⇒ Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Nagyon jó hangulatú találkozó volt. Minden gördülékenyen és szerencsésen zajlott úgy, hogy a több, mint 1 hónapos monszun is felfüggesztette működését erre a napra
Élménybeszámolóitokat ide írjátok legyetek oly kedvesek és a képeket, videókat is itt osszátok meg velünk.
Köszönjük!
Élménybeszámolóitokat ide írjátok legyetek oly kedvesek és a képeket, videókat is itt osszátok meg velünk.
Köszönjük!
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Ne legyetek szégyenlősek srácok, írjatok bátran!
Hajnali 3 körül értem haza tali előtt, állítottam be ébresztőt 6ra, hogy 7kor induljak az érdi gyülekezőre, de nem sikerült felkelni 9 körül írtam Dominak hogy majd utolérem a konvojt (akkor tankoltam még Győrben). Ausfahrt felé kerülve a német autópályán gyorsan odaértem, a Pentele híd után már a srácokkal együtt érkeztem meg a helyszínre. Hiába volt frissen mosva a szutyi, a bogarak nem tudták kikerülni a fénysebességgel közlekedő Marutim, ezért aztán nem csak a tulaj volt bogaras hanem a verdája is.
Vendéglátóink hiperkorrektek voltak, egész nap tisztán voltak tartva a wc-k, vitték be a kéztörlő papirokat, szappant stb, elegendő asztal szék volt az ebédhez, nagyon finom volt a pörköltjük is, le a kalappal. Tali elötti nap meg levágták miattunk a füvet, igazán fényesre volt nyalva a seggünk!
Jó volt meglátogatni a klubbot, igazi autóbuzulós nap volt. A régebbi tagok autói épülnek szépülnek (utóbbi enyémre nem igaz ), az új tagokat pedig jó volt megismerni. A kvíz is érdekes volt, a helyszín is kiváló választás, köszönet a szervezők befektetett munkájáért!
Hajnali 3 körül értem haza tali előtt, állítottam be ébresztőt 6ra, hogy 7kor induljak az érdi gyülekezőre, de nem sikerült felkelni 9 körül írtam Dominak hogy majd utolérem a konvojt (akkor tankoltam még Győrben). Ausfahrt felé kerülve a német autópályán gyorsan odaértem, a Pentele híd után már a srácokkal együtt érkeztem meg a helyszínre. Hiába volt frissen mosva a szutyi, a bogarak nem tudták kikerülni a fénysebességgel közlekedő Marutim, ezért aztán nem csak a tulaj volt bogaras hanem a verdája is.
Vendéglátóink hiperkorrektek voltak, egész nap tisztán voltak tartva a wc-k, vitték be a kéztörlő papirokat, szappant stb, elegendő asztal szék volt az ebédhez, nagyon finom volt a pörköltjük is, le a kalappal. Tali elötti nap meg levágták miattunk a füvet, igazán fényesre volt nyalva a seggünk!
Jó volt meglátogatni a klubbot, igazi autóbuzulós nap volt. A régebbi tagok autói épülnek szépülnek (utóbbi enyémre nem igaz ), az új tagokat pedig jó volt megismerni. A kvíz is érdekes volt, a helyszín is kiváló választás, köszönet a szervezők befektetett munkájáért!
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- RWD
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 422
- Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Köszönjük ezt az újabb remek talákozót, remek volt a szervezés és a helyszín is!
Szerintem egészen szép mezőny gyűlt össze, jó volt kicsit elcseverészni rég látott, illetve idáig még nem látott arcokkal. Jó kis brancs, le a kalappal!
Megmondom őszintén, nekünk már nagyon jól esett egy kis ejtőzés a "vadonban", bár ezzel valószínűleg nem vagyunk egyedül. Külön izgalmat okozott, hogy csütörtökön még nem volt műszaki a KP-n. Szerencsére, és az elméleti kérdésekben megerősítő klubtagoknak hála, pénteken abszolválta a vizsgát. Már csak le kellett mosnom péntek este, másnap pedig rajtolhattunk.
Az út izgalommentes volt, és jól esett végre gurulni vele. Lesz még tennivaló az autóval, de ez projekt téma.
Időben odaértünk a gyülekező helyszínére, még egy laza pisi+kávé (asszony belevisz a rosszba, sosem kávézom:) is belefért. Gyors szenya szájbatömés, még pár kézfogás, és már rajtoltunk is. Valamiért úgy emlékeztem, hogy 10 percnyire vagyunk a végső célpontukntól, így alaposan meglepődtem amikor már 40 perce mentünk. Csodás volt az idő, szép utakon jártunk, a híd bevétele külön élmény volt. Egész jól ment a kis 3K, lehet már nincs végsebesség problémánk...
Picit el is tévedtünk a lehajtó után, de azért az egyezményes jelek segítségével ismét hadrendbe és irányba álltunk. Először nem értettem, Zsolesz mit dudál és reppel mögöttem, utána esett le hogy a mutogálás "forduljatok meg a körforgóban" akart lenni. Hehe.
Szépen elfoglaltunk a mesterien előkészített placcot (még egyszer köszönjük), és résztvettünk a kötelező briefingen.
A kaja nekem nagyon ízlett, a nap szépen lekapott, a Japtimersek történetei hibátlanok voltak. Nekem nem kicsi kihívás volt beszélni a KP-ról, lévén idén nyáron lesz 9 éve, hogy velem van. Plusz mostanában küzdök egy kis lelki kínnal is, de ez megint projekt téma. Imádom, szeretem. Hacsiztam - kibickedtem is kicsit újfent, köszi TZS! Igaz hogy nem a "driver's shoe" volt rajtam, de akkor is élmény volt. És autót, szerszámot, nőt nem adunk kölcsön! Egészen más élmény egy szög gyári (és nem mellesleg betojsz állapotú) AE86-ban ülni, mint egy megépített egyedben. 'Sajnos' nem billentett ki az élmény egyik irányba sem...ugyanúgy szeretnék egyet, egyszerűen nincs rá alternatíva. De továbbra sem minden áron Ez van, hosszú távon is tartsuk magunkat az elveinkhez. A kvíz remek volt, konkrétan egy válaszra tudtam a helyes megfejtést. Kenmeri, az KGC110!
Mit írhatnék még? Remek időtöltés volt, köszi mindenkinek aki eljött! Aki nem jött, majd jön a következőre
És mindig jusson eszetekbe. Az első Mitsubishi repülő akkor emelkedett először a levegőbe....amikor felszállt!
Szerintem egészen szép mezőny gyűlt össze, jó volt kicsit elcseverészni rég látott, illetve idáig még nem látott arcokkal. Jó kis brancs, le a kalappal!
Megmondom őszintén, nekünk már nagyon jól esett egy kis ejtőzés a "vadonban", bár ezzel valószínűleg nem vagyunk egyedül. Külön izgalmat okozott, hogy csütörtökön még nem volt műszaki a KP-n. Szerencsére, és az elméleti kérdésekben megerősítő klubtagoknak hála, pénteken abszolválta a vizsgát. Már csak le kellett mosnom péntek este, másnap pedig rajtolhattunk.
Az út izgalommentes volt, és jól esett végre gurulni vele. Lesz még tennivaló az autóval, de ez projekt téma.
Időben odaértünk a gyülekező helyszínére, még egy laza pisi+kávé (asszony belevisz a rosszba, sosem kávézom:) is belefért. Gyors szenya szájbatömés, még pár kézfogás, és már rajtoltunk is. Valamiért úgy emlékeztem, hogy 10 percnyire vagyunk a végső célpontukntól, így alaposan meglepődtem amikor már 40 perce mentünk. Csodás volt az idő, szép utakon jártunk, a híd bevétele külön élmény volt. Egész jól ment a kis 3K, lehet már nincs végsebesség problémánk...
Picit el is tévedtünk a lehajtó után, de azért az egyezményes jelek segítségével ismét hadrendbe és irányba álltunk. Először nem értettem, Zsolesz mit dudál és reppel mögöttem, utána esett le hogy a mutogálás "forduljatok meg a körforgóban" akart lenni. Hehe.
Szépen elfoglaltunk a mesterien előkészített placcot (még egyszer köszönjük), és résztvettünk a kötelező briefingen.
A kaja nekem nagyon ízlett, a nap szépen lekapott, a Japtimersek történetei hibátlanok voltak. Nekem nem kicsi kihívás volt beszélni a KP-ról, lévén idén nyáron lesz 9 éve, hogy velem van. Plusz mostanában küzdök egy kis lelki kínnal is, de ez megint projekt téma. Imádom, szeretem. Hacsiztam - kibickedtem is kicsit újfent, köszi TZS! Igaz hogy nem a "driver's shoe" volt rajtam, de akkor is élmény volt. És autót, szerszámot, nőt nem adunk kölcsön! Egészen más élmény egy szög gyári (és nem mellesleg betojsz állapotú) AE86-ban ülni, mint egy megépített egyedben. 'Sajnos' nem billentett ki az élmény egyik irányba sem...ugyanúgy szeretnék egyet, egyszerűen nincs rá alternatíva. De továbbra sem minden áron Ez van, hosszú távon is tartsuk magunkat az elveinkhez. A kvíz remek volt, konkrétan egy válaszra tudtam a helyes megfejtést. Kenmeri, az KGC110!
Mit írhatnék még? Remek időtöltés volt, köszi mindenkinek aki eljött! Aki nem jött, majd jön a következőre
És mindig jusson eszetekbe. Az első Mitsubishi repülő akkor emelkedett először a levegőbe....amikor felszállt!
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- RWD
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 422
- Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Vasskoss köszi a képeket (és a sört ), nagyon jók lettek!
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Geri
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2018.06.14. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Köszönjük, hogy részt vehettünk egy ennyire jó találkozón! Örülünk hogy találkozhattunk végre személyesen is.
Kis izgalommal telt a reggel is, oka pedig az utolsó pillanatig való takarítás okozta majdnem-elkésés volt (az ablakokon lehetett is ismételni az érkezés után ). Kevesebben voltunk a vártnál, így viszont a géppark igényességére nem lehetett panasz.
A krúzolás Dunavecséig nagyon menő volt, a Cedric-Galant-Accord limuzin-hármas nagyon ütött .
Kis eltévedést követően sikeresen megérkeztünk a Duna mellé. Itt szeretném kiemelni, mennyire profi volt a szervezés. Vágott füvű, szép hely fogadott minket padokkal, WC-vel és finom ebéddel. A kvíz remek ötlet volt, remélem lesz még ilyen (MotoKOMPÓT és társai ).
Na de elég a szóból, jöjjenek a képek, kevesebb mint 2 hónap múlva pedig irány az Alpok!
Az összes fotóm egyben ITT.
Kis izgalommal telt a reggel is, oka pedig az utolsó pillanatig való takarítás okozta majdnem-elkésés volt (az ablakokon lehetett is ismételni az érkezés után ). Kevesebben voltunk a vártnál, így viszont a géppark igényességére nem lehetett panasz.
A krúzolás Dunavecséig nagyon menő volt, a Cedric-Galant-Accord limuzin-hármas nagyon ütött .
Kis eltévedést követően sikeresen megérkeztünk a Duna mellé. Itt szeretném kiemelni, mennyire profi volt a szervezés. Vágott füvű, szép hely fogadott minket padokkal, WC-vel és finom ebéddel. A kvíz remek ötlet volt, remélem lesz még ilyen (MotoKOMPÓT és társai ).
Na de elég a szóból, jöjjenek a képek, kevesebb mint 2 hónap múlva pedig irány az Alpok!
Az összes fotóm egyben ITT.
Japtimer spotter.
1982 Honda Accord
1982 Honda Accord
- Geri
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2018.06.14. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
A fotós csapat egy személyes, én voltam (mármint a Gergő ). Köszi!
Japtimer spotter.
1982 Honda Accord
1982 Honda Accord
- Turan6
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 745
- Csatlakozott: 2016.04.24. 19:48
- Jármű gyártási éve: 1979
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Celeste
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Jó érzékkel fotózol. 10 pont!
Moderátor a "Mitsubishi", a "Honda, Acura" Kategóriákban és a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2018.04.24. 23:04
- Jármű gyártási éve: 1988
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Jól indult a reggel, felragyogott a napsütés. Ez már reggel 04.45-kor is látszódott amikor elindultam Tatabánya irányába, hogy felvegyem az öcsémet, mint pilótát aki az E9-et hozza a találkozóra. 07.00-ra hazaérve azt látom, hogy az előző este lemosott AE86-ot reggelre végigtaposta Nyau, a macska, nálam már csak 8 élete maradt. Megmosolyogtató, hogy Kornél autóján ugyanezen tüneteket láttam a gyülekezőnél.
Gyors kármentés, leöblítettem a nyomokat, indulás – kezdődik az izgalom.
Gödöllőnél felhajtottunk a pályára és máris éreztem, hogy az AE86 terhelés alatt rángat, gyújtáskimaradás. MICSODA??? Műszaki hiba út közben??? Hát ilyen csúfság még nem esett velem mióta ’94 óta családostól Toyotázunk (való igaz, 2009-ig nem volt olyan Toyotánk amiben gyújtógyertya lett volna).
Mogyoródnál lemenekültem a pályáról, félreálltam, megmozgattam a gyújtókábeleket mindkét végén, semmi változás. Irány a közeli CBA parkoló, na majd ott megnézzük. Egyenként húztam le a gyertyákról a gyújtókábeleket, hamar meglett a bűnös (közben gyűlt a közönség a parkolóban, jó kis látványosság lettünk). A 3-4. henger gyertyái és gyújtókábelei úsztak az olajban. Szerszámokat elő, gyors takarítás és gyökérok kutatás. A szívó oldali vezérműtengely fedele alól hosszú-hosszú idő alatt szivárgott ki annyi olaj, hogy a gyertyák tövében összegyűlve elérje azt a mértéket, hogy bajt okozzon. Húztam a szelepfedelet rögzítő csavarokon, összeszereltem mindent és lám visszatértek a lovak.
A gyülekezőnek épp a végét kaptam el, mondhatni nem késtünk el.
Az érdi turbo körforgalomhoz előtanulmány vagy gyakorlat szükséges, én érkezésnél és indulásnál is szabálytalan korrigálásra kényszerültem, szerencsére egyetlen közlekedési partnert sem kellett váratlan dolgokra kényszerítenem.
A konvojozás remek volt, elmaradtak a szokásos nagy fékezések, ezért hálás voltam. Azért már kevésbé, hogy egy-egy körforgalomból vagy kereszteződésből kihajtás alkalmával mindenki úgy érzi, hogy padlógázzal kell kigyorsítani (fokozottan igaz ez a konvoj elején lévőkre, őket követően a jelenség már öngerjesztő), aki pedig lassításra vagy megállásra kényszerül a keresztirányú forgalom miatt, később 140-nel kell üldözze a sort.
Micsoda remek környezet fogadott a célban! A terepbejárás alkalmával már szembesültem a hely adottságaival, de alapvetően a folyópartra készültünk, a Bagóvár csak 2. számú opció volt. Ennek ellenére remek rendezvény- és fotózási helyszínnek bizonyult (lásd Geri képeit, igazán figyelemreméltóak).
Sok-sok autó(ka)t méltató dicséretet adtam és kaptam, számomra tomcpu Prelude-je volt a Nr. 1.
RWD szégyenlős volt, nem volt nála a benzinszagú cipője, de ami késik nem múlik, vezetni fogja az AE86-ot, ezt megígértük egymásnak.
A megelőző napok éjszakázásai és a hajnali kelés következtében halálosan fáradtan értem haza, csak hogy utána még autózzak bő 100km-t egy kertipartyért. Éjjel 01.00-kor kerültem ágyba, mondhatni kimaxoltam a napot.
Köszönet a szervezésért!
U.i.: Budapesten az Erzsébet térnél bezsebeltem életem legkedvesebb autót méltató dicséretemet egy 60-65 év körüli úrtól a szomszédos autóból, szó szerint idézem: „Gyönyörű autód van, pukkadj meg!” Azt hiszem ennél nem kell több!
Gyors kármentés, leöblítettem a nyomokat, indulás – kezdődik az izgalom.
Gödöllőnél felhajtottunk a pályára és máris éreztem, hogy az AE86 terhelés alatt rángat, gyújtáskimaradás. MICSODA??? Műszaki hiba út közben??? Hát ilyen csúfság még nem esett velem mióta ’94 óta családostól Toyotázunk (való igaz, 2009-ig nem volt olyan Toyotánk amiben gyújtógyertya lett volna).
Mogyoródnál lemenekültem a pályáról, félreálltam, megmozgattam a gyújtókábeleket mindkét végén, semmi változás. Irány a közeli CBA parkoló, na majd ott megnézzük. Egyenként húztam le a gyertyákról a gyújtókábeleket, hamar meglett a bűnös (közben gyűlt a közönség a parkolóban, jó kis látványosság lettünk). A 3-4. henger gyertyái és gyújtókábelei úsztak az olajban. Szerszámokat elő, gyors takarítás és gyökérok kutatás. A szívó oldali vezérműtengely fedele alól hosszú-hosszú idő alatt szivárgott ki annyi olaj, hogy a gyertyák tövében összegyűlve elérje azt a mértéket, hogy bajt okozzon. Húztam a szelepfedelet rögzítő csavarokon, összeszereltem mindent és lám visszatértek a lovak.
A gyülekezőnek épp a végét kaptam el, mondhatni nem késtünk el.
Az érdi turbo körforgalomhoz előtanulmány vagy gyakorlat szükséges, én érkezésnél és indulásnál is szabálytalan korrigálásra kényszerültem, szerencsére egyetlen közlekedési partnert sem kellett váratlan dolgokra kényszerítenem.
A konvojozás remek volt, elmaradtak a szokásos nagy fékezések, ezért hálás voltam. Azért már kevésbé, hogy egy-egy körforgalomból vagy kereszteződésből kihajtás alkalmával mindenki úgy érzi, hogy padlógázzal kell kigyorsítani (fokozottan igaz ez a konvoj elején lévőkre, őket követően a jelenség már öngerjesztő), aki pedig lassításra vagy megállásra kényszerül a keresztirányú forgalom miatt, később 140-nel kell üldözze a sort.
Micsoda remek környezet fogadott a célban! A terepbejárás alkalmával már szembesültem a hely adottságaival, de alapvetően a folyópartra készültünk, a Bagóvár csak 2. számú opció volt. Ennek ellenére remek rendezvény- és fotózási helyszínnek bizonyult (lásd Geri képeit, igazán figyelemreméltóak).
Sok-sok autó(ka)t méltató dicséretet adtam és kaptam, számomra tomcpu Prelude-je volt a Nr. 1.
RWD szégyenlős volt, nem volt nála a benzinszagú cipője, de ami késik nem múlik, vezetni fogja az AE86-ot, ezt megígértük egymásnak.
A megelőző napok éjszakázásai és a hajnali kelés következtében halálosan fáradtan értem haza, csak hogy utána még autózzak bő 100km-t egy kertipartyért. Éjjel 01.00-kor kerültem ágyba, mondhatni kimaxoltam a napot.
Köszönet a szervezésért!
U.i.: Budapesten az Erzsébet térnél bezsebeltem életem legkedvesebb autót méltató dicséretemet egy 60-65 év körüli úrtól a szomszédos autóból, szó szerint idézem: „Gyönyörű autód van, pukkadj meg!” Azt hiszem ennél nem kell több!
1988 Toyota Corolla AE92 GT-i Liftback
1986 Toyota Corolla AE86 GT
1986 Toyota Corolla AE86 GT
- jadedragon
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 183
- Csatlakozott: 2017.10.19. 08:30
- Jármű gyártási éve: 1988
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Az előttem szólókhoz csatlakozva, én is csak szuperlativuszokban tudok nyilatkozni erről a találkozóról
Éppen egy költözés véghajrájában voltam, úgyhogy rengeteget kellett melóznom délutánonként, hogy a szombatomat szabaddá tudjam tenni. Végül sikerült, csak reggel kellett még egy fuvart lebonyolitanom. Emiatt a gyülekezőre oda se tudtam volna érni, de sebaj, még gyorsan megfürdettem Starlet Johanssont, aztán a nyakunkba vettük az 51-es utat, és nem sokkal a konvoj után mi is megérkeztünk Dunavecsére.
A helyszin pazar volt, a japtimerkoszorú gyönyörűen mutatott a szépen nyirt pázsiton, az étel nagyon finom volt, és a mellékhelyiségekre, a tisztaságra se lehetett panasz. Jó volt újra látni az ismerős japtimereket, és megcsodálni élőben azokat, amiket eddig csak a fórumon láttam. A Starlet szerényen bújt meg a nála sokkal szebb autók között, sajnos a költözés miatt egy csomó időközben beszerzett extrát és gyári kiegészitőt nem volt időm felszerelni rá. (Ezekről majd bővebben irok a projektben, ha odajutok.)
A játék szuper volt, végül a Datsunos csapatot erősitettem, de legalább volt is datsunos kérdés, amire tudtam a választ Kár, hogy ilyen hamar vége lett a találkozónak, estig is simán ellettem volna ott. Végül egy kicsit még maradtam is, és lementem a Duna-partra, hogy újabb sztárfotókat készitsek Starlet Johanssonnal
Hazafelé Pacskerékkel utolértük egymást az 51-esen, igy a végén bónuszként volt még némi spontán minikonvojozás is
Még egyszer minden köszönet a szervezőknek, amiért ezt a találkozót tető alá hozták!
Éppen egy költözés véghajrájában voltam, úgyhogy rengeteget kellett melóznom délutánonként, hogy a szombatomat szabaddá tudjam tenni. Végül sikerült, csak reggel kellett még egy fuvart lebonyolitanom. Emiatt a gyülekezőre oda se tudtam volna érni, de sebaj, még gyorsan megfürdettem Starlet Johanssont, aztán a nyakunkba vettük az 51-es utat, és nem sokkal a konvoj után mi is megérkeztünk Dunavecsére.
A helyszin pazar volt, a japtimerkoszorú gyönyörűen mutatott a szépen nyirt pázsiton, az étel nagyon finom volt, és a mellékhelyiségekre, a tisztaságra se lehetett panasz. Jó volt újra látni az ismerős japtimereket, és megcsodálni élőben azokat, amiket eddig csak a fórumon láttam. A Starlet szerényen bújt meg a nála sokkal szebb autók között, sajnos a költözés miatt egy csomó időközben beszerzett extrát és gyári kiegészitőt nem volt időm felszerelni rá. (Ezekről majd bővebben irok a projektben, ha odajutok.)
A játék szuper volt, végül a Datsunos csapatot erősitettem, de legalább volt is datsunos kérdés, amire tudtam a választ Kár, hogy ilyen hamar vége lett a találkozónak, estig is simán ellettem volna ott. Végül egy kicsit még maradtam is, és lementem a Duna-partra, hogy újabb sztárfotókat készitsek Starlet Johanssonnal
Hazafelé Pacskerékkel utolértük egymást az 51-esen, igy a végén bónuszként volt még némi spontán minikonvojozás is
Még egyszer minden köszönet a szervezőknek, amiért ezt a találkozót tető alá hozták!
Nissan Bluebird U11 2.0D SLX, 1985
Toyota Starlet EP71 GL, 1985
"Too weird to live, and too rare to die."
Toyota Starlet EP71 GL, 1985
"Too weird to live, and too rare to die."
- domi007
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 527
- Csatlakozott: 2016.07.29. 00:26
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Celica
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Sziasztok,
Először is bocsánat, hogy ennyivel később írok a találkozóról, a másnapja óta egy pocsék betegség döntött le a lábamról (sikerült megfázni ebben a remek időben), így aztán gépet nem nagyon vettem a kezembe.
Szóóval, a Találkozó! Nekünk a találkozón való részvételi döntés akkor született meg, amikor Pacsker átugrott a fórumot reszelni hozzánk. Amíg én el-el vesztem a bitek tengerében addig ő kedves feleségemmel meg lányommal trécselt, én oda se tudtam figyelni. Egyszer csak felkapom a fejem, mert azt hallom "akkor esetleg elmennénk mindhárman a találkozóra" . Én már csak lendületből beírtam magunkat azonnal a fórumra, mert megvolt a kellő hátszél .
Innen egyenes út vezetett a fantasztikus, igazi nyár eleji napig, amikor is reggel találkoztunk. Virágot azonnal megnyugtatta a hihetetlenül családias, barátságos közösség, plusz persze a rengeteg apróság akik szüleiken csimpaszkodva már nagyban buliztak a helyszínen. A géppark most sem hagyott kívánnivalót maga után, perfekt állapotú fantasztikus járműveket láthattunk!
A lányok rögtön találtak társaságot, így nem éreztem lelkiismeretfurdalást amiért én is az ismerős arcok felé fordultam . Pár perc beszélgetés után elérkezett az indulás ideje. Meglepetésemre a sor elején találtam magam Pacsker kérésére. Gyorsan beprogramoztam a navit, nehogy szégyent valljak és elindultunk. Kicsit össze-vissza kanyarogva jutottunk ki a parkolóból, majd a turbo körforgó engem is megtréfált annyira, mint TZS-t, ehhez tényleg több gyakorlat kell úgy tűnik . Végül csak kijutottunk a 6-os útra és a túra onnantól meseszép volt. A táj élvezetes, az úton szinte senki, kényelmesek krúzoltunk 80-al nagyjából, hogy a konvoj egyben tudjon maradni.
A végén pedig a Duna híd, amelyen mindenki elereszthette a gyeplőt, és vigyorgós csoportképeket sikerült lőnie Pacskernak.
Az utolsó pár méteren a nagy versenyzés közepette elmaradtam az elejéről, aminek meg is lett a böjtje - a sor eleje rossz felé fordult de szerencsére pár telefonnal irányba sikerült állítani újra a bandát, így simán megérkezett mindenki a helyszínre.
Nagyon kellemes lett idén is a hely! A Duna közelsége, a kultúrált környezet, megfelelő infrastruktúra mind nagyban hozzájárult az élményhez.
Kiterítettünk pár óriási takarót, és máris beindult a "Japtimers-bölcsi" közben pedig a nagyobbaknak az autó nézegetés, eszmecsere és barnulás a napsütésben jutott .
Egy pillanat volt, amikor szabályosan elérzékenyültem: Zsolesz Carinajanal. Ahogy sorolta az építésnek a különböző fázisait szinte minden alkalommal a nevemet hallottam. Csak így összefoglalva esett le, hogy mennyit Googleztunk, kerestünk, gyűjtögettünk az öreg rozmárral közösen, amíg összeállt ez a kocsi Használd egészséggel cimbora!
Amint vége lett a bemutatkozásnak már szólt is az ebédre hívó szó.
Itt én megejtenék egy apró kritikát: szerintem az ebéd finom volt, de lehetett volna még jobb is. Szimpatikus volt a készítő úriember, ezért is lepődtem meg egy kicsit. Félreértés ne essék: nem hagytunk belőle egy falatot sem a végére jól esett azért.
Ebéd után el kellett mennünk a következő programra, de végig azt beszéltük, hogy milyen jól sikerült, élménydús nap volt ez.
Köszönjük mindenkinek!
Először is bocsánat, hogy ennyivel később írok a találkozóról, a másnapja óta egy pocsék betegség döntött le a lábamról (sikerült megfázni ebben a remek időben), így aztán gépet nem nagyon vettem a kezembe.
Szóóval, a Találkozó! Nekünk a találkozón való részvételi döntés akkor született meg, amikor Pacsker átugrott a fórumot reszelni hozzánk. Amíg én el-el vesztem a bitek tengerében addig ő kedves feleségemmel meg lányommal trécselt, én oda se tudtam figyelni. Egyszer csak felkapom a fejem, mert azt hallom "akkor esetleg elmennénk mindhárman a találkozóra" . Én már csak lendületből beírtam magunkat azonnal a fórumra, mert megvolt a kellő hátszél .
Innen egyenes út vezetett a fantasztikus, igazi nyár eleji napig, amikor is reggel találkoztunk. Virágot azonnal megnyugtatta a hihetetlenül családias, barátságos közösség, plusz persze a rengeteg apróság akik szüleiken csimpaszkodva már nagyban buliztak a helyszínen. A géppark most sem hagyott kívánnivalót maga után, perfekt állapotú fantasztikus járműveket láthattunk!
A lányok rögtön találtak társaságot, így nem éreztem lelkiismeretfurdalást amiért én is az ismerős arcok felé fordultam . Pár perc beszélgetés után elérkezett az indulás ideje. Meglepetésemre a sor elején találtam magam Pacsker kérésére. Gyorsan beprogramoztam a navit, nehogy szégyent valljak és elindultunk. Kicsit össze-vissza kanyarogva jutottunk ki a parkolóból, majd a turbo körforgó engem is megtréfált annyira, mint TZS-t, ehhez tényleg több gyakorlat kell úgy tűnik . Végül csak kijutottunk a 6-os útra és a túra onnantól meseszép volt. A táj élvezetes, az úton szinte senki, kényelmesek krúzoltunk 80-al nagyjából, hogy a konvoj egyben tudjon maradni.
A végén pedig a Duna híd, amelyen mindenki elereszthette a gyeplőt, és vigyorgós csoportképeket sikerült lőnie Pacskernak.
Az utolsó pár méteren a nagy versenyzés közepette elmaradtam az elejéről, aminek meg is lett a böjtje - a sor eleje rossz felé fordult de szerencsére pár telefonnal irányba sikerült állítani újra a bandát, így simán megérkezett mindenki a helyszínre.
Nagyon kellemes lett idén is a hely! A Duna közelsége, a kultúrált környezet, megfelelő infrastruktúra mind nagyban hozzájárult az élményhez.
Kiterítettünk pár óriási takarót, és máris beindult a "Japtimers-bölcsi" közben pedig a nagyobbaknak az autó nézegetés, eszmecsere és barnulás a napsütésben jutott .
Egy pillanat volt, amikor szabályosan elérzékenyültem: Zsolesz Carinajanal. Ahogy sorolta az építésnek a különböző fázisait szinte minden alkalommal a nevemet hallottam. Csak így összefoglalva esett le, hogy mennyit Googleztunk, kerestünk, gyűjtögettünk az öreg rozmárral közösen, amíg összeállt ez a kocsi Használd egészséggel cimbora!
Amint vége lett a bemutatkozásnak már szólt is az ebédre hívó szó.
Itt én megejtenék egy apró kritikát: szerintem az ebéd finom volt, de lehetett volna még jobb is. Szimpatikus volt a készítő úriember, ezért is lepődtem meg egy kicsit. Félreértés ne essék: nem hagytunk belőle egy falatot sem a végére jól esett azért.
Ebéd után el kellett mennünk a következő programra, de végig azt beszéltük, hogy milyen jól sikerült, élménydús nap volt ez.
Köszönjük mindenkinek!
Moderátor a "Közösség", az "Összes gyártó, Egyéb beszélgetések", és a "Toyota, Lexus" Kategóriákban.
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2019.05.25, Dunavecse
Kedves Japtimers tagok!
Vegyes érzelmekkel álltunk a találkozó előtt. Nagy elánnal vágtunk neki még az év első hónapjaiban: Turan6-al, majd később TZS-vel kibővülve faltuk a kilométereket (és a hosszú órákat). Helyszínkeresés, terepbejárás, visszamondás, alternatíva keresés, terület, önkormi, ételfixálás stb stb, de ahogy közeledett az esemény már nem voltak ennyire egyoldalúak az érzelmeink. Több oka is van/volt, illetve nekem közben szerveznem kellett párhuzamosan a másik klubom utolsó találkozóját (~120 autó, ~250fő). Kicsit csalódott is voltam, hogy kevesebben jelentkeztetek, mint a nagy sikert aratott tavalyi tavaszi találkozóra.
No sebaj, a hajrát megnyomtuk, ott volt az elhivatottság és a kötelességtudat. Sikerült minden haváriákat és kellemetlenséget elsikálnunk, és minden készen állt a Szombati eseményhez.
Ahogy felkeltem, nyomtam egy reset-et. Mindent rendeztem fejben, sőt néztem a csekélyebb létszám előnyét: "Annál családiasabb és közvetlenebb lesz a nap".
Szumma szummárum a kétes várakozásaim ellenére egy rettenetesen jól sikerült nap keveredett belőle
Az ár által elöntött füves rész helyetti "B" terv placc is kiváló volt. Külön meglepetés (és hatalmas gesztus), hogy a hatalmas területen frissen vágott fű várt minket. (Köszönjük Marika!) A géppark csodálatos volt, sőt a jelentkezőkön felül számos meglepi újonc esett be hozzánk, amelyek legtöbbjével azonnal megtaláltuk a közös hangot, így végül a létszámra sem lehetett panaszunk. A bemutatkozások még a szigorú 2-5 perc ellenére is elhúzódtak egy kicsit, de azt hiszem megérte. Sok új infót hallhattunk, humoros környezetben. Az étel (főleg a babgulyás) nálam bekerült a top5-be. Tartalmas és igazán ízletes volt. Meglepi pogi, púpos tányérok, azt hiszem senki sem maradt éhen (Köszönjük Csabi!!)
Örültünk, hogy az asztalok és padok pakolásánál jöttetek segíteni, hogy az eligazításoknál megadtátok nekünk a figyelmet.
Nagy boldogsággal töltött el a nekem is rendhagyónak számító Turan6 által kigondolt és lebonyolított csoportos kvíz. Jók voltak a csapatok, küzdöttetek a pontokért. Igazán jó ötlet volt! Köszönöm!
Külön örömmel töltött el, hogy ezúttal sok-sok feleség, barátnő és gyermek! is részt vett az eseményen, mindezt úgy, hogy láthatóan ők is jól érezték magukat. Sétáltak a parton, kempingeztek, aktív és passzív pihentek. Jó volt látni, hogy a másfél éves korosztály környékéből vagy 5-en is bandáztak az összetolt játszós-szőnyegeken. Nagy segítség és kizökkenési lehetőség volt ez így az Anyukáknak
Mindenki boldognak és elégedettnek tűnt és nekünk ez a legfontosabb!
Kérjük a találkozók közt is legyetek partnerek a közösségben, vegyétek a fáradtságot a válaszadásokra, jelentkezésekre, egymás segítésére, hogy a vezetőség lelkesedése megmaradhasson és sokáig tartson ez az egyre jobban körvonalazódó szuper kis csapat!
Közvetlen, családias, igazi kikapcsolódást nyújtó esemény volt.
Köszönöm minden szervezőnek és résztvevőnek, aki hozzá tett!
KÉPEIMET ITT TALÁLJÁTOK
Párat közülük pedig ide beágyznék:
Vegyes érzelmekkel álltunk a találkozó előtt. Nagy elánnal vágtunk neki még az év első hónapjaiban: Turan6-al, majd később TZS-vel kibővülve faltuk a kilométereket (és a hosszú órákat). Helyszínkeresés, terepbejárás, visszamondás, alternatíva keresés, terület, önkormi, ételfixálás stb stb, de ahogy közeledett az esemény már nem voltak ennyire egyoldalúak az érzelmeink. Több oka is van/volt, illetve nekem közben szerveznem kellett párhuzamosan a másik klubom utolsó találkozóját (~120 autó, ~250fő). Kicsit csalódott is voltam, hogy kevesebben jelentkeztetek, mint a nagy sikert aratott tavalyi tavaszi találkozóra.
No sebaj, a hajrát megnyomtuk, ott volt az elhivatottság és a kötelességtudat. Sikerült minden haváriákat és kellemetlenséget elsikálnunk, és minden készen állt a Szombati eseményhez.
Ahogy felkeltem, nyomtam egy reset-et. Mindent rendeztem fejben, sőt néztem a csekélyebb létszám előnyét: "Annál családiasabb és közvetlenebb lesz a nap".
Szumma szummárum a kétes várakozásaim ellenére egy rettenetesen jól sikerült nap keveredett belőle
Az ár által elöntött füves rész helyetti "B" terv placc is kiváló volt. Külön meglepetés (és hatalmas gesztus), hogy a hatalmas területen frissen vágott fű várt minket. (Köszönjük Marika!) A géppark csodálatos volt, sőt a jelentkezőkön felül számos meglepi újonc esett be hozzánk, amelyek legtöbbjével azonnal megtaláltuk a közös hangot, így végül a létszámra sem lehetett panaszunk. A bemutatkozások még a szigorú 2-5 perc ellenére is elhúzódtak egy kicsit, de azt hiszem megérte. Sok új infót hallhattunk, humoros környezetben. Az étel (főleg a babgulyás) nálam bekerült a top5-be. Tartalmas és igazán ízletes volt. Meglepi pogi, púpos tányérok, azt hiszem senki sem maradt éhen (Köszönjük Csabi!!)
Örültünk, hogy az asztalok és padok pakolásánál jöttetek segíteni, hogy az eligazításoknál megadtátok nekünk a figyelmet.
Nagy boldogsággal töltött el a nekem is rendhagyónak számító Turan6 által kigondolt és lebonyolított csoportos kvíz. Jók voltak a csapatok, küzdöttetek a pontokért. Igazán jó ötlet volt! Köszönöm!
Külön örömmel töltött el, hogy ezúttal sok-sok feleség, barátnő és gyermek! is részt vett az eseményen, mindezt úgy, hogy láthatóan ők is jól érezték magukat. Sétáltak a parton, kempingeztek, aktív és passzív pihentek. Jó volt látni, hogy a másfél éves korosztály környékéből vagy 5-en is bandáztak az összetolt játszós-szőnyegeken. Nagy segítség és kizökkenési lehetőség volt ez így az Anyukáknak
Mindenki boldognak és elégedettnek tűnt és nekünk ez a legfontosabb!
Kérjük a találkozók közt is legyetek partnerek a közösségben, vegyétek a fáradtságot a válaszadásokra, jelentkezésekre, egymás segítésére, hogy a vezetőség lelkesedése megmaradhasson és sokáig tartson ez az egyre jobban körvonalazódó szuper kis csapat!
Közvetlen, családias, igazi kikapcsolódást nyújtó esemény volt.
Köszönöm minden szervezőnek és résztvevőnek, aki hozzá tett!
KÉPEIMET ITT TALÁLJÁTOK
Párat közülük pedig ide beágyznék:
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva