimers tulajok egyéb japánjai külön parkoltak. Utóbbiak közt is bőven volt látnivaló
17 perc alatt sikerült az előzetesen közölt konvojozási sorrendet megalkotnunk! Nagyon ügyesek voltatok, le a kalappal
Ez a két csoda sajnos egyéb program miatt nem tudott velünk tartani, de nagyon köszönjük tulajdonosaiknak, hogy legalább a gyülekezőre kilátogattak:
(Yorgos, ha jól emlékszem készítettél egy videót a konvoj megindulásáról. Átküldenéd nekem Wetransfer, Mammutmail vagy valami hasonló segítségével?)
A gyülekező helyszíne szerintem tökéletes volt abból a szempontból is, hogy két kanyarral már az M0-son is voltunk. Ismételten nagy piros pont nektek. Igazán kulturált volt a konvoj! Láttuk az elejétől a végéig, hisz a Coupe-val sofőrködtem jAbel fotósunkat, kinek galériájában már láthatjátok is a csodás, menet közben készült, "mosott" fotókat szépségeitekről.
Nagyon boldog vagyok, hogy a váratlan baleset miatt kialakult dugót is nagyon ügyesen abszolváltuk.
Egyedül a viszkósok miatt aggódtam, hogy meg ne forralják magukat. Sőt, a pár km-t futott motorom miatt is izgultam picit, hogy azért megéljen több futást is. Szerencsére ennél magasabbra nem nagyon ment a hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelző:
Miután kis kreativitással leküzdötte a konvoj a dugót, már bent is voltunk a tóhoz vezető szerviz úton. Nagyon köszönöm, hogy nem vertétek a port, ahogy előzetesen kértük!
Turan6 koordinálásával gyorsan haladt a parkolás
Majd végül megszállták a Peremvárosi Horgásztavat és Pihenőparkot a Japtimers tagok
Csodás látvány volt ennyi különleges jármű, ilyen ideális környezetben!
Folyamatosan bővült a csapat azokkal a tulajdonosokkal, akik a gyülekezőre nem tudtak kijönni.
Miután kipakoltatok és elfoglaltátok a helyeteket, kértük tőletek, hogy gyűljünk össze egy pillanatra.
Reméljük hasznos infókat adhattunk át nektek, illetve feldobtuk a saját magunk, illetve járműveink bemutatásának lehetőségét is.
Kértük, hogy a "régi" tagok maximum 2, az újak, maximum 5 percben ejtsék meg a bemutatkozást. Jeleztük, hogy az irulás, pirulás helyett, ilyen közösségben nehéz lesz ezt betartani.
A kedvencem az volt, amikor az egyik tulajdonos jelezte nekem, "na figyelj, majd én tényleg 2 szóban lerendezem és léphetünk tovább". Válaszoltam, hogy azt majd megnézem, reflektált, hogy akkor majd figyelj csak!
A 15. perc környékén említettem, hogy nagyon figyelek és akkor még nem volt vége. Egy szó mint száz, nagyon jó volt látni, hogy megtiszteltük egymást a bemutatkozások végighallgatásával. Kár, hogy az időjárás miatt nem érhettünk végig, de szerintem nagy sikere volt!
Személy szerint nagy öröm volt nekem, hogy szakmailag is sokat tanulhattam!
Közben persze pecáztatok, sütögettetek, és nagy örömünkre éltetek a Japtimers relikviákkal is.
Ezúton is meg szeretném köszönni Noéminak, hogy intézte ezeket!!
Csodás kis hely volt a kikapcsolódásra!
Közben ugye "szabadfoglalkozás". Hamar kialakultak a beszélgetések!
Közben átcseréltétek a pólókat, felragasztottátok a matricákat, sőt még a rendszámkeretek is lecserélésre kerültek:
A teljesség igénye nélkül pár gyöngyszem a Japtimersek közül
Ne feledkezzünk meg a szíveket dobogtató JapClassicokról sem!
És azokról a Japtimers tag autókról, akik ugyan készülő projektek miatt "OFF"-ként jöttek ezekkel, azonban ugyancsak mutatós japánok voltak!
Az időjárás 3 óra körül úgy gondolta, hogy kell egy kis csapatépítő a sátor alatt
Meg is jött a vihar előszele.
Gyorsan összepakoltunk, átparkoltunk
Majd megáldott minket az égi nedű.
Szerencsére jég nem volt, csak egy kis öblítés
Mi pedig a sátorban sztorizgattunk
Az idő volt oly kegyes, hogy még beleférjen egy fél-1 órás szabadtéri program, majd szépen, elégedetten és kultúráltan mindenki megindult haza.
Nagyon köszönöm mindenkinek, aki eljött!
Már eddig is rengeteg pozitív visszacsatolást kaptunk, illetve, amik kifejezetten jól estek, hogy mind a tulajdonosokat, mind a járműveket színvonalasnak, érettnek találtátok és az eseményt a ti szavaitokkal "nívósnak".
Külön öröm volt látni olyan autókat, amelyek tulajai nem rendezvényekre járósak, mégis megelőlegezték a bizalmat - először - nekünk, hogy ez a közösség más és jól fogják magukat érezni. Reméljük sikerült!
Köszönetet szeretnék mondani továbbá
- VEZETŐ társaimnak, hogy munkájukkal, energiájukkal, szabadidejüket nem sajnálva odatették magukat és hozzájárultak a sok mosolygós archoz, az Önfeledt időtöltésetekhez!!! Nagyon jól esik!
- Siklósi Bélának, a terület "gazdájának", hogy jelképes összegért biztosította nekünk a helyszínt, a sütögető alkalmatosságokat, a mobil WC-ket, a szemétszállítást, a levágott füvet.... És azt is, hogy visszavár minket! (A ti érdemetek is!) Szerintem kiváló helyszín volt! Írjatok róla ti is, hogy tetszett!
- A fotósoknak, akik vállalták, hogy 1-2 csodát a tükrökön és lencséken keresztül néznek és örökítenek meg. Nagyon fontos számunkra a jó média anyag mind emlékek, mind közösség építés szempontjából! Megtiszteltetek, hogy kattogtattátok a gépeket!
- és mindenkinek, aki most a nagy izgalomban nem jut eszembe és hozzájárult eme szuper nap sikeres lebonyolításához!
Végezetül pedig megpróbáltam összeszedni a résztvevőket!
Összesen:
- 50 db Japtimer!
- 2 db JapClassic
- 4 db hamarosan Japtimerré érő Japán különlegesség
- 5-10db olyan egyéb jármű, amivel Japtimers tulajdonosok érkeztek.
Japtimersek:
- Roadati / 1985 Honda Prelude
- andrasgalica / 1975 Toyota Corona
- K. Attila / 1988 Mitsubishi Galant
- bedopeter / 1984 Toyota Tercel
- Zsolesz3TG / 1985 Nissan Prairie
- K. Zoltán / 1989 Daihatsu Charade
- H.Dezső / III. gen. Honda Prelude
- S.Shadi / 1982 Mazda 323BD GT
- B.László / 198? Mazda 929 Luce
- S. Róbert / 1987 Nissan Sunny 4WD
- S. Róbert / 1989 Nissan Sunny 4WD
- DaiDani / 1987 Mitsubishi Cordia Turbo
- V.Norbert / 198? Toyota MR2
- E.Gergely / 1993 Mitsubishi Lancer GTi
- J.Zsolt / 1981 Mitsubishi Galant
- Pacsker / 1980 Toyota Corolla GT Coupe
- Pacsker / 1988 Toyota Corolla Liftback GT-i
- Turan6 / 1979 Mitsubishi Celeste GSR
- Mileandras / 1987 Suzuki Swift
- gyiik + jadedragon / 1983 Daihatsu Charmant
- gyiik / 2. 1983 Daihatsu Charmant
- koszorusk / 1987 Toyota Supra
- koszorusk / 1988 Toyota MR2
- RWD / 1981 Toyota Starlet
- gabex88 / 1986 Mitsubishi Colt
- Teno / 1987 Mitsubishi Galant
- J. István / 1980 Datsun Laurel
- TZS / 1986 Toyota Corolla AE86 GT
- Yorgos / 1986 Mazda 323 (csak gyülekező)
- Oscar / 1989 Mitsubishi Galant 4WD
- Jampi / 1989 Toyota Starlet EP71 1.3
- grandt / 1986 Toyota MR2
- Öhler Marci / 1982 Toyota Celica
- unfanatic / 1988 Toyota Starlet EP70
- Levi / Suzuki Vitara (nagyon ritka darab)
- Grill81 / 1983 Honda Accord
- B. Norbi / 1989 Mitsubishi Galant
- N. Barnabás / 1984 Honda Prelude
- Daniel / Toyota MR2 AW11 1986
- PIero / 198? Toyota MR2
Akik előzetesen nem írták fel magukat a jelentkezők listájába (kérjük legközelebb feltétlenül jelezzék a részvételüket, ahogyan többször is kértük)
Persze örültünk részvétüknek :
- Gba - 198 eleje kék Subaru 700
- PirosRX7 - 199 eleje piros Mazda RX7
- ? - 198 vége piros Nissan Sunny
- Mongi - 198 vége fekete Mazda 323?
- ? - 198 eleje pezsgő Daihatsu Charade (csak gyülekező)
- ? - 198vége kék színű "sedan" Daihatsu Charade
- Fatboy - 1983 Datsun Cedric
JapClassicok:
- Qllaario - Nissan 300ZX
- Koszorusk - Toyota Celica GT4
Japtimers tulajok készülő projektek miatt egyéb, különlegesebb japán járművei:
- Uber - Mazda MX5
- TZS tesó - Mazda MX5
- ? - Toyota MR2
- Öhler Úr - Toyota Land Cruiser
Japtimers tulajok készülő projektek miatt egyéb járművek (messze parkolva):
- Korghan / Toyota Celica helyett OFF
- domi007 / Toyota Celica helyett OFF
- ? / Datsun 120 helyett helyett OFF
- Mongoose / Toyota Supra helyett OFF
Kérlek segítsetek, kit írtam rosszul, kit hagytam ki, mert a résztvevők darabszáma miatt, nehéz fejben tartani ki tartott velünk ezen a napon
A murván parkolókra például nem volt rálátásom, netán jött egyéb Japtimers tag is OFF-al?
Külön köszönet az Ország távoli szegleteiből érkezőknek, hogy ekkora utat tettek meg az eseményért!
KÉPEIMet fogyasszátok sok szeretettel!
Reméljük legközelebb újra találkozunk
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
A kék Charade Sedannal Varga Feri jött, családi hagyatéka a kis 1.3 16v, anno nagypapája vette szalonból újonnan a gépet. Eddug nem volt tag, de azt mondja annyira tetszett neki mind a tali mind a társaság hogy legközelebb is jön mindenképpen. A fehér Charade GTTi-vel nem tudom ki jött, elvileg valamelyik tagunk invitálta. A két NA jövőre már JapTimerré érik
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 146
- Csatlakozott: 2016.06.26. 20:22
- Jármű gyártási éve: 1976
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Celica
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Az SW20 MR2-vel ki jött? Elkezdünk valamiről beszélni, aztán nem tudtuk befejezni, mert indult a konvoj, neki pedig mennie kellett máshova. Mondta a nicknevét, tag itt is, facebookon is, de sajnos túl rövid az eszem és nem tudtam megjegyezni.
1976 Toyota Celica TA28
1988 Toyota 4Runner SR5
1988 Toyota 4Runner SR5
- Turan6
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 745
- Csatlakozott: 2016.04.24. 19:48
- Jármű gyártási éve: 1979
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Celeste
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Csodálatos képek. Nem győzöm újralapozni őket.koszorusk írta:Kedves jÁbel!jAbel írta:Sziasztok!
Jó kis találkozó volt, örülök, hogy részt vehettem rajta. És persze köszönöm az alkalomhoz tökéletesen illő "Press-car" sofőrjének is a lehetőséget!
A link mögött jó pár képet találtok a GALÉRIÁBAN
Fantasztikusak a képek, nagyon köszönjük!
Az pedig hogy ilyen gyorsan utómunkáztad őket... biztos egész éjjel fent voltál.
Köszönjük!
Moderátor a "Mitsubishi", a "Honda, Acura" Kategóriákban és a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR