⇒ Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
- Toytomi
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2016.06.26. 00:27
- Jármű gyártási éve: 1988
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Annyira szuper volt!
Bízom benne, hogy lesz még hasonló!
Bízom benne, hogy lesz még hasonló!
1988 Toyota Corolla AE92 Liftback Gt-i - R.I.P.
1.6 16V 4A-GE Smallport
1989 Toyota Corolla AE92 Liftback Gt-i - Zenki, 1.6 16V 4A-GE Smallport
1.6 16V 4A-GE Smallport
1989 Toyota Corolla AE92 Liftback Gt-i - Zenki, 1.6 16V 4A-GE Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Teremtsd meg a lehetőségét
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
A zebegényi CCH talit megszondáztuk öcsémmel. Vett egy E10-es rollát tali előtt pár héttel, rágtam a fülét menjünk el, szerezzen magának a tipust jobban ismerő szakikat a talin, nézzen körbe milyen a tipus klubélete, satöbbi. Arra is nehezen vettem rá hogy regisztráljon a fórumon (sokáig nem is írtuk be jelentkezésünk emiatt), azóta viszont a topikokat bújja folyamatosan
Legyen az Golf nap, Astra családi hétvége, Corolla tali, stb, a típustaliktól mindig ódzkodok. Kb a harmadik mondat után csak arról van szó legtöbbször hogy akkor ez most kisátmeneti, fészliftesnagylámpás, korai motoros, de már újabb kapcsolós, régi szövetes, alvázszám alapján ilyen olyan amolyan szériához tartozó autó, ami az adott szektának érdekes, de kívülállónak agyrém. Valamint Corollákról lévén szó miről diskuráljunk, ki milyen gyakran cserél ablaktörlő lapátot?
Kb ezekkel az előítéletekkel érkeztem meg a talira. A gyülekezőhöz érve a szervezők által kitalált melyik gen-hova parkoljon témát szépen betartották a részvevők. Nagy meglepetés volt hogy eljött Ádám is az E7 blacktop kombijával, tali előtti napokban mondta hogy mennyi kínja volt, de végül összelapátolta a kocsiját szerencsére, és keszthelyről felcsettegett vele. Szintén nagyokat néztem amikor egy egerszegi műhely asszisztens lányába botlottam, akinek napi 6x vittem cuccokat amíg ott unixoztam. Kicsi a világ
Kis eligazítás, go célállomás. A rendőri felvezetés nagyon extrás volt. amikor a sor mellett szirénázva trepnin küldték a tfsi octaviának hogy odaérjen a kövi kereszteződéshez azt is lezárni, látszott a rendőrökön hogy nekik is tetszik a munkájuk
Nem tudom hogyan sikerült pont ezt a falut választani a tali helyszínének, de kifogtátok az ország legnagyobb kockaswift bontósának a lakhelyét Tavaly nyáron kellemes kis roadtrip keretében meglátogattuk, innen származik a Foha toldatom is. Tényleg nagyon szép táj van külön kilátónak épített magasles is, de eléggé fent voltunk a dombokban hogy lássuk a dunakanyart amugy is. A parton ajánlom a parkolótól jobbra eső büfést, nagyon fincsi a sült tarjájuk saláta ágyon, házi szörppel-limóval várják a vendégeiket. A tali napján épp kirándult vmerre a bontós így sajna nem tudtam telehordani swift cuccokkal a corolla talit
offtopik off (akkor az már on?). Látszott a talin hogy összeszokott társaság szervezte, minden a helyére került gyorsan, ha pakolni építeni iderakni odatenni ezzelmilegyen kérdések voltak, azonnal öt kéz jelentkezett és olajozottan megoldottak mindent is. Úgyhogy grat
Matenaknak vittem lerúgott gumikat hogy küldje őket Valhallába egy edzésen a hacsijával, ennyivel tudtam hozzájárulni a talihoz
Tetszett a kiállítás, jól volt méretezve a sátor, kb mindenki befért az árnyékba, sok szép állapotú autó tulaja jött el. Öcsémet szándékosan magára hagytam amíg ott voltunk, keressen magának új barátokat, őt kapcsolják össze az emberek fejben a kék e10zel, ne engem. Hazafele ugyis tudunk majd dumálni épp eleget, nacső jó volt látni ismerős arcokat, RWD, Toytomi és családja, a búza homiDomi is kint voltak. Velük elvoltam, így nem estem bele a kouki-zenki-ilyenmotor-olyanhajtás mélygödrébe szerencsére. gyiik ráadásul volt olyan kedves hogy a közösen megrendelt cuccaink rám eső részét elhozta a talira. Így hiába ment el kirándulni a kockaswift bontós otthonról, nem maradt suzuki alkatrész nélkül a corolla tali
nem tudtunk végig maradni a tali végéig, ebéd után indulnunk kellett vissza. Így is szuper élményekkel tértünk haza, öcsém nem győzött áradozni hogy melyik kocsi tulajával mikor miről dumáltak, neki is bejött a hepöning. Le a kalappal a szervezők előtt, köszönjük a talit.
Legyen az Golf nap, Astra családi hétvége, Corolla tali, stb, a típustaliktól mindig ódzkodok. Kb a harmadik mondat után csak arról van szó legtöbbször hogy akkor ez most kisátmeneti, fészliftesnagylámpás, korai motoros, de már újabb kapcsolós, régi szövetes, alvázszám alapján ilyen olyan amolyan szériához tartozó autó, ami az adott szektának érdekes, de kívülállónak agyrém. Valamint Corollákról lévén szó miről diskuráljunk, ki milyen gyakran cserél ablaktörlő lapátot?
Kb ezekkel az előítéletekkel érkeztem meg a talira. A gyülekezőhöz érve a szervezők által kitalált melyik gen-hova parkoljon témát szépen betartották a részvevők. Nagy meglepetés volt hogy eljött Ádám is az E7 blacktop kombijával, tali előtti napokban mondta hogy mennyi kínja volt, de végül összelapátolta a kocsiját szerencsére, és keszthelyről felcsettegett vele. Szintén nagyokat néztem amikor egy egerszegi műhely asszisztens lányába botlottam, akinek napi 6x vittem cuccokat amíg ott unixoztam. Kicsi a világ
Kis eligazítás, go célállomás. A rendőri felvezetés nagyon extrás volt. amikor a sor mellett szirénázva trepnin küldték a tfsi octaviának hogy odaérjen a kövi kereszteződéshez azt is lezárni, látszott a rendőrökön hogy nekik is tetszik a munkájuk
Nem tudom hogyan sikerült pont ezt a falut választani a tali helyszínének, de kifogtátok az ország legnagyobb kockaswift bontósának a lakhelyét Tavaly nyáron kellemes kis roadtrip keretében meglátogattuk, innen származik a Foha toldatom is. Tényleg nagyon szép táj van külön kilátónak épített magasles is, de eléggé fent voltunk a dombokban hogy lássuk a dunakanyart amugy is. A parton ajánlom a parkolótól jobbra eső büfést, nagyon fincsi a sült tarjájuk saláta ágyon, házi szörppel-limóval várják a vendégeiket. A tali napján épp kirándult vmerre a bontós így sajna nem tudtam telehordani swift cuccokkal a corolla talit
offtopik off (akkor az már on?). Látszott a talin hogy összeszokott társaság szervezte, minden a helyére került gyorsan, ha pakolni építeni iderakni odatenni ezzelmilegyen kérdések voltak, azonnal öt kéz jelentkezett és olajozottan megoldottak mindent is. Úgyhogy grat
Matenaknak vittem lerúgott gumikat hogy küldje őket Valhallába egy edzésen a hacsijával, ennyivel tudtam hozzájárulni a talihoz
Tetszett a kiállítás, jól volt méretezve a sátor, kb mindenki befért az árnyékba, sok szép állapotú autó tulaja jött el. Öcsémet szándékosan magára hagytam amíg ott voltunk, keressen magának új barátokat, őt kapcsolják össze az emberek fejben a kék e10zel, ne engem. Hazafele ugyis tudunk majd dumálni épp eleget, nacső jó volt látni ismerős arcokat, RWD, Toytomi és családja, a búza homiDomi is kint voltak. Velük elvoltam, így nem estem bele a kouki-zenki-ilyenmotor-olyanhajtás mélygödrébe szerencsére. gyiik ráadásul volt olyan kedves hogy a közösen megrendelt cuccaink rám eső részét elhozta a talira. Így hiába ment el kirándulni a kockaswift bontós otthonról, nem maradt suzuki alkatrész nélkül a corolla tali
nem tudtunk végig maradni a tali végéig, ebéd után indulnunk kellett vissza. Így is szuper élményekkel tértünk haza, öcsém nem győzött áradozni hogy melyik kocsi tulajával mikor miről dumáltak, neki is bejött a hepöning. Le a kalappal a szervezők előtt, köszönjük a talit.
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Köszönjük szépen a részletes beszámolót!
Itt jön éppen gyiik
https://www.youtube.com/watch?v=laOQXNz2Nwo
Itt jön éppen gyiik
https://www.youtube.com/watch?v=laOQXNz2Nwo
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Geri
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2018.06.14. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
A Vancello-s 3. Roncsvadászok tali japán résztvevői:
1. Ez a gyönyörű Honda Prelude, az Accordból már ismerős félautomata váltóval:
2. Ez a szép Suzuki 1. generációs Jimny/Samurai:
3. Sikerült összefutni továbbá egy 6. generációs Mitsubishi Galant GTi 16V tulajával is, csak az autóról felejtettem el képet készíteni .
1. Ez a gyönyörű Honda Prelude, az Accordból már ismerős félautomata váltóval:
2. Ez a szép Suzuki 1. generációs Jimny/Samurai:
3. Sikerült összefutni továbbá egy 6. generációs Mitsubishi Galant GTi 16V tulajával is, csak az autóról felejtettem el képet készíteni .
Japtimer spotter.
1982 Honda Accord
1982 Honda Accord
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Se nem Jimny, se Samurai. LJ80 szépek!
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- Szabbi97
- Visszajáró
- Hozzászólások: 102
- Csatlakozott: 2017.09.22. 14:15
- Jármű gyártási éve: 1993
- Jármű gyártó: Nissan
- Jármű típusa: Sunny
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Sziasztok!
Ahogy írtam a közelmúltban, részt vettem az 53. Mecsek Rallye-n.
Első körben záróautóként tevékenykedtünk a másodosztály után. Viszonylag kevés ütést igényel egy autótól ez a feladat, de jól éreztük magunkat. Úgy, ahogy az ember egy utcai körülmények közti esti autókázást tesz a Mecsekben, csak nem kell figyelni a szembe forgalomra.
Lapison érkezünk a sportbíróhoz, aki a kanyar csúcspontján várt minket az út közepén. Nem a leglogikusabb döntés, de záróként nem mentünk olyan gyorsan.
Péntek este kiderült, hogy a szombati nap sem fog eltűnni feladattalanul. Kiderült, hogy előfutunk az elsőosztály előtt. Izgalmas helyzet volt, mivel egy 1.7 injektoros, sperr-es, hátsókerekes Niva követett minket, így nem mehettünk nagyon lassan.
Bayer Péter és a terepralira gépkönyvezett Niva az Alsómocsolád-Mecsekpölöske gyorsasági széles részre forduló elágjában.
Mi ugyanebben az elágban, sokkal látványtalanabbul
A Golgota-Hetvehely gyorsasági egyik visszafordítójában. Ezen a gyorsaságin sokat autóztunk éjszaka, az egyik kedvenc gyorsaságim a Mecsekben.
Végül a Széchenyi téren a verseny céldobogóján. Megtisztelő érzés átgurulni ezen a dobogón tudván, hogy kik gurultak át az előző 52 verseny során a magyar legendáktól a néhai IRC mezőnyéig.
Ahogy mostmár évek óta, idén is Historic EB futam volt az esemény, így természetesen Japtimer-ek is voltak.
Az öreg Latvala idén is lenullázta az egyébként gyári építésű Celica-t.
Végül hadd ajánljam ismét Győrfi Dávid barátom remek képeit a Facebook-on megtalálható albumból.
Ahogy írtam a közelmúltban, részt vettem az 53. Mecsek Rallye-n.
Első körben záróautóként tevékenykedtünk a másodosztály után. Viszonylag kevés ütést igényel egy autótól ez a feladat, de jól éreztük magunkat. Úgy, ahogy az ember egy utcai körülmények közti esti autókázást tesz a Mecsekben, csak nem kell figyelni a szembe forgalomra.
Lapison érkezünk a sportbíróhoz, aki a kanyar csúcspontján várt minket az út közepén. Nem a leglogikusabb döntés, de záróként nem mentünk olyan gyorsan.
Péntek este kiderült, hogy a szombati nap sem fog eltűnni feladattalanul. Kiderült, hogy előfutunk az elsőosztály előtt. Izgalmas helyzet volt, mivel egy 1.7 injektoros, sperr-es, hátsókerekes Niva követett minket, így nem mehettünk nagyon lassan.
Bayer Péter és a terepralira gépkönyvezett Niva az Alsómocsolád-Mecsekpölöske gyorsasági széles részre forduló elágjában.
Mi ugyanebben az elágban, sokkal látványtalanabbul
A Golgota-Hetvehely gyorsasági egyik visszafordítójában. Ezen a gyorsaságin sokat autóztunk éjszaka, az egyik kedvenc gyorsaságim a Mecsekben.
Végül a Széchenyi téren a verseny céldobogóján. Megtisztelő érzés átgurulni ezen a dobogón tudván, hogy kik gurultak át az előző 52 verseny során a magyar legendáktól a néhai IRC mezőnyéig.
Ahogy mostmár évek óta, idén is Historic EB futam volt az esemény, így természetesen Japtimer-ek is voltak.
Az öreg Latvala idén is lenullázta az egyébként gyári építésű Celica-t.
Végül hadd ajánljam ismét Győrfi Dávid barátom remek képeit a Facebook-on megtalálható albumból.
'93 Nissan Sunny 1.6 SR (N14)
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Gratula az előfutós/záróautós ténykedéshez!
Záróként a sportbíróknál szedted össze a jegyzőkönyveket? Volt valami váratlan feladat esetleg? CB volt nálatok is vagy a rajtban elmondták ki merre lesz? (Szervezőknek kell lennie olyan térképeknek ami jelzi a bírói posztokat). Bayer Peti nagyon szépen tereli a nivuszt, attól nem kell tartani hogy időre autózna bármikor is
A Golgota-Hetvehely nézői pontnak is kiváló, a céltól besétálva kb 1 km a hetvehelyi elág, nagyon sokat lehet látni, érdekes, és biztonságos hely a domboldalban ülni. Sokkal nyugisabb is mint a túllihegett orfűi szakasz, ide csak a jóarcok másznak el, alkesz részeg "fanokkal" még nem találkoztam. (Bár idén elmaradt orfű és szombat este már vége volt a rallynak) Azok a döntött kanyarok a vége felé csábítanak, ismerősöm idézve "isten és ember közösen arra teremtette, hogy itt autóval valaki nagyon jól érezze magát" szivem csücske ez a verseny és Pécs városa is, imádok lejárni a Ranga László úton mindig tiszteletem teszem, bár ez nem ide tartozik már.
Záróként a sportbíróknál szedted össze a jegyzőkönyveket? Volt valami váratlan feladat esetleg? CB volt nálatok is vagy a rajtban elmondták ki merre lesz? (Szervezőknek kell lennie olyan térképeknek ami jelzi a bírói posztokat). Bayer Peti nagyon szépen tereli a nivuszt, attól nem kell tartani hogy időre autózna bármikor is
A Golgota-Hetvehely nézői pontnak is kiváló, a céltól besétálva kb 1 km a hetvehelyi elág, nagyon sokat lehet látni, érdekes, és biztonságos hely a domboldalban ülni. Sokkal nyugisabb is mint a túllihegett orfűi szakasz, ide csak a jóarcok másznak el, alkesz részeg "fanokkal" még nem találkoztam. (Bár idén elmaradt orfű és szombat este már vége volt a rallynak) Azok a döntött kanyarok a vége felé csábítanak, ismerősöm idézve "isten és ember közösen arra teremtette, hogy itt autóval valaki nagyon jól érezze magát" szivem csücske ez a verseny és Pécs városa is, imádok lejárni a Ranga László úton mindig tiszteletem teszem, bár ez nem ide tartozik már.
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- Szabbi97
- Visszajáró
- Hozzászólások: 102
- Csatlakozott: 2017.09.22. 14:15
- Jármű gyártási éve: 1993
- Jármű gyártó: Nissan
- Jármű típusa: Sunny
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Köszi
Záróként csak végig gurigázol, egyáltalán nem versenytempóban. Nem tudod előre a pontokat, de különös meglepetések nem érhetnek, mert padlót szinte sosem nyomsz. Rádió van nálad, ha bármi van, tudod.
Golgota-Hetvehely (sprintes nyelvezetben Bakonya) az a gyors, ahová még egy ismerős ( ) járt jogsi nélkül autózni a haverjával, aztán mindig mesélte, hogy milyen jó a pálya, szóval megtanultam. Meg faterral sokszor arra jártunk haza. Tipikusan az a pálya, amit nagyon szeretek, mert kijön, hogy kinek keményebb a...
Hegyipálya természetesen a legjobbak között van. Úgy csiripelik, nem véletlenül újítják fel. Még a korlátot kéne javítani, mert az igazából csak látványelem
Záróként csak végig gurigázol, egyáltalán nem versenytempóban. Nem tudod előre a pontokat, de különös meglepetések nem érhetnek, mert padlót szinte sosem nyomsz. Rádió van nálad, ha bármi van, tudod.
Golgota-Hetvehely (sprintes nyelvezetben Bakonya) az a gyors, ahová még egy ismerős ( ) járt jogsi nélkül autózni a haverjával, aztán mindig mesélte, hogy milyen jó a pálya, szóval megtanultam. Meg faterral sokszor arra jártunk haza. Tipikusan az a pálya, amit nagyon szeretek, mert kijön, hogy kinek keményebb a...
Hegyipálya természetesen a legjobbak között van. Úgy csiripelik, nem véletlenül újítják fel. Még a korlátot kéne javítani, mert az igazából csak látványelem
'93 Nissan Sunny 1.6 SR (N14)