⇒ Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
-
- Újonc
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2017.05.02. 21:59
- Jármű gyártási éve: 1985
- Jármű gyártó: Nissan
- Jármű típusa: Laurel
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Sziasztok!
Azzal kezdem talán, hogy ez nagyon kellett. Nagyon kellett egy ilyen közösség itthonra, mert: igenis hús-vér autóbuzi nemzet vagyunk, hiszen egy ennyire pici országban egy talin bemutattuk a teljes old/youngtimer JDM spektrumot aranyosan aprótól ultimate VIP méretig; s mert kellenek a kis talik a TC Parkoló Parádé féle mega-összejövetelek mellett a hangulat megőrzésére.
Nekem személy szerint azért volt igazán maradandó ez a szombat, mert az első autóstali volt, ahol végre én is hoztam valamit a többieknek, nem csak a kidülledt szemeimet és csorgó nyálamat mások gépei láttán, és végre egy őszinte közösségben lehetett ölöndülni a saját és mások irracionális négykerekű marhaságaira, önfeledten, jó hangulatban, nagyon szép helyszínen.
És igen, azok az említett irracionális négykerekű marhaságok... Mindben volt egy nagyon közös dolog: a szerethetőségük. Hogy mindben volt legalább egy, de inkább több olyan apró részlet, amiktől az elsőre esetlennek tűnő kis kockák oly nagyon bele tudták lopni magukat nemcsak a tulajaik szívébe, hanem minden látogatóéba is. A Charmant pirosra pingált R-je a váltógombon, a Sunny kibillenthető oldalablakai a lehúzható ajtóüvegek és a fix hátsó oldalablakok között, a Cedric (no itt bajban vagyok, nehéz apróságot találni azon a hajón) kisablaka a C oszlopon az emblémával, a Terce teliüveg csomiajtaja, a Colt gyári csíkjai, a Trcel és a 323 napfénytetjének kis krómozott szélterelője, a másik 323 piros Turbo felirata a motortérben, az FWD Starlet szent kvarcórája, az RWD Starlet "5 Speed" felirata a hátfalon, a Prelude kretén műszeregysége, a Galant Turbo indokolatlan mennyiségű elmerottyant részlete a mindenhol Turbo ülésektől kezdve a parizelbimbókat megszégyenítő méretű fénykürtön és ablakmosógombon át a spoiler tetejébe nyomott Mitsu feliratig, a Corolla 4AGE-je, a világ legviccesebb intercoolere a Cappuccinón, a Super Carry csakúgy önmagában, és a négy karbi borzalom hangja a versenyautón - na ezekért bőven megérte eljönni Győrből. És ha még a project carok istenei is úgy akarják, remélhetőleg augusztus végén Laurát is meg tudom majd járatni kicsit, mert most már a motiváció 110 %-ig megvan hozzá.
Aki hallott kifordulni az aszfaltra a Tigris elől, az gondolhatta, hogy a helyszínt mennyire értékeltem. Csodás volt a tópart, de igazán a hazaút adta meg az érzést. Pilisszentlászló után egy Dobogókői gyors következett, ahol egy pár fénykép elcsattintása adott esélyt a fékeknek, hogy ledobjanak magukról néhány Celsiust és ezzel felkészüljenek az Esztergom felé vezető következő etapra. Elképesztő utak, véget nem érő visszafordítók, soha el nem fogyó tapadás rakott a Lega első két ülésén krumpliszsákként ide-oda zuhanó idióta képére olyan mosolyt, amit szintetikus cuccok sosem, és a visítozásunkat csak a tiltásig forgatott motorból előbújó WRC bubogás nyomta el időről időre. Esztergomig sikerült fogyasztási rekordot is döntenem (35l/100 km átlagban), és boldogan mondhatom, hogy minden cseppje megérte - sőt, ha kétszer ennyit kért volna, akkor is.
A végén kicsit komolyabban, hadd köszönjem meg a kiváló szervezést, a király helyszínválasztást, és mindenkinek, aki ott volt, a brutáljó hangulatot. Nagy élmény volt, csak így tovább Japtimers, reméljük, sok ilyen lesz még!
u.i.: RWD-éhez hasonló "ruhatuningot" szívesen vállalok
Azzal kezdem talán, hogy ez nagyon kellett. Nagyon kellett egy ilyen közösség itthonra, mert: igenis hús-vér autóbuzi nemzet vagyunk, hiszen egy ennyire pici országban egy talin bemutattuk a teljes old/youngtimer JDM spektrumot aranyosan aprótól ultimate VIP méretig; s mert kellenek a kis talik a TC Parkoló Parádé féle mega-összejövetelek mellett a hangulat megőrzésére.
Nekem személy szerint azért volt igazán maradandó ez a szombat, mert az első autóstali volt, ahol végre én is hoztam valamit a többieknek, nem csak a kidülledt szemeimet és csorgó nyálamat mások gépei láttán, és végre egy őszinte közösségben lehetett ölöndülni a saját és mások irracionális négykerekű marhaságaira, önfeledten, jó hangulatban, nagyon szép helyszínen.
És igen, azok az említett irracionális négykerekű marhaságok... Mindben volt egy nagyon közös dolog: a szerethetőségük. Hogy mindben volt legalább egy, de inkább több olyan apró részlet, amiktől az elsőre esetlennek tűnő kis kockák oly nagyon bele tudták lopni magukat nemcsak a tulajaik szívébe, hanem minden látogatóéba is. A Charmant pirosra pingált R-je a váltógombon, a Sunny kibillenthető oldalablakai a lehúzható ajtóüvegek és a fix hátsó oldalablakok között, a Cedric (no itt bajban vagyok, nehéz apróságot találni azon a hajón) kisablaka a C oszlopon az emblémával, a Terce teliüveg csomiajtaja, a Colt gyári csíkjai, a Trcel és a 323 napfénytetjének kis krómozott szélterelője, a másik 323 piros Turbo felirata a motortérben, az FWD Starlet szent kvarcórája, az RWD Starlet "5 Speed" felirata a hátfalon, a Prelude kretén műszeregysége, a Galant Turbo indokolatlan mennyiségű elmerottyant részlete a mindenhol Turbo ülésektől kezdve a parizelbimbókat megszégyenítő méretű fénykürtön és ablakmosógombon át a spoiler tetejébe nyomott Mitsu feliratig, a Corolla 4AGE-je, a világ legviccesebb intercoolere a Cappuccinón, a Super Carry csakúgy önmagában, és a négy karbi borzalom hangja a versenyautón - na ezekért bőven megérte eljönni Győrből. És ha még a project carok istenei is úgy akarják, remélhetőleg augusztus végén Laurát is meg tudom majd járatni kicsit, mert most már a motiváció 110 %-ig megvan hozzá.
Aki hallott kifordulni az aszfaltra a Tigris elől, az gondolhatta, hogy a helyszínt mennyire értékeltem. Csodás volt a tópart, de igazán a hazaút adta meg az érzést. Pilisszentlászló után egy Dobogókői gyors következett, ahol egy pár fénykép elcsattintása adott esélyt a fékeknek, hogy ledobjanak magukról néhány Celsiust és ezzel felkészüljenek az Esztergom felé vezető következő etapra. Elképesztő utak, véget nem érő visszafordítók, soha el nem fogyó tapadás rakott a Lega első két ülésén krumpliszsákként ide-oda zuhanó idióta képére olyan mosolyt, amit szintetikus cuccok sosem, és a visítozásunkat csak a tiltásig forgatott motorból előbújó WRC bubogás nyomta el időről időre. Esztergomig sikerült fogyasztási rekordot is döntenem (35l/100 km átlagban), és boldogan mondhatom, hogy minden cseppje megérte - sőt, ha kétszer ennyit kért volna, akkor is.
A végén kicsit komolyabban, hadd köszönjem meg a kiváló szervezést, a király helyszínválasztást, és mindenkinek, aki ott volt, a brutáljó hangulatot. Nagy élmény volt, csak így tovább Japtimers, reméljük, sok ilyen lesz még!
u.i.: RWD-éhez hasonló "ruhatuningot" szívesen vállalok
- RWD
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 422
- Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Azt el is felejtettem, hogy mindenkinek köszi az üléspróbát! A nyakam mostanság kezd gyógyulni, szanaszét mart a nap.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
az RF vagy a NB? na és melyikből lesz drifter, a Charmant vagy a Miata lesz feláldozva a kanyarszög oltárán?
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- gyiik
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 431
- Csatlakozott: 2016.06.23. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Daihatsu
- Jármű típusa: Charmant
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Persze, hogy az NB, sajnos nem tojom a pénzt És egyébként is az NB a kedvenc formám, típusom közülük.
Miata nem lesz bántva, és valsz. csak egy hónapig lesz nálam. A Charmant projekt nem módosul, az egy másmilyen szerelem.
Miata nem lesz bántva, és valsz. csak egy hónapig lesz nálam. A Charmant projekt nem módosul, az egy másmilyen szerelem.
- RWD
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 422
- Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Gratula az NB-hez! 1.8?
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- gyiik
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 431
- Csatlakozott: 2016.06.23. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Daihatsu
- Jármű típusa: Charmant
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Igen-igen, mindenféle típusból a nagyobbik motoros a cél nálam (igazából szívó benzinest és a minél-alacsonyabb fordulati nyomatékot kedvelem hétköznapi közlekedésre, és arra az alap motorok mindig kevésbé jók) Nade OFF vége már itten akit jobban érdekel, írjon (nem hímestojás, kipróbálható az autó…).RWD írta:Gratula az NB-hez! 1.8?
- Yorgos
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 310
- Csatlakozott: 2016.08.11. 18:19
- Jármű gyártási éve: 1986
- Jármű gyártó: Mazda
- Jármű típusa: 323
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Dehogy OFFgyiik írta:Igen-igen, mindenféle típusból a nagyobbik motoros a cél nálam (igazából szívó benzinest és a minél-alacsonyabb fordulati nyomatékot kedvelem hétköznapi közlekedésre, és arra az alap motorok mindig kevésbé jók) Nade OFF vége már itten akit jobban érdekel, írjon (nem hímestojás, kipróbálható az autó…).RWD írta:Gratula az NB-hez! 1.8?
Üdv a klubban!
Ez csak 1.6, viszont 38000 km van benne
'86 Mazda 323 BF Sedan 1.5 GLX
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
- gyiik
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 431
- Csatlakozott: 2016.06.23. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Daihatsu
- Jármű típusa: Charmant
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Mert nem mész vele elegetYorgos írta:...38000 km van benne
Mondjuk elképzelem ahogy elinduláskor otthon ott toporogsz a kulcsok előtt, na most melyikkel menjek, melyikkel menjek?!
- Yorgos
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 310
- Csatlakozott: 2016.08.11. 18:19
- Jármű gyártási éve: 1986
- Jármű gyártó: Mazda
- Jármű típusa: 323
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Sajnos nincs otthon tárolási lehetőség, így kiindulásnak csak a céges Jetta vagy a garázsban álló MX5 jön számításba, a többi autóhoz már ezek valamelyikével jutok csak elgyiik írta:Mert nem mész vele elegetYorgos írta:...38000 km van benne
Mondjuk elképzelem ahogy elinduláskor otthon ott toporogsz a kulcsok előtt, na most melyikkel menjek, melyikkel menjek?!
'86 Mazda 323 BF Sedan 1.5 GLX
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Feltöltöttem két videót a talalkozóról.
Egyszerű, semmi extra, de azért visszahoz egy kicsit a hangulatából.
https://m.youtube.com/watch?v=fvRxVuwr1eY
https://m.youtube.com/watch?v=fvmbtG0SFog
Tobbiek? Hogy ereztetek magatokat? Mi az ami hianyzott es mi az ami szerintetek jo iranyba tereli a talalkozok szinvonalat?
Legyszi az is toltse fel a kepeit, videoit, aki meg nem tette. Ha kell benne segitseg, szoljatok.
Koszi!
Egyszerű, semmi extra, de azért visszahoz egy kicsit a hangulatából.
https://m.youtube.com/watch?v=fvRxVuwr1eY
https://m.youtube.com/watch?v=fvmbtG0SFog
Tobbiek? Hogy ereztetek magatokat? Mi az ami hianyzott es mi az ami szerintetek jo iranyba tereli a talalkozok szinvonalat?
Legyszi az is toltse fel a kepeit, videoit, aki meg nem tette. Ha kell benne segitseg, szoljatok.
Koszi!
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva