⇒ Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja / 2017.08.26.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja / 2017.08.26.
Élménybeszámolókat, képeket, videókat legyetek oly kedvesek itt megejteni.
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Zsolesz3TG
- Visszajáró
- Hozzászólások: 85
- Csatlakozott: 2016.06.27. 17:35
- Jármű gyártási éve: --
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Élménynek nagy volt, de képem az nincsen... úgy látom másnak sem nagyon!
Pacsker írta:Élménybeszámolókat, képeket, videókat legyetek oly kedvesek ide helyezni.
Zsolesz3TG
Carina TA63
Lexus GS300
Carina TA63
Lexus GS300
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Nagyon jó rendezvény volt a szombati, Kornél igazán kitett magáért hogy mindenki megkaphassa amit egy találkozón keresett. A drift sarokban folyamatosan keresztben autózott valaki (a fehér fwd E8 próbálkozása mondjuk inkább vicces volt mint látványos ), a gyorsulási versenyen nagyon sokan rajthoz álltak, egyik-másik Toyotáson lehetett is látni hogy rendesen ráfeszültek arra a párszáz méterre, míg a szlalompályán a technikásabb pályákat kedvelők tehették próbára magukat. Bár rengeteg autós látogatott ki - konkrétan délutánra megtelt mind a tali, mind a nézői parkoló, ami mindenképp a szervezőség munkáját dícséri - mégis volt egy családias hangulata a rendezvénynek, amit a nagyobb rendezvények méretüknél fogva már elveszítettek. Kővárynak igaza volt a díjkiosztó alatt, arra kell törekedni hogy a jövőben is pont ugyanilyen maradjon ez a találkozó, nem arra hogy "Na majd most aztán" beharangoznak 4x ennyi programot 3x ekkora helyen 12x ennyi embernek, mert elvesztené ezt a varázsát. Legjobban az tetszett benne hogy olajozottan, rutinosan bonyolították a rendezvényt a srácok, pedig még csak a 2. találkozójuk. Keep up the good work! Kővárynak folyamatosan mondták mikor épp mi fog következni, ki menjen a rajtba, milyen program jön ezután, stb. Olyan jól sikerült tartani az időtervet, hogy 1 órával az előre tervezett előtt már megvolt a díjkiosztó is. Zenére sem lehet panasz, a DJ nem egy Despacito-szintű halláskárosodás-megamixxel készült hanem kellemes, változatos aláfestő zenét tolt amit élvezett szinte mindenki, volt benne pörgős, lassulós, zúzós, mindenféle is. Egy megjegyzésem azért lenne - bár a hallásom nem az igazi a túltolt autóversenyek+rockkoncertek látogatása miatt - még nekem is feltűnt hogy a Rendezvénysátorban, és a környékén nagyon HANGOS volt a zene. Sokan családostul jöttek, a piciknek biztos nem volt túl jó élmény, plusz a melletted állót is alig lehetett hallani, esélytelen volt beszélgetni a sátron belül, pedig mindenki a hűsítő árnyékba menekült a kínzó napsütés elől.
személyes vonzata a találkozónak:
A kockaswift nem készült el, Projektekben majd írok róla. Szökivel és Marcival reggel fél8ra beszéltük meg a találkozót egerszegi plázaparkolóban, utóbbi youngtimer Justyjában leszek mitfahrer. Jani - laureldxb - előző este jelezte hogy talált egy donort a Legacy Turbojához, ezért csak később csatlakozik a talihoz. Marcival - kék Swiftnek látszó Subaru, arany pókhálós felnikkel, fixen hátul hajtós - oda is értünk időben a tali helyszínére, Szöki sehol. 15 perc múlva hív, hogy nem indult be rendesen az autója - Nissan S13, SR20DET motorral - nem volt üzemanyagnyomása és alapjárata, de leszenvedte az első Shell kútig, teletankolta, most már jobb valamennyivel, mindjárt jön. Oké, várunk rá még fél órát, amikor is hívott hogy turbónyomása továbbra sincs, a várost nem tudja elhagyni az autóval, induljunk nélküle. Autó nélkül, potyautasként nem akart jönni. Majd szétszedjük-megnézzük alaposan mi történt valamikor, de ez a tali kimarad neki. Egy hónapja állt a kocsi a garázsában, több mint fél éve tankolt bele utoljára, a modern biokomponenses-etanolos-e10es-nagyonkörnyezetbarát benya megpunnyadt a tankjában, feloldott az aljából valami szutykot, az eltömítette a benzinszűrőt, injektorsort, stb. Nem is értem miért nem járatta meg legalább pár nappal korábban, nem az utolsó pillanatban találta ki egyikünk sem hogy megyünk. Na mindegy, legurultunk a Veszprém melletti reptérre, fél10 körül még nem voltak túl sokan. Épp hogy csak kiszálltam az autóból, hív bátyám, merre járunk. Most értünk ide, ti hol vagytok? Kicsit elaludtak barátnőjével, most indulnak. Nagykanizsáról. Oké, akkor gyorsulás off de 1ig ide kéne érni a szlalomhoz, pályarajzot tudod? Á, meg se nézte. Csodás napnak nézünk elébe. Reptéren aztán belefutottam Mongiba - épp melegítette a 323ast gyorsulásra - és Kornélba, aki főszervezőhöz képest igen nyugodt és kiegyensúlyozott volt. Legtöbb hasonló rendezvényen ilyenkor fej nélküli rohangálás van szervezői szinten, de itt minden flottul működött, ez mindenképp pozitív benyomás volt. Aztán jött pár ismerős, balatonfüredi srác hozott magával GoProt hogy rögzítsünk pár gyorsulást-szlalomot, csak épp nem volt mibe rakni akkor még. Jött még két szlalomos ismerős, egy piros 5 ajtós Swift és egy fehér 3 ajtós ezredes Stift, a kettő között foglaltam helyet tesóm Hondájának. Gyorsulás tréning időben lezajlott - AZ A SUPRA MIT MEGY TE JÓ ÉG!!! NÉGY !!! - Közben befutott Imi - unfanatic - aki a Garancsi tónál még utas volt a Legacyban, azóta vett egy piros ezres Starlet EP70-est, bmw e21 alufelnivel, szép a gép kiállása. Ő egész nap egy közös ismerősünk várta, aki hozott kvarcórát az autójába, úgy várta mint egy messiást Szlalom pályabejárás, 4en ismerősökkel nekivágtunk a forró aszfaltnak. Szépen lejártuk, eligazításra visszaértünk. Láttam közben befutott a Hungarian Old CCH Timers konvoj is, őszintén szólva nem néztem át tüzetesebben ki merre van épp, mert vártam tesómat végre érjen már oda. Hívom merre jár, háát, nemsokára beérünk Veszprémbe. Fasza. Ehhez képest már javában ment az első kör amikor begurultak nagynehezen. Gyors regisztráció, átszereltük az autót slickekre, állunk be a rajtváróba, amikor is mondja Kőváry hogy kezdődik a második kör. Na, végülis utolsókból lesznek az elsők, hajrá. Első körben tesómat vittem, közben magyaráztam neki merre tekereg a pálya, utána mellette ültem, diktáltam az itinert. Egész kanyargós, technikás, de mellette tempós is volt a pálya egyszerre.
2. körre várakozva odaköszönt gyiik és laureldxb is - van donorja a Legacyhoz! indulhat a projectcar - egész jól eldumáltunk, el is ment a kör nagyrésze, a gumik kezdtek kihűlni. Imi - unfanatic - beült mellém a második körre, kétdiplomás járműmérnökként eléggé meglepte a slickek mennyire tudnak tapadni még ezen a poros betonkockás pályán is, kicsit ökörködtünk, just for fun. Kézifékes visszafordítókban vagy 3-4 másodpercet hagytam/kanyar, de nem vérre menő küzdelem volt ez hanem azért jöttünk hogy jól érezzük magunkat, ez maximálisan teljesült is. Miután lement a két kör, és még csak fél3 volt (4ig lehetett szlalomozni elvileg), kérdeztem Kornélt nem lehetne-e még 1 kör esetleg, a többieket is szívesen megautóztatnám,de mondta hogy ebben a dögmelegben már kezd elegük lenni Stafféknak - jogos, erre nem gondoltam, szegények egész nap a tűző napon állnak beöltözve, jobb is abbahagyni. Lement a szlalom, kezdődött a gyorsulás döntő. Gyiikékkal közösen arra jutottunk, hogy 2JZ az isten, és azon nyomban azt a hajtásláncot kéne beépíteni a Charmantba, nem az 1UZ-t. Pl a fehér Suprából, amíg senki sem figyel. Kasznit meg így hagyni, full sleeper módban. Esetleg még egy dísztárcsás lemezfelni a Z alu helyére. Nagyon adná!
Őszintén szólva nem igazán mélyedtem bele ki hol mikor milyen autóval volt jelen, a Hondakocsi faragása - átgumizás, kipakolás, bemelegítés, szlalom, visszapakolás, átkerekelni utcai gumikra - eléggé lefoglalt, akit épp észrevettem ahhoz odamentem váltani pár szót, de nem voltam ott fejben igazából. Pár szép autó így is feltűnt - arpikovi kocka Jazz-e nagyon aranyos jószág, érdekes volt a kis törpe a rengeteg hajónyi Supra és Celica között, a piros 323 BG GT-R minimum FIVA vizsgás OT kocsi lesz pár év múlva, a Carina E GTI kuriózum volt, Kornélnak jó volt látni hogy végre elkészült mindegyik autója, a Supra mk3 motortere gyönyörű lett, nem túlzás az "enni lehetne belőle" kifejezés. Az egyébként vicces volt amikor Pacsker odajött hozzám, és azt hitte hogy a fehér ezres Swifttel vagyok, miközben csak tesómnak foglaltam helyet mellette és épp ott álltam
Remélem Kornélék jövőre is megszervezik a találkozót, nagyon kellemes esemény volt! Az a pálya egy rendes szlalomversenyért kiált, legszívesebben már most visszamennék!
https://www.youtube.com/watch?v=H9gm8GtMxDk&feature=youtu.be
személyes vonzata a találkozónak:
A kockaswift nem készült el, Projektekben majd írok róla. Szökivel és Marcival reggel fél8ra beszéltük meg a találkozót egerszegi plázaparkolóban, utóbbi youngtimer Justyjában leszek mitfahrer. Jani - laureldxb - előző este jelezte hogy talált egy donort a Legacy Turbojához, ezért csak később csatlakozik a talihoz. Marcival - kék Swiftnek látszó Subaru, arany pókhálós felnikkel, fixen hátul hajtós - oda is értünk időben a tali helyszínére, Szöki sehol. 15 perc múlva hív, hogy nem indult be rendesen az autója - Nissan S13, SR20DET motorral - nem volt üzemanyagnyomása és alapjárata, de leszenvedte az első Shell kútig, teletankolta, most már jobb valamennyivel, mindjárt jön. Oké, várunk rá még fél órát, amikor is hívott hogy turbónyomása továbbra sincs, a várost nem tudja elhagyni az autóval, induljunk nélküle. Autó nélkül, potyautasként nem akart jönni. Majd szétszedjük-megnézzük alaposan mi történt valamikor, de ez a tali kimarad neki. Egy hónapja állt a kocsi a garázsában, több mint fél éve tankolt bele utoljára, a modern biokomponenses-etanolos-e10es-nagyonkörnyezetbarát benya megpunnyadt a tankjában, feloldott az aljából valami szutykot, az eltömítette a benzinszűrőt, injektorsort, stb. Nem is értem miért nem járatta meg legalább pár nappal korábban, nem az utolsó pillanatban találta ki egyikünk sem hogy megyünk. Na mindegy, legurultunk a Veszprém melletti reptérre, fél10 körül még nem voltak túl sokan. Épp hogy csak kiszálltam az autóból, hív bátyám, merre járunk. Most értünk ide, ti hol vagytok? Kicsit elaludtak barátnőjével, most indulnak. Nagykanizsáról. Oké, akkor gyorsulás off de 1ig ide kéne érni a szlalomhoz, pályarajzot tudod? Á, meg se nézte. Csodás napnak nézünk elébe. Reptéren aztán belefutottam Mongiba - épp melegítette a 323ast gyorsulásra - és Kornélba, aki főszervezőhöz képest igen nyugodt és kiegyensúlyozott volt. Legtöbb hasonló rendezvényen ilyenkor fej nélküli rohangálás van szervezői szinten, de itt minden flottul működött, ez mindenképp pozitív benyomás volt. Aztán jött pár ismerős, balatonfüredi srác hozott magával GoProt hogy rögzítsünk pár gyorsulást-szlalomot, csak épp nem volt mibe rakni akkor még. Jött még két szlalomos ismerős, egy piros 5 ajtós Swift és egy fehér 3 ajtós ezredes Stift, a kettő között foglaltam helyet tesóm Hondájának. Gyorsulás tréning időben lezajlott - AZ A SUPRA MIT MEGY TE JÓ ÉG!!! NÉGY !!! - Közben befutott Imi - unfanatic - aki a Garancsi tónál még utas volt a Legacyban, azóta vett egy piros ezres Starlet EP70-est, bmw e21 alufelnivel, szép a gép kiállása. Ő egész nap egy közös ismerősünk várta, aki hozott kvarcórát az autójába, úgy várta mint egy messiást Szlalom pályabejárás, 4en ismerősökkel nekivágtunk a forró aszfaltnak. Szépen lejártuk, eligazításra visszaértünk. Láttam közben befutott a Hungarian Old CCH Timers konvoj is, őszintén szólva nem néztem át tüzetesebben ki merre van épp, mert vártam tesómat végre érjen már oda. Hívom merre jár, háát, nemsokára beérünk Veszprémbe. Fasza. Ehhez képest már javában ment az első kör amikor begurultak nagynehezen. Gyors regisztráció, átszereltük az autót slickekre, állunk be a rajtváróba, amikor is mondja Kőváry hogy kezdődik a második kör. Na, végülis utolsókból lesznek az elsők, hajrá. Első körben tesómat vittem, közben magyaráztam neki merre tekereg a pálya, utána mellette ültem, diktáltam az itinert. Egész kanyargós, technikás, de mellette tempós is volt a pálya egyszerre.
2. körre várakozva odaköszönt gyiik és laureldxb is - van donorja a Legacyhoz! indulhat a projectcar - egész jól eldumáltunk, el is ment a kör nagyrésze, a gumik kezdtek kihűlni. Imi - unfanatic - beült mellém a második körre, kétdiplomás járműmérnökként eléggé meglepte a slickek mennyire tudnak tapadni még ezen a poros betonkockás pályán is, kicsit ökörködtünk, just for fun. Kézifékes visszafordítókban vagy 3-4 másodpercet hagytam/kanyar, de nem vérre menő küzdelem volt ez hanem azért jöttünk hogy jól érezzük magunkat, ez maximálisan teljesült is. Miután lement a két kör, és még csak fél3 volt (4ig lehetett szlalomozni elvileg), kérdeztem Kornélt nem lehetne-e még 1 kör esetleg, a többieket is szívesen megautóztatnám,de mondta hogy ebben a dögmelegben már kezd elegük lenni Stafféknak - jogos, erre nem gondoltam, szegények egész nap a tűző napon állnak beöltözve, jobb is abbahagyni. Lement a szlalom, kezdődött a gyorsulás döntő. Gyiikékkal közösen arra jutottunk, hogy 2JZ az isten, és azon nyomban azt a hajtásláncot kéne beépíteni a Charmantba, nem az 1UZ-t. Pl a fehér Suprából, amíg senki sem figyel. Kasznit meg így hagyni, full sleeper módban. Esetleg még egy dísztárcsás lemezfelni a Z alu helyére. Nagyon adná!
Őszintén szólva nem igazán mélyedtem bele ki hol mikor milyen autóval volt jelen, a Hondakocsi faragása - átgumizás, kipakolás, bemelegítés, szlalom, visszapakolás, átkerekelni utcai gumikra - eléggé lefoglalt, akit épp észrevettem ahhoz odamentem váltani pár szót, de nem voltam ott fejben igazából. Pár szép autó így is feltűnt - arpikovi kocka Jazz-e nagyon aranyos jószág, érdekes volt a kis törpe a rengeteg hajónyi Supra és Celica között, a piros 323 BG GT-R minimum FIVA vizsgás OT kocsi lesz pár év múlva, a Carina E GTI kuriózum volt, Kornélnak jó volt látni hogy végre elkészült mindegyik autója, a Supra mk3 motortere gyönyörű lett, nem túlzás az "enni lehetne belőle" kifejezés. Az egyébként vicces volt amikor Pacsker odajött hozzám, és azt hitte hogy a fehér ezres Swifttel vagyok, miközben csak tesómnak foglaltam helyet mellette és épp ott álltam
Remélem Kornélék jövőre is megszervezik a találkozót, nagyon kellemes esemény volt! Az a pálya egy rendes szlalomversenyért kiált, legszívesebben már most visszamennék!
https://www.youtube.com/watch?v=H9gm8GtMxDk&feature=youtu.be
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
A gyülekezőnél tök jó volt látni, hogy a Japtimers és a Corolla Club tud együtt működni. Gyülekeztek a szebbnél-szebb és érdekesebb autók
Majd 9 órakor meg is indultunk.
Dugó-dugó hátán, nagy forróság, de bírta minden gép.
A székesfehérvári megálló mellett is szépen csatlakoztak a Nyugati régiósok. Dagadt a konvoj
Sajnos a a navigáció a legtöbb embert a 8-as útról vitte a reptérhez, ami nem volt túl szerencsés. Elvileg kitettek Kornélék táblát, de azt valaki lenyúlta, vagy elborította. Szívás volt a köbön. Botrány fos út, ráadásul, ha másik irányból jöttünk volna, akkor is több 100 méter fehér murvás-poros szakasz. Basszus minden autó tiszta kokainos lett Bosszantó, mert a tulajok gondolom nem keveset csinosítgatták a kocsikat. A Budapestről érkező ~25 autós különítmény pl még pályán sem jött, így még bogarak sem voltak szétkenődve a kocsikon.
Aztán akárhogyis lassan mentünk, a széles kerekek csinálták a port. Nem voltam ideges... Áá...
Majd végül sikerült befutnunk fél 12 fele.
Sajnos-szerencsére olyan sokan voltak már, hogy a külön parkolónk is betelt, így szétszóródva, aki kapja-marja alapon sikerült megállnunk, no de legalább ennél változatosabbak lettek a sorok
Szívet melengedtető hangok fogadtak már az elején
És persze a látvány se volt rossz
És akkor a megszokott beszámolóimnak most sajnos vége is.
A dinamikus programokról (szlalom, csapatós sarok, gyorsulás) sajnos nem tudok beszámolni.
A szépségversenyek egyik zsűrije voltam és nem gondoltam volna, de szinte egész napos elfoglaltság volt felkeresni és értékelni a 4 számban induló autókat. Szőrös szívú vagyok Talán 1 autó kapott 10-ből 10 pontot, de hiszem, hogy úgy verseny a verseny, ha tényleg őszintén zsűrizünk. Egyébként a nyertesek meg is érdemelték a helyezést! Szép autók tulajai kapták az okleveleket, pedig az OT és YT kategórián kívül volt nevező bőven. (Jövőre bátrabban jelentkezzetek, mert több szép, igényes autót nem értékelhettünk a nevezés hiánya miatt!)
Szumma szummárum, készültem erre a napra, hogy micsoda fotó témák lesznek, de a zsűrizés sajnos keresztül húzta a számításom. Egyedül a gyorsulás döntőjén sikerült pár dinamikus képet csinálnom, így az album hiányossága miatt kérlek ne haragudjatok.
Szép autók voltak, kedves tulajdonosokkal, sok mosolygós arccal, jó büfével és mindezekkel még a forróság is elviselhető volt.
Azt mondom csak így tovább, sőt a jövőibe szeretnék kicsit többet beleadni!
koszorusk :taps:
TOVÁBBI KÉPEIM
Majd 9 órakor meg is indultunk.
Dugó-dugó hátán, nagy forróság, de bírta minden gép.
A székesfehérvári megálló mellett is szépen csatlakoztak a Nyugati régiósok. Dagadt a konvoj
Sajnos a a navigáció a legtöbb embert a 8-as útról vitte a reptérhez, ami nem volt túl szerencsés. Elvileg kitettek Kornélék táblát, de azt valaki lenyúlta, vagy elborította. Szívás volt a köbön. Botrány fos út, ráadásul, ha másik irányból jöttünk volna, akkor is több 100 méter fehér murvás-poros szakasz. Basszus minden autó tiszta kokainos lett Bosszantó, mert a tulajok gondolom nem keveset csinosítgatták a kocsikat. A Budapestről érkező ~25 autós különítmény pl még pályán sem jött, így még bogarak sem voltak szétkenődve a kocsikon.
Aztán akárhogyis lassan mentünk, a széles kerekek csinálták a port. Nem voltam ideges... Áá...
Majd végül sikerült befutnunk fél 12 fele.
Sajnos-szerencsére olyan sokan voltak már, hogy a külön parkolónk is betelt, így szétszóródva, aki kapja-marja alapon sikerült megállnunk, no de legalább ennél változatosabbak lettek a sorok
Szívet melengedtető hangok fogadtak már az elején
És persze a látvány se volt rossz
És akkor a megszokott beszámolóimnak most sajnos vége is.
A dinamikus programokról (szlalom, csapatós sarok, gyorsulás) sajnos nem tudok beszámolni.
A szépségversenyek egyik zsűrije voltam és nem gondoltam volna, de szinte egész napos elfoglaltság volt felkeresni és értékelni a 4 számban induló autókat. Szőrös szívú vagyok Talán 1 autó kapott 10-ből 10 pontot, de hiszem, hogy úgy verseny a verseny, ha tényleg őszintén zsűrizünk. Egyébként a nyertesek meg is érdemelték a helyezést! Szép autók tulajai kapták az okleveleket, pedig az OT és YT kategórián kívül volt nevező bőven. (Jövőre bátrabban jelentkezzetek, mert több szép, igényes autót nem értékelhettünk a nevezés hiánya miatt!)
Szumma szummárum, készültem erre a napra, hogy micsoda fotó témák lesznek, de a zsűrizés sajnos keresztül húzta a számításom. Egyedül a gyorsulás döntőjén sikerült pár dinamikus képet csinálnom, így az album hiányossága miatt kérlek ne haragudjatok.
Szép autók voltak, kedves tulajdonosokkal, sok mosolygós arccal, jó büfével és mindezekkel még a forróság is elviselhető volt.
Azt mondom csak így tovább, sőt a jövőibe szeretnék kicsit többet beleadni!
koszorusk :taps:
TOVÁBBI KÉPEIM
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Illetve két gagyibb videó
A fehér Supra és az RC-F gyorsulásáról
https://www.youtube.com/watch?v=LWISC5OA8RQ
https://www.youtube.com/watch?v=3hV4Ho5VuXg
A fehér Supra és az RC-F gyorsulásáról
https://www.youtube.com/watch?v=LWISC5OA8RQ
https://www.youtube.com/watch?v=3hV4Ho5VuXg
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- RWD
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 422
- Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Jó fotók, köszönjük!
Hamarosan beszámolok.
Hamarosan beszámolok.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- arpikovi
- Újonc
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2017.06.26. 11:40
- Jármű gyártási éve: 1984
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Jazz
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Előszöris szeretném megköszönni Pacskernek a komplett portfóliót a kicsi kocsiról
Nagyon jól éreztük magunkat! A konvoj nagyon király volt, szépen tudtunk együtt gurulni, sokan megnéztek minket. Kicsit már elcsépelt, de tényleg elég családias volt a találkozó. Jó zene, jó kaja, sok autó és jó meleg. A megállás nélkül forgó AE86ok nagyon állatok voltak, fejtették az i-re a pontot. Sajnálom, hogy nem tudunk megtartani az OT/YT elkülönített parkolót. Legközelebb korábban indulunk
Zsolesz-től pedig elnézést, mivel bemutatkozás után egyből leoltottam, hogy nem megy jól a Carina. Öröm volt mögötte menni és hallgatni a hangját fordulaton.
Nagyon jól éreztük magunkat! A konvoj nagyon király volt, szépen tudtunk együtt gurulni, sokan megnéztek minket. Kicsit már elcsépelt, de tényleg elég családias volt a találkozó. Jó zene, jó kaja, sok autó és jó meleg. A megállás nélkül forgó AE86ok nagyon állatok voltak, fejtették az i-re a pontot. Sajnálom, hogy nem tudunk megtartani az OT/YT elkülönített parkolót. Legközelebb korábban indulunk
Zsolesz-től pedig elnézést, mivel bemutatkozás után egyből leoltottam, hogy nem megy jól a Carina. Öröm volt mögötte menni és hallgatni a hangját fordulaton.
- koszorusk
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 279
- Csatlakozott: 2016.07.09. 14:42
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Kedves klubbtagok, márkatársak, BARÁTOK,
nagyon köszönöm nektek hogy eljöttetek és segítettetek valóra váltani az egyik álmomat. Fantasztikus érzés volt ennyi gyönyörű autó és barátságos ember között azt csinálni amit szeretek.
Hiszem az egy szív, egy csapat, Toyota elvet és a továbbiakban is mindent meg fogok azért tenni, hogy klubbeli, korbeli és kartográfiai hovatartozás nélkül legalább évente egy alkalommal össze tudjunk jönni és közösen tudjunk örülni egymásnak és autóinknak.
Hatalmas pacsi mindenkinek <3
nagyon köszönöm nektek hogy eljöttetek és segítettetek valóra váltani az egyik álmomat. Fantasztikus érzés volt ennyi gyönyörű autó és barátságos ember között azt csinálni amit szeretek.
Hiszem az egy szív, egy csapat, Toyota elvet és a továbbiakban is mindent meg fogok azért tenni, hogy klubbeli, korbeli és kartográfiai hovatartozás nélkül legalább évente egy alkalommal össze tudjunk jönni és közösen tudjunk örülni egymásnak és autóinknak.
Hatalmas pacsi mindenkinek <3
Moderátor a "Bemutatkozás" Témakörben
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
- Zsolesz3TG
- Visszajáró
- Hozzászólások: 85
- Csatlakozott: 2016.06.27. 17:35
- Jármű gyártási éve: --
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Sehol egy rendes A6-os Carina?!
Zsolesz3TG
Carina TA63
Lexus GS300
Carina TA63
Lexus GS300
- domi007
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 527
- Csatlakozott: 2016.07.29. 00:26
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Celica
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Én nem láttam rendeset még olyanbólZsolesz3TG írta:Sehol egy rendes A6-os Carina?!
Moderátor a "Közösség", az "Összes gyártó, Egyéb beszélgetések", és a "Toyota, Lexus" Kategóriákban.
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers, Veszprémi Toyota Sportautó Találkozó - Szentkirályszabadja, Balaton / 2017.08.26.
Megérett?RWD írta:Jó fotók, köszönjük!
Hamarosan beszámolok.
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva