⇒ Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Szuper nap volt!
Kérjük ide írjátok a beszámolókat és itt osszátok meg képeiteket és videóitokat!
Köszönjük!
Kérjük ide írjátok a beszámolókat és itt osszátok meg képeiteket és videóitokat!
Köszönjük!
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Yorgos
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 310
- Csatlakozott: 2016.08.11. 18:19
- Jármű gyártási éve: 1986
- Jármű gyártó: Mazda
- Jármű típusa: 323
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Szenzációs volt! Köszönjük szépen a szervezést!
Ide töltöttem fel a fotóimat, megosztottként állítottam be, remélem, láttok belőle valamit:
https://goo.gl/photos/S5YmAHfgeKJxncoFA
Ide töltöttem fel a fotóimat, megosztottként állítottam be, remélem, láttok belőle valamit:
https://goo.gl/photos/S5YmAHfgeKJxncoFA
'86 Mazda 323 BF Sedan 1.5 GLX
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
- domi007
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 527
- Csatlakozott: 2016.07.29. 00:26
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Celica
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Látom őket, mindjárt végig is pörgetemYorgos írta:Szenzációs volt! Köszönjük szépen a szervezést!
Ide töltöttem fel a fotóimat, megosztottként állítottam be, remélem, láttok belőle valamit:
https://goo.gl/photos/S5YmAHfgeKJxncoFA
Moderátor a "Közösség", az "Összes gyártó, Egyéb beszélgetések", és a "Toyota, Lexus" Kategóriákban.
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Az előre tervezett 9 helyett csak 11 órakor tudtam elindulni Zalalövőről, jól el is késtem, elég későn értem ki a tóhoz. Na de ennyit a személyes szocproblémáimról, vissza a talira.
Hatalmas gratula a szervezőknek, olyan befogadó, szuper közösséget sikerült összehozni a mai talira, hogy le a kalappal. Szinte látatlanul, ismeretlenül bíztak meg annyira a másikban tagjaink hogy bárki beülhetett bárki autójába, sok autó nyitva, benn hagyott kulccsal állt csak a parkolóban miközben a tulajok valahol máshol diskuráltak épp szeretett japtimereinkről. Köszönjük ezt a feltétlen bizalmat srácok, nagyon jó volt veletek lenni! Csak pár képet lőttem, mert amikor körbementem bemutatkozni-dumálni teljesen kiment a fejemből, mire észbe kaptam hogy jó lenne ellőni pár kockát, addigra már a fél társaság szétszéledt, meg majdnem vége is volt a talinak, olyan gyorsan elröppent a délután Maybe next time, de biztos vagyok benne hogy sok színes galéria lesz még itt a topicban
https://www.flickr.com/gp/148448322@N02/519K1G
Hatalmas gratula a szervezőknek, olyan befogadó, szuper közösséget sikerült összehozni a mai talira, hogy le a kalappal. Szinte látatlanul, ismeretlenül bíztak meg annyira a másikban tagjaink hogy bárki beülhetett bárki autójába, sok autó nyitva, benn hagyott kulccsal állt csak a parkolóban miközben a tulajok valahol máshol diskuráltak épp szeretett japtimereinkről. Köszönjük ezt a feltétlen bizalmat srácok, nagyon jó volt veletek lenni! Csak pár képet lőttem, mert amikor körbementem bemutatkozni-dumálni teljesen kiment a fejemből, mire észbe kaptam hogy jó lenne ellőni pár kockát, addigra már a fél társaság szétszéledt, meg majdnem vége is volt a talinak, olyan gyorsan elröppent a délután Maybe next time, de biztos vagyok benne hogy sok színes galéria lesz még itt a topicban
https://www.flickr.com/gp/148448322@N02/519K1G
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Szarrá égtem!!!...
De megérte
Kiváló nap volt, csodálatos helyszínen, változatos és különleges járművekkel, közvetlen emberekkel.
Írjátok a beszámolókat, töltsétek a további képeket és videókat, holnap én is megteszem.
Elkezdem a képeim feltöltését
De megérte
Kiváló nap volt, csodálatos helyszínen, változatos és különleges járművekkel, közvetlen emberekkel.
Írjátok a beszámolókat, töltsétek a további képeket és videókat, holnap én is megteszem.
Elkezdem a képeim feltöltését
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Nagyon jól éreztem magam!
Teljesen új élményeket kapok a korábbi "klubos" emlékeim után. Más a csapat, sokkal színesebb a jármű paletta, nincsenek programok, mégis elröppen az idő, sok az ismeretlen típus és műszaki megoldás... Érdekes és egyben nagyszerű ez az egész. Komoly izgalommal tölt el
Meg szeretném köszönni mindenkinek, aki meglátogatta az eseményt ezen a napon.
Nagyon nagy a szűrő (szándékosan), hogy csatlakozhassatok - ide - a Japtimers közösséghez, induló közösségről beszélünk, ez volt csupán a második összejövetel és mindezek ellenére, egyre nagyobb létszám és egyre változatosabb járműpark jellemző a csapatra.
Nagyon örülök!
Ha jól számolom (egészítsetek ki, ha valaki lemaradt), jelen volt:
- 19db Japtimers
- 2db hamarosan Japtimerré váló
- És pár egyéb főként japán jármű (pl.: el nem készült projektgazdák)
A gyártók sokszínűsége árulkodik az élményekről.
Szerpeltette magát 9 gyártó: Toyota, Honda, Nissan, Datsun, Mazda, Suzuki, Mitsubishi, Subaru, Daihatsu
Az autók mellett immáron motort és kerékpárt is láthattunk!
Kora reggel indultunk Mongival, hogy a nulláson se kelljen túl gyorsan száguldani ahhoz, hogy az első érkezőket mi várhassuk. Bogarasak se lettek a kocsik és mi is értünk a kihalt Decathlonhoz először.
Szépen elkezdtünk gyarapodni. Jó látni, hogy az előző eseményen részt vettek nagy része ismét velünk tartott. Ez visszacsatolás nekünk, hogy valóban tetszik a Japtimers kezdeményezés, köszönjük!
Vártunk még negyed órát a kései autómosósokra, tankolókra és végül negyed 10-kor megindultunk Zsámbék irányába. Kultúráltan közlekedtünk, semmi kivetni valót nem vettem észre.
A Romtemplomnál sikerült lőni pár jó fotót (csak az a fránya Opeles ne lógott volna be a képbe ...), illetve Fatboy Cedricének csúnya generátor csapágy hangját is sikerült valamelyest orvosolni egy ékszíj lazítással.
Ezt követően megindultunk a végső cél a Garancsi-tól irányába. Az odavezető út változatos, szép, dimbes-dombos és egész normális minőségű volt.
A tónál a megbízott étterem felelős kezdeti vehemens megnyilvánulását lereagálván, sikerült pár perc alatt elsimítani a "technika ördöge" okozta félrértést. Köszönjük, hogy nem okozott gondot az ebéd előre fizetése, reméljük mindenkinek jól esett az étkezés. A hely szerintem gyönyörű és ideális lehetőséget nyújtott a kikapcsolódásra. Víz, árnyék, WC, csodálatos természet, minden ideális volt.
Közben megérkeztek a többiek is és csak úgy röppentek az órák.
Ismételten közvetlen embereket ismerhettem meg. Jó volt megtapasztalni egymás járműveit, más japán gyártók műszaki megoldásait, apró részleteit.
Kifejezetten tetszett, hogy a gyári állapotban megmaradt Japtimersek mellett hangsúlyos volt a korabeli sportos vonal is egyaránt. Turbós szörnyek, vagy éppen koszorusk versenyautója... Melengedték a szívemet!
A nap zárása képpen végül Csobánka fele elszabadultak a lóerők is. Mongi, Jampi, RWD és én egy jót autóztunk is aznap
Fáradtan, de elégedetten nyugtáztam a napot!
Köszönöm minden résztvevőnek.
Osszátok meg velünk, ti, hogy éreztétek magatokat, illetve mi tetszett, vagy mit hiányoltatok!
Készüljetek!
Augusztus 26-27 a következő esemény. Veszprém, illetve Balaton felvidék. Ottalvós, koccintós, sok látnivalós, esetleg strandolós összejövetel.
Nem utolsó sorban első nap látogatásunkat tesszük koszorusk szentkirályszabadjai rendezvényén is!
Részletek hamarosan a szervező témakörben.
További KÉPEIM
Akinek van videója, kérem jelezze priviben!
Köszönöm!
Teljesen új élményeket kapok a korábbi "klubos" emlékeim után. Más a csapat, sokkal színesebb a jármű paletta, nincsenek programok, mégis elröppen az idő, sok az ismeretlen típus és műszaki megoldás... Érdekes és egyben nagyszerű ez az egész. Komoly izgalommal tölt el
Meg szeretném köszönni mindenkinek, aki meglátogatta az eseményt ezen a napon.
Nagyon nagy a szűrő (szándékosan), hogy csatlakozhassatok - ide - a Japtimers közösséghez, induló közösségről beszélünk, ez volt csupán a második összejövetel és mindezek ellenére, egyre nagyobb létszám és egyre változatosabb járműpark jellemző a csapatra.
Nagyon örülök!
Ha jól számolom (egészítsetek ki, ha valaki lemaradt), jelen volt:
- 19db Japtimers
- 2db hamarosan Japtimerré váló
- És pár egyéb főként japán jármű (pl.: el nem készült projektgazdák)
A gyártók sokszínűsége árulkodik az élményekről.
Szerpeltette magát 9 gyártó: Toyota, Honda, Nissan, Datsun, Mazda, Suzuki, Mitsubishi, Subaru, Daihatsu
Az autók mellett immáron motort és kerékpárt is láthattunk!
Kora reggel indultunk Mongival, hogy a nulláson se kelljen túl gyorsan száguldani ahhoz, hogy az első érkezőket mi várhassuk. Bogarasak se lettek a kocsik és mi is értünk a kihalt Decathlonhoz először.
Szépen elkezdtünk gyarapodni. Jó látni, hogy az előző eseményen részt vettek nagy része ismét velünk tartott. Ez visszacsatolás nekünk, hogy valóban tetszik a Japtimers kezdeményezés, köszönjük!
Vártunk még negyed órát a kései autómosósokra, tankolókra és végül negyed 10-kor megindultunk Zsámbék irányába. Kultúráltan közlekedtünk, semmi kivetni valót nem vettem észre.
A Romtemplomnál sikerült lőni pár jó fotót (csak az a fránya Opeles ne lógott volna be a képbe ...), illetve Fatboy Cedricének csúnya generátor csapágy hangját is sikerült valamelyest orvosolni egy ékszíj lazítással.
Ezt követően megindultunk a végső cél a Garancsi-tól irányába. Az odavezető út változatos, szép, dimbes-dombos és egész normális minőségű volt.
A tónál a megbízott étterem felelős kezdeti vehemens megnyilvánulását lereagálván, sikerült pár perc alatt elsimítani a "technika ördöge" okozta félrértést. Köszönjük, hogy nem okozott gondot az ebéd előre fizetése, reméljük mindenkinek jól esett az étkezés. A hely szerintem gyönyörű és ideális lehetőséget nyújtott a kikapcsolódásra. Víz, árnyék, WC, csodálatos természet, minden ideális volt.
Közben megérkeztek a többiek is és csak úgy röppentek az órák.
Ismételten közvetlen embereket ismerhettem meg. Jó volt megtapasztalni egymás járműveit, más japán gyártók műszaki megoldásait, apró részleteit.
Kifejezetten tetszett, hogy a gyári állapotban megmaradt Japtimersek mellett hangsúlyos volt a korabeli sportos vonal is egyaránt. Turbós szörnyek, vagy éppen koszorusk versenyautója... Melengedték a szívemet!
A nap zárása képpen végül Csobánka fele elszabadultak a lóerők is. Mongi, Jampi, RWD és én egy jót autóztunk is aznap
Fáradtan, de elégedetten nyugtáztam a napot!
Köszönöm minden résztvevőnek.
Osszátok meg velünk, ti, hogy éreztétek magatokat, illetve mi tetszett, vagy mit hiányoltatok!
Készüljetek!
Augusztus 26-27 a következő esemény. Veszprém, illetve Balaton felvidék. Ottalvós, koccintós, sok látnivalós, esetleg strandolós összejövetel.
Nem utolsó sorban első nap látogatásunkat tesszük koszorusk szentkirályszabadjai rendezvényén is!
Részletek hamarosan a szervező témakörben.
További KÉPEIM
Akinek van videója, kérem jelezze priviben!
Köszönöm!
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Teno
- Visszajáró
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2017.04.22. 18:20
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Galant
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Az egyik képen kiszúrtam egy 350Z-t, köztünk a tulaj vagy csak pont itt parkolt az étterem mögött? Mire odaértem már nem láttam ilyen autót
- RWD
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 422
- Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Na kérem.
Nagyon vártam ezt a talit. A tavalyit nagyon elnéztem, így volt mit bepótolnom.
Külön örömet okozott a helyszín. Lényegében ráértünk egyből odagurulni, de konvojozni akartam Budaörsről. Természetesen megérte a kitérő. Magamhoz képest rettentő pontosan érkeztünk, csodálkoztam is hogy merre vannak a többiek. Szépen lassan szállingózott a banda. Közben letettem a hajam Mongi 323-asa láttán, eszméletlen meggyőző az a csomag. Nagyon tetszik. Vezettem már ilyet (állapota közel sem volt ilyen), kellemes kis jószág. Egy gond van csak vele ...
A konvojozás szerintem jól ment, a több tucat autót tartalmazó cch-s tumultusok után ez már gyerekjátéknak tűnik.
A "tigris" helyszín külön boldogságforrás volt számomra, imádom a filmet. Slusszpoén, hogy a pár héttel ezelőtt tartott Speedzone Kupáról (Hungaroring) hazafele tartva tettünk egy kis kitérőt a Garancsi tóhoz. Lassan már haza járunk (lol:)
A kaja nekem nagyon ízlett. A placc remek, tényleg mindenki megtalálja a maga "helyét", kortól nemtől függetlenül.
Na és a lényeg. Autók.
Egy zabálnivaló csoda az összes. Szép, gyári hatású P7, Tercel és 323 sedan. Ez utóbbi különösen tetszett, máskor még jobban körbenyálazom (Yorgos autója, jól memorizálok?). Kornél race edition P6-ját ismerem egy ideje, de mindig vigyorgok tőle. Nem lehet rossz mozgás közben, gurulnék vele:))
Imádom az első szériás Tercel popóját. A kis barna Colt "besza behu" állapotú, bírom a "dealer option/gyári" matricáját. A kis Suzuki Carrytől mindig koppkeresztes álmaim születnek, sírva nevetős racecar lehetne belőle. Ja és a műanyag dekorlap a "b" oszlopon, indexxel, márkajelzéssel...imádom. A Legacy Turbo gyönyörűen leböffentette koksszal a bal bokám, utólag is köszönet érte. Minden molekulája megérte, a farmerom azóta szárad. Az őszinte bódé, a Nardi kormány+váltógomb és a klasszik japán beltér = epic win. Ja és bugyborog hátul, hála a szertelen leömlőknek. A z33 egy titkos favorit számomra, de erről majd később. Nagyon szép darab. A Cappucinora nincsenek szavak. Egész jól elfértem benne, de a jobb karom haszontalanná vált. Imádom, hogy vagyunk páran igazán elborult elmék. Komolyan mondom.
A Cedric nagyon finom cucc, igazi "ősVIP". A Charmant kívánja az UZ-t, remélem sikeres lesz a projekt . És továbbra sem értem, hogy a szöszben van benne gyári fordulatszámmérő. Bánat megöl, irigy vagyok .
Domi autójából szívem szerint kicsörlőzném a motort, persze az autó sem kutya. Remélem láthatom akció közben valamikor. Gabi Datsunja is régi kedves ismerős, éljen a "dogleg" egyes. Az az autó egy mesebeli álom, fel nem fogom ép ésszel hogy ilyen van itthon. Komolyan Fuji Speedway illata van.
Matyi GTi-je továbbra is tiszteletet parancsoló, le a kalappal x2. Ha az az autó mesélni tudna.. (pedig csak online olvasmányok alapján tájékozódom). Az EF Civicre sajnos nem maradt időm, hiánypótlásért kiált. A Prelude műszeregység + rádió kombója eszméletlen...még hogy a japánok unalmasak. A Galant Turbo pedig egyszerűen mesés. Lassan elcsépelt lesz, de tényleg Leiner Gy. "Autótípusok" (x év) c. könyve jut eszembe róla, akármikor meglátom. Talán még a szín is stimmelt, elő kell túrnom a kötetet. Hihetetlen, hogy egy ilyen autó van itthon (értem ide az állapotot és a kivitelt egyaránt). A beltér megoldások megérnének egy külön posztot. Ja és a kis barna P6. A szívem csücske, akire még sok sok munkaóra vár, örök hű társam:) Imádom.
Őszintén megvallva, az utóbbi években kicsit rugalmasabb jellem lettem. Ott tartok, hogy BÁRMILYEN autóért tudok rajongani, származási országától függetlenül. De nyilván a japán bérenc vonal örökös elsőbbséget élvez, így isteni csemege számomra ez a kis klub. Mindenkinek gratulálok az autójához, így tovább!
A hazafelé út kellemesre sikerült. Nem akartam külön kört menni, de nem tudom meghazudtolni önmagam. Így is egy kín ez az egész, a végén még felrobbannék:))
Az erő hátrányt bátorsággal és lendülettel próbáltuk kompenzálni, persze vigyázva a kis szarosra. Jó kis karika volt, remélem "hamarosan" egy másik típussal is megismételhetjük. Utánozhatatlan hangulata van egy szerpentines autózásnak, legyen az bármilyen vérmérsékletű kocsizás.
Köszönjük mindenkinek, mi remekül éreztük magunkat! A nyári talit is támogatjuk.
Nagyon vártam ezt a talit. A tavalyit nagyon elnéztem, így volt mit bepótolnom.
Külön örömet okozott a helyszín. Lényegében ráértünk egyből odagurulni, de konvojozni akartam Budaörsről. Természetesen megérte a kitérő. Magamhoz képest rettentő pontosan érkeztünk, csodálkoztam is hogy merre vannak a többiek. Szépen lassan szállingózott a banda. Közben letettem a hajam Mongi 323-asa láttán, eszméletlen meggyőző az a csomag. Nagyon tetszik. Vezettem már ilyet (állapota közel sem volt ilyen), kellemes kis jószág. Egy gond van csak vele ...
A konvojozás szerintem jól ment, a több tucat autót tartalmazó cch-s tumultusok után ez már gyerekjátéknak tűnik.
A "tigris" helyszín külön boldogságforrás volt számomra, imádom a filmet. Slusszpoén, hogy a pár héttel ezelőtt tartott Speedzone Kupáról (Hungaroring) hazafele tartva tettünk egy kis kitérőt a Garancsi tóhoz. Lassan már haza járunk (lol:)
A kaja nekem nagyon ízlett. A placc remek, tényleg mindenki megtalálja a maga "helyét", kortól nemtől függetlenül.
Na és a lényeg. Autók.
Egy zabálnivaló csoda az összes. Szép, gyári hatású P7, Tercel és 323 sedan. Ez utóbbi különösen tetszett, máskor még jobban körbenyálazom (Yorgos autója, jól memorizálok?). Kornél race edition P6-ját ismerem egy ideje, de mindig vigyorgok tőle. Nem lehet rossz mozgás közben, gurulnék vele:))
Imádom az első szériás Tercel popóját. A kis barna Colt "besza behu" állapotú, bírom a "dealer option/gyári" matricáját. A kis Suzuki Carrytől mindig koppkeresztes álmaim születnek, sírva nevetős racecar lehetne belőle. Ja és a műanyag dekorlap a "b" oszlopon, indexxel, márkajelzéssel...imádom. A Legacy Turbo gyönyörűen leböffentette koksszal a bal bokám, utólag is köszönet érte. Minden molekulája megérte, a farmerom azóta szárad. Az őszinte bódé, a Nardi kormány+váltógomb és a klasszik japán beltér = epic win. Ja és bugyborog hátul, hála a szertelen leömlőknek. A z33 egy titkos favorit számomra, de erről majd később. Nagyon szép darab. A Cappucinora nincsenek szavak. Egész jól elfértem benne, de a jobb karom haszontalanná vált. Imádom, hogy vagyunk páran igazán elborult elmék. Komolyan mondom.
A Cedric nagyon finom cucc, igazi "ősVIP". A Charmant kívánja az UZ-t, remélem sikeres lesz a projekt . És továbbra sem értem, hogy a szöszben van benne gyári fordulatszámmérő. Bánat megöl, irigy vagyok .
Domi autójából szívem szerint kicsörlőzném a motort, persze az autó sem kutya. Remélem láthatom akció közben valamikor. Gabi Datsunja is régi kedves ismerős, éljen a "dogleg" egyes. Az az autó egy mesebeli álom, fel nem fogom ép ésszel hogy ilyen van itthon. Komolyan Fuji Speedway illata van.
Matyi GTi-je továbbra is tiszteletet parancsoló, le a kalappal x2. Ha az az autó mesélni tudna.. (pedig csak online olvasmányok alapján tájékozódom). Az EF Civicre sajnos nem maradt időm, hiánypótlásért kiált. A Prelude műszeregység + rádió kombója eszméletlen...még hogy a japánok unalmasak. A Galant Turbo pedig egyszerűen mesés. Lassan elcsépelt lesz, de tényleg Leiner Gy. "Autótípusok" (x év) c. könyve jut eszembe róla, akármikor meglátom. Talán még a szín is stimmelt, elő kell túrnom a kötetet. Hihetetlen, hogy egy ilyen autó van itthon (értem ide az állapotot és a kivitelt egyaránt). A beltér megoldások megérnének egy külön posztot. Ja és a kis barna P6. A szívem csücske, akire még sok sok munkaóra vár, örök hű társam:) Imádom.
Őszintén megvallva, az utóbbi években kicsit rugalmasabb jellem lettem. Ott tartok, hogy BÁRMILYEN autóért tudok rajongani, származási országától függetlenül. De nyilván a japán bérenc vonal örökös elsőbbséget élvez, így isteni csemege számomra ez a kis klub. Mindenkinek gratulálok az autójához, így tovább!
A hazafelé út kellemesre sikerült. Nem akartam külön kört menni, de nem tudom meghazudtolni önmagam. Így is egy kín ez az egész, a végén még felrobbannék:))
Az erő hátrányt bátorsággal és lendülettel próbáltuk kompenzálni, persze vigyázva a kis szarosra. Jó kis karika volt, remélem "hamarosan" egy másik típussal is megismételhetjük. Utánozhatatlan hangulata van egy szerpentines autózásnak, legyen az bármilyen vérmérsékletű kocsizás.
Köszönjük mindenkinek, mi remekül éreztük magunkat! A nyári talit is támogatjuk.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
szuper képek lettek Pacsker, köszönjük a mega galériát!
Volt egy motoros páros modernebb fekete csattogós Hondával a talin (kb Yorgos előtt nem sokkal húztak el), a leányozó fotózott az ágyuvetőjével, itt vannak Bús Dorka képei a taliról. Ő nem merte kirakni, megkért hogy posztoljam helyette is
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 686811711/
Volt egy motoros páros modernebb fekete csattogós Hondával a talin (kb Yorgos előtt nem sokkal húztak el), a leányozó fotózott az ágyuvetőjével, itt vannak Bús Dorka képei a taliról. Ő nem merte kirakni, megkért hogy posztoljam helyette is
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 686811711/
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- Yorgos
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 310
- Csatlakozott: 2016.08.11. 18:19
- Jármű gyártási éve: 1986
- Jármű gyártó: Mazda
- Jármű típusa: 323
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Szenzációs képek!
'86 Mazda 323 BF Sedan 1.5 GLX
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
"dumb" jelezte hogy azzal fog érkezni, eredeti topicból másolva:Teno írta:Az egyik képen kiszúrtam egy 350Z-t, köztünk a tulaj vagy csak pont itt parkolt az étterem mögött? Mire odaértem már nem láttam ilyen autót
Sziasztok,
Ha minden igaz, akkor én is tudok csatlakozni a tónál egy rövid időre, igaz OFF autóval (z33).
Üdv,
Dumb
mire odaértünk már elment, de a talira jött, nem véletlenül keveredett oda
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- Yorgos
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 310
- Csatlakozott: 2016.08.11. 18:19
- Jármű gyártási éve: 1986
- Jármű gyártó: Mazda
- Jármű típusa: 323
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
A Pacskertől kapott (egyik) matrica is a helyén:
'86 Mazda 323 BF Sedan 1.5 GLX
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
- Yorgos
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 310
- Csatlakozott: 2016.08.11. 18:19
- Jármű gyártási éve: 1986
- Jármű gyártó: Mazda
- Jármű típusa: 323
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Igen!RWD írta:Szép, gyári hatású P7, Tercel és 323 sedan. Ez utóbbi különösen tetszett, máskor még jobban körbenyálazom (Yorgos autója, jól memorizálok?)
Nagyon örülök, hogy tetszett! Még rengeteg cserélnivaló van rajta (mint a fenti képen is látszik, hátsó lámpák, hátsó lökhárító elég viseltes például. De igyekszem apró lépésekkel haladni a cél felé. Következő a műszaki vizsga lesz, amit Mester Zoli segítségével szeretnék abszolválni - kíváncsi vagyok, mit szól majd hozzá. Az MX5-öst amikor viszem, mindig megkérdezi, hogy "vitrinben tárolod ezt az autót?" Gyakorlatilag igen.
Biztosan jövünk a többi találkozóra is, ha itt lesz valahol Buda/Pest környékén, úgyhogy még lesz alkalmad körbenézni, de szívesen megmutatom külön is, valami "mikrotali" formájában. Még egyszer nagyon köszi a visszajelzést, ez nagyon fontos nekem! Imádom ezt az autót.
'86 Mazda 323 BF Sedan 1.5 GLX
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
- domi007
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 527
- Csatlakozott: 2016.07.29. 00:26
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Celica
Re: Japtimers Találkozó, Garancsi-tó - 2017.05.20.
Mit is írtál Facebookon egymás ...ööö...hátának masszírozásáról?RWD írta: Domi autójából szívem szerint kicsörlőzném a motort, persze az autó sem kutya. Remélem láthatom akció közben valamikor.
Komolyra fordítva köszönöm szépen, jól esik.
Ha lesz valamikor júniusban reptéri történet mindenképp gyere Lacházára!
A találkozó megint egy fantasztikus élmény volt. Nagyon szeretem az autókat is látni, de ha lehet ilyet mondani még jobb érzés a nicknév mögötti arcokat látni személyesen, meghallgatni élőben is a friss híreket a projektekkel kapcsolatosan. Sajnálom, hogy csak Zsámbékig tudtam gurulni veletek, látom, hogy a tónál volt igazán nagy a banzáj, remélem nyári találkozón az elejétől a végéig ott tudok lenni. Kornél rendezvényét amúgy sem hagyhatom ki semmi pénzért, akkor még egy nap ráhúzása csak bele fog férni
Köszönjük szépen a szervezést! < nincs tapsolós smiley, de sokat tennék ide belőle >
Moderátor a "Közösség", az "Összes gyártó, Egyéb beszélgetések", és a "Toyota, Lexus" Kategóriákban.
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -