Álom volt.
Az elmúlt évek egyik legjobb versenypályás élménye.
Tipikus az, amikor rádzúdúl a rengeteg jó és már nem tudod mire figyelj, hova menj, aztán elengeded magad és úgyis lesz valami.
Sodródtam az árral...
Fél 11 körül megérkeztünk.
Záró belépő, mindenki kedves és közvetlen.
Oda mehettünk a Paddock-ban és a Boxban, ahova csak akartunk. Jó, családias hangulat, rengeteg bizalom. Kétségtelen... Nem Magyarok...
A kis gyerek Gokartnak is külön Popup, a rotyogó bográcsok melletti asztalon is Racing kockás abrosz.
És ne feledjük a számos felállított medencét sem
Tudnak élni, na...
Amikor ilyeneket látsz, kihagy a szíved és tényleg nem hiszed el, hogy Magyarországon vagy:
Itt már éreztük, hogy az I-n is fent lesz a pont
És ezek nem csak, hogy itt vannak, de tényleg láthatjuk őket bevetésen, hallhatjuk a hangukat nagy fordulaton és még netán csatáznak is??!?!?!
Intéztem engedélyeket, hogy felmehessünk a pályára fotózni.
Nem bántuk...
Meglepő, hogy mennyire lazán kezelik a biztonságot. (elvégre aláírtuk a felelősségvállalásit).
Gyakorlatilag oda mentünk, ahova akartunk. Frool-al ugye letettük a Merchall vizsgát, értjük is a fizikát, így vigyáztunk, de ezt ők nem tudhatták. Mindegy, hatalmas élmény volt
Rögtön a sűrűjébe...
Olyan futamba csöppentünk, ahol
a 2 hengeres Steyer Puch és a V12-es Jaguar XJS egy menetben indult...
Nehogy azt higgyétek, hogy óriási volt a különbség.
Nem tudsz betelni a látvánnyal
Persze volt örömködés is
Aztán jött a nap végi 1 órás versenyhez a vegyes felvágott kvalifikációja. (Tök mindegy, versenynek fogták föl ezt is
)
Viper, Corvette, GT3, és pár kisebb borsszem is. Új és régi autók egyaránt.
Nagy örömünkre itt indult az épített AE86 is.
(Minden menet repülőrajtból indult)
Nem vagyok E30 b@zi, de ez azért adta...
És itt jött az öröm mámor.
Az AE86 nem csak jónak látszott, de jól is ment! Gyakorlatilag a kis UFO-kon és a GT3-as Porschekon kívül mindenkit sikerült megennie.
Csodás volt a csatája a CORVETTE-kkel! 8)
:vezet:
Na jó azért ez a jármű se csúnya
...
Meg ez se...
Az Integra sajnos fékprobléma miatt kiállt már az elején..
A pálya M3 füvet is nyírt
Ezt követően jött egy E30 325i kupa.
Jó volt persze, de túl egyhangú az előbbiek után
Nézzük el a gépparkot a bajoroknak
De itt legalább tényleg minden a sofőrökön múlt.
TZS és Frool sem a földet bámulta
Majd jött a Formel Historic (szünet nélkül jöttek a versenyek!!)
Évben, erőben is vegyes felvágott, de pont ettől volt szép
Jegyezzük meg, hogy a pilóták fele 70 év fölötti volt!
DE NEM KÍMÉLTÉK A TECHNIKÁT
Balesetmentesen zárult ez is.
Majd jöhettek a várva várt NAGYCSOPORTOSOK (Histo CUP STW)
Korabeli "DTM"-től a V8 szörnyekig minden volt. Ezek mind épített versenyautók, pazar hanggal és látvánnyal.
Zackhspeed Capri, Alfa GTV, Challenger... GYÁÁÁÁ!
A képek, magukért beszélnek...
Még most is beleborzongok... :luv:
Majd mikor ennek is vége lett, jöhetett a Classica Trophy.
Ismét csak vegyes felvágott, inkább "utcaibb" autókkal
Nem kímélték a vasakat itt sem.
A BMW és a két Alfa három barát volt. Állat volt, amit műveltek
Majd elkezdett esni az eső
(pont vége lett a versenynek, így nem volt túl sok csúszka, hisz leintették őket)
Gyors zápor volt.
Ahogy elállt, már küldték is fel a vizes pályára az utsó számot, az 1 órás versenyt (bárki indulhatott a hétvége résztvevői közül) - "RAVENOL - 1 hour Team Race"
A nap végeztével pedig beugrottunk a "hacsiboxba".
A sofőr a géptetőt a főnök utasítása miatt nem nyithatta fel, hogy nehogy lefotózzam a titkokat
... De készséggel feleltek minden kérdésünkre.
VW Polo hűtőmaszk és első lámpák (mert most nincs nekik AE86
), BMW független hátsó felfüggesztés, brutál fékek..., de ami a leg lényegesebb: 2.0 szívó, 280Le.
Annyit árultak el, hogy Ausztrál Yaris kupa motorja lehet. Gondolom 3SGE Beams, kicsit tovább optimalizálva
Full közvetlenek voltak egyébként! Nagyon örültek, hgy gratuláltunk és érdeklődünk.
Szuper nap volt!
(és tényleg alig volt pár néző/érdeklődő!!
)
Köszi mileandras a tippet!