De bolond és feledékeny vagyok. Ewing képei is nálam.
Igyekszem azokat is mielőbb feltölteni!
⇒ Élménybeszámolók - JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Élménybeszámolók - JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Geri
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2018.06.14. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Élménybeszámolók - JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.
Megkésve, de itt a beszámoló az én szemszögemből is. Szombaton reggel találkozott a konvoj és már itt is látszott, hogy egy remek csapat fog összeverődni.
Miután mindenki befutott, nekiindultunk az útnak.
Néhány kilométer és sok esőfelhő után megérkeztünk az első pihenőnkhöz, ahol autópályamatricát vásároltunk illetve a 300ZX hibáját vizsgáltuk.
Ezek után gyorsan átmentünk a határon, majd St. Pölten-ben jött az első tankolásos szünet. Itt a 300ZX új akkut kapott, illetve gyiik is szorgosan ragasztott.
Letértünk a pályáról és jött a jó tempójú kanyargás a falvak között, néha egy-egy mopedautós szakasz megszakításával.
Admontban ettünk egy kis schnitzelt, aztán gurultunk is tovább. Ahogy egyre feljebb mentünk, a kilátás is egyre jobb lett, ezt a fotók is bizonyítják:
Itt volt egy szerintem vicces történés: egy hosszabb emelkedőn gyiik beszólt a rádióba hogy előzhető, neki ez a max. Gondoltuk a Honda csak meg tudja csinálni “L”-ben a Charmantot. Hát nem nagyon . Hosszas egymás mellett “száguldás” következett, ugyanis a “csúnya ‘80-as szedánok” nem nagyon kedvelték az emelkedőt.
Végül az emelkedés végén megálltunk egy öbölben fotózkodni:
Ezek után megérkeztünk Hallstadtba, ahol gyönyörű táj fogadott minket.
8 óra fele megérkeztünk gyiik-al Ainringbe, ugyanis a hatalmas zuhé közepette elvesztettünk minden más autót, így hát az egyetlen ismerős lámpát követtük. Nem sokkal később a többiek is befutottak.
Este mi még visszaugrottunk Salzburgba, ahol a szépen kivilágított város fogadott minket. Már ekkor parkolt jópár veterán a városban, igaz ezek nem japánok voltak. Másnap reggel a reggeli elfogyasztása után mi elmentünk mosatni és tankolni, viszont a benzinkúton csak gépi mosó volt, szóval a mosást végül a hotel parkolójában intéztük el. Végül megérkeztünk a rendezvény helyszínére, ahol már vártak minket. A találkozó valóban “nyugati” volt: rengeteg olyan japán különlegességet láthattunk, amelyek nem fordulnak elő itthon.
Személyes kedvenceim:
1. Mazda Cosmo
2. Mazda 929 Luce
3. Toyota Corona Mark II
Külön “érdekesség” volt (bár szerintem ez csak nekem volt az), hogy az Accordot ‘82-ben Németországban helyezték újonnan forgalomba, így úgymond “hazavittük”.
Miután megcsodáltuk a találkozó autóit, elindultunk a második szállásunkra. Szerencsére ezen az úton már csak kisebb záporok kaptak el minket itt-ott.
A második szállás is nagyon jó volt, rendkívüli kilátással.
Aznap mi még elmentünk egy kicsit szétnézni a szomszéd városkákba. Az egyikben találtam egy elhagyott Mazda 323F-et, ami ugye már Japtimer korú. Ilyen kék színben még nem láttam ilyen Mazdát. Egyébként valamiért nyitva volt.
Ezek után visszatértünk a szállásra és finomat vacsoráztunk.
Másnap elváltunk a csapattól. Hazafele már egyéb érdekesség nem adódott, kivéve egy osztrák falucska elhagyott étkezdéjét. A beállóban ugyanis érintetlenül porosodott ez az Opel Kadett:
A végére csak nekem is jutott pajtalelet .
Összegezve a történteket: nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk a túrán! Gyönyörű tájakon jártunk és rendkívüli autókat láthattunk. Köszönjük a szervezést a vezetőségnek, Antinak a fékfolyadékot, gyiik-nak pedig az Ainringbe vezetést!
Az összes fotóm egyben ITT.
Miután mindenki befutott, nekiindultunk az útnak.
Néhány kilométer és sok esőfelhő után megérkeztünk az első pihenőnkhöz, ahol autópályamatricát vásároltunk illetve a 300ZX hibáját vizsgáltuk.
Ezek után gyorsan átmentünk a határon, majd St. Pölten-ben jött az első tankolásos szünet. Itt a 300ZX új akkut kapott, illetve gyiik is szorgosan ragasztott.
Letértünk a pályáról és jött a jó tempójú kanyargás a falvak között, néha egy-egy mopedautós szakasz megszakításával.
Admontban ettünk egy kis schnitzelt, aztán gurultunk is tovább. Ahogy egyre feljebb mentünk, a kilátás is egyre jobb lett, ezt a fotók is bizonyítják:
Itt volt egy szerintem vicces történés: egy hosszabb emelkedőn gyiik beszólt a rádióba hogy előzhető, neki ez a max. Gondoltuk a Honda csak meg tudja csinálni “L”-ben a Charmantot. Hát nem nagyon . Hosszas egymás mellett “száguldás” következett, ugyanis a “csúnya ‘80-as szedánok” nem nagyon kedvelték az emelkedőt.
Végül az emelkedés végén megálltunk egy öbölben fotózkodni:
Ezek után megérkeztünk Hallstadtba, ahol gyönyörű táj fogadott minket.
8 óra fele megérkeztünk gyiik-al Ainringbe, ugyanis a hatalmas zuhé közepette elvesztettünk minden más autót, így hát az egyetlen ismerős lámpát követtük. Nem sokkal később a többiek is befutottak.
Este mi még visszaugrottunk Salzburgba, ahol a szépen kivilágított város fogadott minket. Már ekkor parkolt jópár veterán a városban, igaz ezek nem japánok voltak. Másnap reggel a reggeli elfogyasztása után mi elmentünk mosatni és tankolni, viszont a benzinkúton csak gépi mosó volt, szóval a mosást végül a hotel parkolójában intéztük el. Végül megérkeztünk a rendezvény helyszínére, ahol már vártak minket. A találkozó valóban “nyugati” volt: rengeteg olyan japán különlegességet láthattunk, amelyek nem fordulnak elő itthon.
Személyes kedvenceim:
1. Mazda Cosmo
2. Mazda 929 Luce
3. Toyota Corona Mark II
Külön “érdekesség” volt (bár szerintem ez csak nekem volt az), hogy az Accordot ‘82-ben Németországban helyezték újonnan forgalomba, így úgymond “hazavittük”.
Miután megcsodáltuk a találkozó autóit, elindultunk a második szállásunkra. Szerencsére ezen az úton már csak kisebb záporok kaptak el minket itt-ott.
A második szállás is nagyon jó volt, rendkívüli kilátással.
Aznap mi még elmentünk egy kicsit szétnézni a szomszéd városkákba. Az egyikben találtam egy elhagyott Mazda 323F-et, ami ugye már Japtimer korú. Ilyen kék színben még nem láttam ilyen Mazdát. Egyébként valamiért nyitva volt.
Ezek után visszatértünk a szállásra és finomat vacsoráztunk.
Másnap elváltunk a csapattól. Hazafele már egyéb érdekesség nem adódott, kivéve egy osztrák falucska elhagyott étkezdéjét. A beállóban ugyanis érintetlenül porosodott ez az Opel Kadett:
A végére csak nekem is jutott pajtalelet .
Összegezve a történteket: nagyon köszönjük, hogy résztvehettünk a túrán! Gyönyörű tájakon jártunk és rendkívüli autókat láthattunk. Köszönjük a szervezést a vezetőségnek, Antinak a fékfolyadékot, gyiik-nak pedig az Ainringbe vezetést!
Az összes fotóm egyben ITT.
Japtimer spotter.
1982 Honda Accord
1982 Honda Accord
- Turan6
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 745
- Csatlakozott: 2016.04.24. 19:48
- Jármű gyártási éve: 1979
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Celeste
Re: Élménybeszámolók - JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.
Nagyon jó beszámolókat írtatok, öröm volt olvasni.
Sajnos nekem szó szerint nem volt felhőtlen az út, mivel az Admonti megállónk után az ablaktörlő megmakacsolta magát, azaz a gondolkodós és a lassú szinte teljesen megadta magát, a gyors pedig mindig többszöri unszolásra indult csak el. Innentől kezdve olyan izgalom és aggodalom ült rá az útra, hogy nem tudtam önfeledten kiélvezni úgy, ahogy a helyzet megkívánta volna. A Salzburg előtti égszakadás és az autópályás sávelhúzás pattanásig feszítette az idegeimet. Ha ott a tekercszárlatos motor megadja magát, akkor tuti baleset lett volna belőle. Szerencsére ezt elkerültük. A szállás előtt a főúton a GPS navigációm is meghalt.
Szerintem nem kétséges hogy ezek után az esti korsó sörök legalább olyan jól estek, mint a napközbeni eső.
Mivel másnap is esővel indult a reggel, ezért az aggodalmam megmaradt. Szerencsére a délután már végig napsütéses volt, és tudtam végre figyelni a kocsikázás élményére is.
Azért írtam mindezt csak le, hogy nézzétek el nekem ha esetleg nem olyan lelkesedéssel tevékenykedtem mint ahogy azt illett volna.
A németek tényleg kemények. Olyan értékű kocsikat vittek ki az eső ellenére hogy leesett az ember álla. Rögtön a bejáratnál egy Bentley talán a 40-es évekből? Régi Audik, Alfák, Opel GT-k, és a szívünk csücskei a japán autók.
Amit még kiemelnék az útról az az, hogy az rettentően élveztem Bopat történeteit, ami nem feltétlenül csak az autókról szóltak. Nagyon izgalmas életet él, és a tapasztalatai hasznos információkat hordoztak.
A celeste becsületére legyen mondva hogy hazahozott, és nem is akárhogy. Felvette a ritmust autópályán is ez a 40 éves konstrukció. Az ablaktörlőről nem tehet, hiszen az egy-két teszt mozgatáson kívül, utoljára 20 éve lehetett élesben használva, és szerintem a tekercs bevonata érhetett már el.
Legközelebb viszek tartalék ablaktörlőt, vagy szerzek egy olyan kézzel mozgathatót mint amilyen a Bentleyn volt, és kiélvezem a szerpentineknek minden ívét. Ja, és addigra meg kell tanulnom vezetni a hátulhajtós autókat!
Köszönöm hogy együtt lehettünk az úton!
Sajnos nekem szó szerint nem volt felhőtlen az út, mivel az Admonti megállónk után az ablaktörlő megmakacsolta magát, azaz a gondolkodós és a lassú szinte teljesen megadta magát, a gyors pedig mindig többszöri unszolásra indult csak el. Innentől kezdve olyan izgalom és aggodalom ült rá az útra, hogy nem tudtam önfeledten kiélvezni úgy, ahogy a helyzet megkívánta volna. A Salzburg előtti égszakadás és az autópályás sávelhúzás pattanásig feszítette az idegeimet. Ha ott a tekercszárlatos motor megadja magát, akkor tuti baleset lett volna belőle. Szerencsére ezt elkerültük. A szállás előtt a főúton a GPS navigációm is meghalt.
Szerintem nem kétséges hogy ezek után az esti korsó sörök legalább olyan jól estek, mint a napközbeni eső.
Mivel másnap is esővel indult a reggel, ezért az aggodalmam megmaradt. Szerencsére a délután már végig napsütéses volt, és tudtam végre figyelni a kocsikázás élményére is.
Azért írtam mindezt csak le, hogy nézzétek el nekem ha esetleg nem olyan lelkesedéssel tevékenykedtem mint ahogy azt illett volna.
A németek tényleg kemények. Olyan értékű kocsikat vittek ki az eső ellenére hogy leesett az ember álla. Rögtön a bejáratnál egy Bentley talán a 40-es évekből? Régi Audik, Alfák, Opel GT-k, és a szívünk csücskei a japán autók.
Amit még kiemelnék az útról az az, hogy az rettentően élveztem Bopat történeteit, ami nem feltétlenül csak az autókról szóltak. Nagyon izgalmas életet él, és a tapasztalatai hasznos információkat hordoztak.
A celeste becsületére legyen mondva hogy hazahozott, és nem is akárhogy. Felvette a ritmust autópályán is ez a 40 éves konstrukció. Az ablaktörlőről nem tehet, hiszen az egy-két teszt mozgatáson kívül, utoljára 20 éve lehetett élesben használva, és szerintem a tekercs bevonata érhetett már el.
Legközelebb viszek tartalék ablaktörlőt, vagy szerzek egy olyan kézzel mozgathatót mint amilyen a Bentleyn volt, és kiélvezem a szerpentineknek minden ívét. Ja, és addigra meg kell tanulnom vezetni a hátulhajtós autókat!
Köszönöm hogy együtt lehettünk az úton!
Moderátor a "Mitsubishi", a "Honda, Acura" Kategóriákban és a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
- ewing
- Újonc
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2016.09.25. 21:09
- Jármű gyártási éve: 1990
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Élménybeszámolók - JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.
No para Matyi! A fotókat is sikerült feltöltenem.
A fotók között a traktorokat, faházakat majd átugorjátok.
https://photos.app.goo.gl/bgnRFEmbpqiEUWFYA
A fotók között a traktorokat, faházakat majd átugorjátok.
https://photos.app.goo.gl/bgnRFEmbpqiEUWFYA
Toyota Corolla EE90