⇒ Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Szomorú ezt hallani. És idén ugye Oldtimer Premier sem volt.
Mindegy, mi tartsunk ki, főleg, ha már máshol alig akad japán veterán
Mindegy, mi tartsunk ki, főleg, ha már máshol alig akad japán veterán
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Geri
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2018.06.14. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
És ezeken a képeken ki ismeri fel magát?
Viccet félretéve, az első képeden a mi Accordunk van. Hamarosan én is írok egy élménybeszámolót képekkel.
Viccet félretéve, az első képeden a mi Accordunk van. Hamarosan én is írok egy élménybeszámolót képekkel.
Japtimer spotter.
1982 Honda Accord
1982 Honda Accord
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Köszi a képek megosztását!
Jó látni, hogy legtöbbjük Japtimers szimpatizáns, de azt is, hogy mindig akad 1-1 újonc is.
A hátsós Galant-ot sikerült meginvitálni? Van róla esetleg több képetek? Még talán a felni is gyári rajta.
Jó látni, hogy legtöbbjük Japtimers szimpatizáns, de azt is, hogy mindig akad 1-1 újonc is.
A hátsós Galant-ot sikerült meginvitálni? Van róla esetleg több képetek? Még talán a felni is gyári rajta.
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Köszi szépen!
Egy Applause-t keresztbe menni látni tényleg nem megszokott látvány. Egyébként gyári motorral, hegesztett diffivel tette vagy komoly volt a technika?
Egy Applause-t keresztbe menni látni tényleg nem megszokott látvány. Egyébként gyári motorral, hegesztett diffivel tette vagy komoly volt a technika?
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Geri
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2018.06.14. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Az Applause tényleg a “budget build” szerepet töltötte be az amatőrök között. Ennek ellenére sokkal szebb íveket autózott mint egy piros 200SX vagy az ezüst Silvia.
Japtimer spotter.
1982 Honda Accord
1982 Honda Accord
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
A lóerők hiányát az 5 Bar-ra fújt csirkegumik pótolták?
Milyen erős volt az a Tapsi?
Milyen erős volt az a Tapsi?
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Geri
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2018.06.14. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Csirkegumi az volt, igen
Nem tudom hány lovas volt. A srácnak állandóan pörgetnie kellett ezerrel, hogy kifacsarjon valamit belőle, szóval nem valami 200 lovas sleeper-ről van szó.
Japtimer spotter.
1982 Honda Accord
1982 Honda Accord
- Geri
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 175
- Csatlakozott: 2018.06.14. 21:10
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Egy kis Red Sun Fest összefoglaló az én szemszögemből:
Összességében elmondható, hogy japánautós viszonylatban az egyik legjobbá nőtte ki magát a rendezvény. Úgy gondolom már nem érdemes a tunerjóskáktól, matricabombásoktól rettegni ha elmegyünk Tökölre, ugyanis két kezemen meg tudtam ezen műfajok képviselőit számolni. Idén a szokásosnál is kultúráltabb volt a parkoló, békésen tudott egymás mellett parkolni 6. generációs Civic és a 2. genes Accord
Jó volt találkozni, beszélgetni Fatboy kollégával:
Japtimerből akadt bőven:
Itt külön kiemelném ezt a Lancert. A tulaját sikerült elkapni és szóba elegyedni vele. A második képen a bal oldali úr az, éppen az autó vásárlásakor készült fotókat mutatja. Nagy örömmel mesélte az autóról, hogy 33 éves és 27 éve az ő tulajdonában van! Természetesen nagy erőkkel reklámoztuk neki a Japtimers-t és a tavaszi talit
Az egyik legnagyobb attrakció kétségkívül a Toyota Century volt:
(több fotó a Century-ról itt taláható: https://photos.app.goo.gl/p7UKmVzijzs7ZYBj7
csak hogy ne az én fotóimmal legyen tele a topik ).
Remélem jövőre egységesen, klubként tudunk majd parkolni a Tököli kifutó betonján
Összességében elmondható, hogy japánautós viszonylatban az egyik legjobbá nőtte ki magát a rendezvény. Úgy gondolom már nem érdemes a tunerjóskáktól, matricabombásoktól rettegni ha elmegyünk Tökölre, ugyanis két kezemen meg tudtam ezen műfajok képviselőit számolni. Idén a szokásosnál is kultúráltabb volt a parkoló, békésen tudott egymás mellett parkolni 6. generációs Civic és a 2. genes Accord
Jó volt találkozni, beszélgetni Fatboy kollégával:
Japtimerből akadt bőven:
Itt külön kiemelném ezt a Lancert. A tulaját sikerült elkapni és szóba elegyedni vele. A második képen a bal oldali úr az, éppen az autó vásárlásakor készült fotókat mutatja. Nagy örömmel mesélte az autóról, hogy 33 éves és 27 éve az ő tulajdonában van! Természetesen nagy erőkkel reklámoztuk neki a Japtimers-t és a tavaszi talit
Az egyik legnagyobb attrakció kétségkívül a Toyota Century volt:
(több fotó a Century-ról itt taláható: https://photos.app.goo.gl/p7UKmVzijzs7ZYBj7
csak hogy ne az én fotóimmal legyen tele a topik ).
Remélem jövőre egységesen, klubként tudunk majd parkolni a Tököli kifutó betonján
Japtimer spotter.
1982 Honda Accord
1982 Honda Accord
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
A Parkoló Parádéra nem juthattam el (Szerencsére Geriék szórólapoztak ), de Szombaton volt szerencsém nekem is kikapcsolódni, hisz Turan6-al ellátogattunk a Tullni veterán börzére.
Igazándiból szerepem is volt az anyóson, mert műszaki szempontból bizony egy nagy tesztje volt ez az út a Celeste-nek, így nem ártott, ha ott vagyok, hisz mostanra már az én fejemben is összeáll becsukott szemmel is a különleges Mitsu komplett hajtásláncának robbantott ábrája.
Gyakorlatilag egy kisebb Hungexpohoz hasonlítható a terület. Számos fedett csarnokkal és több, azokat összekötő parkolóval, térrel.
Természetesen rohadt sokan voltak. Ami meglepett, hogy SOKKAL nagyobb a hangsúly a kiállításokon, mint magán az adok-veszekeken. Járműből volt mondjuk 40-50 eladó, míg kiállítottból és veterán látogatóból közel ezer. Az alkatrészes, kiegészítős placcokból is persze volt bőven, de arra számítottam, hogy sokkal több lesz. Jó példa erre, hogy 2 csarnok, plusz egy parkoló rész szolgálta mindezt, miközben 3-4x ennyi helyen voltak a fix kiállítások.
Magyarul ez inkább egy jó veterános rendezvény, mint szigorúan piacolás, így tényleg mindenkinek megéri egyszer kilátogatnia.
Természetesen figyeltünk a Japtimerekre...
Nagy általánosságban elmondható, hogy arányaiban kb. ugyanaz a japán autóké, mint itthon. Az összes felvonultatott veterán max 5 százaléka. Persze a megmutatottak általános állapota sokkal jobb, mint a hazaiaké. Ez az arány igaz volt az alkatrészeknél is. Kint nem a MINDENSZOCI + amcsi, kevesebb nyugati, illetve elvétve 1-1 japán gyakorlat van, hanem MINDENNÉMET (Merci, BMW, VW, AUDI..) + amcsi, egyéb nyugati (itt már sok Olasz is), kevés szoci és elvétve japán. Meglepett, hogy pl. franciából elég keveset találni.
Ettől függetlenül nem akartam üres kézzel hazajönni. Sikerült venni csomagban több japán feliratot, emblémát, illetve 2db brosurát, sőt még egy szerszámot is.
Érdekesség, hogy volt "Mazda 50 éve Ausztriában" stand, ahol igen sok különlegességet találtunk. SŐT. Élőben láthattam és tapinthattam Mazda Cosmot!! Így, hogy már meg volt a Toyota 2000GT is, azt hiszem igen szerencsés embernek mondhatom magam.
A másik, hogy idén először volt egy Classic Toyota stand is, ahol ugyancsak volt pár szépség.
Ezen kívül sokszor teljesen értelmetlen helyeken bukkantunk különlegességekre, de általánosságban elmondható, hogy a fizetek mutogatós és a nem fizetek hátul parkolós látogatói veteránok közt volt a legtöbb Japtimer.
Összességében jó buli. Mindenkinek ajánljuk! 270km Budapesttől, jó társaságban hamar elröppen.
Tapasztalat, hogy érdemes reggel az eladó autókkal, alkatrészekkel, látogatói járművekkel kezdeni, majd csak utána a statikus kiállításokon nyálcsorgatni.
Képeim csak telefonosak és van köztük pár OFF is, de remélem nem zavar senkit:
Meglepő, hogy milyen eszméletlen KICSI élőben
Zsolesz is árult
További KÉPEIM
Igazándiból szerepem is volt az anyóson, mert műszaki szempontból bizony egy nagy tesztje volt ez az út a Celeste-nek, így nem ártott, ha ott vagyok, hisz mostanra már az én fejemben is összeáll becsukott szemmel is a különleges Mitsu komplett hajtásláncának robbantott ábrája.
Gyakorlatilag egy kisebb Hungexpohoz hasonlítható a terület. Számos fedett csarnokkal és több, azokat összekötő parkolóval, térrel.
Természetesen rohadt sokan voltak. Ami meglepett, hogy SOKKAL nagyobb a hangsúly a kiállításokon, mint magán az adok-veszekeken. Járműből volt mondjuk 40-50 eladó, míg kiállítottból és veterán látogatóból közel ezer. Az alkatrészes, kiegészítős placcokból is persze volt bőven, de arra számítottam, hogy sokkal több lesz. Jó példa erre, hogy 2 csarnok, plusz egy parkoló rész szolgálta mindezt, miközben 3-4x ennyi helyen voltak a fix kiállítások.
Magyarul ez inkább egy jó veterános rendezvény, mint szigorúan piacolás, így tényleg mindenkinek megéri egyszer kilátogatnia.
Természetesen figyeltünk a Japtimerekre...
Nagy általánosságban elmondható, hogy arányaiban kb. ugyanaz a japán autóké, mint itthon. Az összes felvonultatott veterán max 5 százaléka. Persze a megmutatottak általános állapota sokkal jobb, mint a hazaiaké. Ez az arány igaz volt az alkatrészeknél is. Kint nem a MINDENSZOCI + amcsi, kevesebb nyugati, illetve elvétve 1-1 japán gyakorlat van, hanem MINDENNÉMET (Merci, BMW, VW, AUDI..) + amcsi, egyéb nyugati (itt már sok Olasz is), kevés szoci és elvétve japán. Meglepett, hogy pl. franciából elég keveset találni.
Ettől függetlenül nem akartam üres kézzel hazajönni. Sikerült venni csomagban több japán feliratot, emblémát, illetve 2db brosurát, sőt még egy szerszámot is.
Érdekesség, hogy volt "Mazda 50 éve Ausztriában" stand, ahol igen sok különlegességet találtunk. SŐT. Élőben láthattam és tapinthattam Mazda Cosmot!! Így, hogy már meg volt a Toyota 2000GT is, azt hiszem igen szerencsés embernek mondhatom magam.
A másik, hogy idén először volt egy Classic Toyota stand is, ahol ugyancsak volt pár szépség.
Ezen kívül sokszor teljesen értelmetlen helyeken bukkantunk különlegességekre, de általánosságban elmondható, hogy a fizetek mutogatós és a nem fizetek hátul parkolós látogatói veteránok közt volt a legtöbb Japtimer.
Összességében jó buli. Mindenkinek ajánljuk! 270km Budapesttől, jó társaságban hamar elröppen.
Tapasztalat, hogy érdemes reggel az eladó autókkal, alkatrészekkel, látogatói járművekkel kezdeni, majd csak utána a statikus kiállításokon nyálcsorgatni.
Képeim csak telefonosak és van köztük pár OFF is, de remélem nem zavar senkit:
Meglepő, hogy milyen eszméletlen KICSI élőben
Zsolesz is árult
További KÉPEIM
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Turan6
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 745
- Csatlakozott: 2016.04.24. 19:48
- Jármű gyártási éve: 1979
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Celeste
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Bizony jó móka volt! Köszönöm hogy eljöttél, így tényleg nagyobb biztonságérzet van az emberben.
A celestének is megvolt a tűzkeresztség legalább, amit csodásan teljesített. Odaúton kicsit belekarcoltunk a 170-be is GPS-el mérve.
Akik évek óta visszajárnak, szerintük az idei nagyon gyenge volt, mind alkatrészárusok számában, minőségében, mind eladások pörgésének tekintetében. Nem tudom milyen lehet a jó év, de engem ez is nagyon lenyűgözött. Ha lesz rá alkalmam, akkor jövőre is ellátogatok.
A celestének is megvolt a tűzkeresztség legalább, amit csodásan teljesített. Odaúton kicsit belekarcoltunk a 170-be is GPS-el mérve.
Akik évek óta visszajárnak, szerintük az idei nagyon gyenge volt, mind alkatrészárusok számában, minőségében, mind eladások pörgésének tekintetében. Nem tudom milyen lehet a jó év, de engem ez is nagyon lenyűgözött. Ha lesz rá alkalmam, akkor jövőre is ellátogatok.
Moderátor a "Mitsubishi", a "Honda, Acura" Kategóriákban és a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Szép időtök volt! Köszi a képeket!
A VR4, ha megszavazza a bizottság, akár még lehet JapClassic is
Élőben is nagyon profinak tűnnek?
Az új nagy kanyarban volt para?
A VR4, ha megszavazza a bizottság, akár még lehet JapClassic is
Élőben is nagyon profinak tűnnek?
Az új nagy kanyarban volt para?
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Köszi!
Ezt a gurított egyet a bolygón szlenget még nem hallottam Elég vizuális és műszaki ember vagyok hozzá
Ezt a gurított egyet a bolygón szlenget még nem hallottam Elég vizuális és műszaki ember vagyok hozzá
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2018.12.22. 19:17
- Jármű gyártási éve: 1982
- Jármű gyártó: Honda
- Jármű típusa: Accord
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Úgy néz ki, a Celeste sok fotóst megihletett a Parkoló Parádén.
(Bónuszként a tulaj és mi is rákerültünk a képre.)
(Bónuszként a tulaj és mi is rákerültünk a képre.)
- domi007
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 527
- Csatlakozott: 2016.07.29. 00:26
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Celica
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Jó kéép!
Moderátor a "Közösség", az "Összes gyártó, Egyéb beszélgetések", és a "Toyota, Lexus" Kategóriákban.
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
A Corolla Club Hungary utolsó találkozója veteránok szempontjából is különleges volt.
Az 1969-es gyártású első generáció képviselőjétől kezdve közel 40db Japtimer korú Corolla vonult fel.
Rengeteg ikonikus hátsókerekes és több különleges elsőkerekes GT és GT-i is volt köztük, nem beszélve az akár tréleren érkező 3SGTE motoros versenyautóról. Gyiik is ellátogatott Charmantjával (=E7 Corolla alváz), de láthattunk még RWD P6-os Starletét is akár.
Az esemény egyébként méltó módon tette fel az i-re a pontot.
Megközelítőlegesen 120 autó és ~250 fő volt jelen, 3-4km hosszú, rendőrségi biztosítással ellátott konvoj indult meg a gyülekezőről, több, mint 10 bográcsban, 54kg húsból főztük az ínycsiklandó pörköltjeinket, Írországtól, Olaszországon át Szerbiáig, összesen 6 külföldi országból jöttek haza klubtagjaink ebből az apropóból. Sikerült végül összeszedni az 53 éve gyártott típus összes generációját, amely során 12 szedán mutatta meg a méretbeli, felszereltségbeli, formabeli.. különbségeket. A Corollákba szerelt összes híres "G"-s motorból voltak képviselők (2T-G, 4A-GE (20 szelepes is), 2ZZ-GE), de akadt persze turbós és kompresszoros kivitel is.
CorOlimpia vetélkedőnk során díjaztuk a kicsiket és nagyokat is egyaránt, illetve a vezetőség is kapott 1-1 szuper karikatúrát.
...
Megható és felemelő esemény volt! Megérte az erőn felüli munkát!
Köszönöm azoknak, akik ebből a csapatból is Toyota/Daihatsu tulajokként látogatásukat tették!
Az 1969-es gyártású első generáció képviselőjétől kezdve közel 40db Japtimer korú Corolla vonult fel.
Rengeteg ikonikus hátsókerekes és több különleges elsőkerekes GT és GT-i is volt köztük, nem beszélve az akár tréleren érkező 3SGTE motoros versenyautóról. Gyiik is ellátogatott Charmantjával (=E7 Corolla alváz), de láthattunk még RWD P6-os Starletét is akár.
Az esemény egyébként méltó módon tette fel az i-re a pontot.
Megközelítőlegesen 120 autó és ~250 fő volt jelen, 3-4km hosszú, rendőrségi biztosítással ellátott konvoj indult meg a gyülekezőről, több, mint 10 bográcsban, 54kg húsból főztük az ínycsiklandó pörköltjeinket, Írországtól, Olaszországon át Szerbiáig, összesen 6 külföldi országból jöttek haza klubtagjaink ebből az apropóból. Sikerült végül összeszedni az 53 éve gyártott típus összes generációját, amely során 12 szedán mutatta meg a méretbeli, felszereltségbeli, formabeli.. különbségeket. A Corollákba szerelt összes híres "G"-s motorból voltak képviselők (2T-G, 4A-GE (20 szelepes is), 2ZZ-GE), de akadt persze turbós és kompresszoros kivitel is.
CorOlimpia vetélkedőnk során díjaztuk a kicsiket és nagyokat is egyaránt, illetve a vezetőség is kapott 1-1 szuper karikatúrát.
...
Megható és felemelő esemény volt! Megérte az erőn felüli munkát!
Köszönöm azoknak, akik ebből a csapatból is Toyota/Daihatsu tulajokként látogatásukat tették!
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva