JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Japtimers találkozók, egyéb rendezvények, események szervező témája,
Mindemellett Klubélet egyéb témáink helye.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2567
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018.12.29. 00:05

Kedves barátaink, kedves Japtimer és JapClassic tulajdonosok!

Old- és Youngtimereinket ne csak nézegessük, használjuk is!
Feledhetetlen élményeket és rengeteg boldogságot okoz egy-egy veteránnal megtett kirándulás, nagyobb túra, amelyet csak akkor lehet tovább fokozni, ha csapatban, több különleges járművel és jó társaságban teszünk meg.

Korábban már megfogalmazódott bennünk egy olyan gondolat, hogy a Japtimers egy tábora közösen ellátogasson külföldre és csodás tájakon, kiváló utakon töltsön el pár napot, miközben sok fotót és videót készít a 30-40+ éves közúti UFOkról, avagy a klasszikus japán gyöngyszemeikről.
Egy ilyen, több, mint 1000km-es út a veteránokkal már magában is nagy kaland és ugyan tudjuk, hogy a lehető legmegbízhatóbb technikákkal vágunk útnak, mégis nagyon felértékelődnek a szemünkben, amikor zokszó nélkül veszik a hágókat, szelik át az ismeretlen távoli településeket, teszik meg a napi több 100km-eket, majd komoly hibák nélkül haza is hoznak bennünket. A járműveket a legyártásukat követően közel fél évszázaddal később olyan napi használatnak, sőt hosszú túrázásnak vetjük alá, amelyek komoly hibától mentes abszolválása valóban komoly érzelmeket vált ki belőlünk tulajdonosaikból és méltán leszünk még büszkébbek rájuk. Nem beszélve arról a különleges érzésről, amikor a jellemzően 0-5 éves "új" autók és motorok közt, a forgalom ritmusában konvojozunk az 1970-es, 80-as évekbeli ékkövekkel. A sok elismerés mentalitástól függetlenül bármely gazdinak nagyon jól esik.

A tervezett külföldi túrát annó olyan időponthoz szerettük volna kötni, hogy egy külföldi társklub találkozóját is útba tudjuk ejteni. Európában (főleg Nyugaton) van pár olyan klasszikus japánokat gyűjtő klub, amely már több évtizede működik és évente 1-2 nívós találkozót is szervez. Hol a dátum és időjárás, hol a Japtimers vezetőségi döntése, hol a távolság miatt ez a külföldi "kirándulás" eddig még nem jöhetett össze, azonban most már biztos, 2019-ben lebonyolításra kerül az első JapTimeTour! :)

Kép

Turan6 továbbra is kiemelt prioritással kezelte a nemes ügyet, így 2 héttel ezelőtt azt mondta: "Itt az idő!"
A 2019-es Nippon Classic találkozó most nagyon közel, az Osztrák-Német határon kerül megrendezésre, jövő év júliusában. A nyugati pénztárcákhoz és az emberek igényességi szintjéhez mérten igazán szép állapotú, szíveket melengedtető japán különlegességek várhatók, számos ritkasággal fűszerezve.
Közel 600db jármű ígérkezik és nem kizárt, hogy pl. Mazda Cosmo-t is láthatunk!

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Hétvégére esik az esemény, ráadásul két napos. Eldöntöttük, MEGYÜNK!
:twisted:

A tervezett program
  • 2019.07.13. - Szombat:
    Hajnali gyülekező Budaörsi Decathlon parkolójában
    Rádiók összehangolása, majd indulás az M1-esen Ausztria irányába.
    A határt átlépve Az A4-esen, majd az A1-esen folytatjuk az utunkat, de nem sokáig, mert az utazás a cél és az jó, ha nem a monoton autópályáról szól. Főleg, ha ott hevernek a lábaink előtt az ALPOK! :)
    A Loosdorf-i lehajtónál neki is veselkedünk a csodás tájnak. Aki már bármilyen járművel próbálta, az nem olvassa tovább a mondatot, a többiek pedig higgyék el, hogy életük egyik legemlékezetesebb gurulása lesz a csodás legelők, rendezett települések, és az álomszép, több ezer méter magas hegyekkel szegélyezett, völgyekben kanyargó, kiváló minőségű országutak bejárása :oops: :) Nem hasonlítható egyetlen hazai útszakaszhoz sem. Át kell élni és örökre rabul ejt! Kép

    Kép

    Mivel korán indulunk, lesz idő a szükséges megállókra, tankolásokra, a jó izű étkezésekre.

    A tervezett útvonal: Google Maps Link
    Szeretnénk, ha a résztvevőkkel együtt pontosítanánk, módosítanánk, hogy minél több látnivaló kényeztesse út közben a szemünket.

    Megérkezvén a Salzburg szomszédságába eső Ainring célpontunkhoz, megnézhetjük a Nippon Classic Rally-ra nevezett autókat, megismerkedhetünk nemzetközi "barátainkkal", majd elfoglalja mindenki a szállását, aztán ki tudja mit hoz az este :) Kép
  • 2019.07.14. - Vasárnap:
    Mivel helyben leszünk, nem kell korán kiverni magunkat az ágyból. Kényelmes ébredést és reggelit követően, lemossuk a jáművekről az út porát, majd közösen átgurulunk a találkozó helyszínére.

    Nem hajt a tatár alapon lesz időnk bőven a hatalmas találkozó kiélvezésére. A bábeli zűrzavart is áthidaló közös hobbink biztos vagyok benne, hogy nagy beszélgetéseket eredményez majd a több országból érkező hasonszőrű Japtimer tulajdonosokkal. Eszünk, iszunk, szájtátunk, majd amikor már mindenki megtelt élménnyel útnak indulunk, ismét behatolunk az Alpokba, majd elfoglaljuk második szállásunkat.
    A csodás levegő, a kristálytiszta patakok csobogása biztosan könnyen elaltat majd mindenkit, de persze koronázhatjuk a napot egy újabb koccintással.
    Ezt a szállást, illetve annak helyszínét szeretnénk, ha a hazaúttal egyetemben közösen találnánk ki.
  • 2019.07.15. - Hétfő:

    Miután felébredtünk, összepakolunk és útnak indulunk Magyarország irányába. Ha időben jól állunk, a közös éttermezések, fotózások és videózások mellett, meglátogathatunk 1-2 nevezetességet és komótosan, elégedetten hazatérünk.

A három nap során nem kell rohannunk, nem kell előbb otthagynunk a találkozót és tökéletesen felmérhetjük, hogy 2020-ban, 21-ben és a továbbiakban legyen-e ennek a JapTimeTour-nak akár hosszabb folytatása ;)

A részvétel feltételei

Több okból kifolyólag a közösségünk megalakulása és alapelvei témánkban olvasható jármű csatlakozási kritériumok mellett ezen külföldi találkozónknál fontos kihangsúlyoznunk, hogy a JapTimeTour-on résztvevő járműveknek:
  • Műszakilag 100%-os állapotban kell lenniük. Nem elég a "jó", meg "biztos kibírja az utat" jelzőkkel illetni. Nagyon fontos, hogy fék, futómű, elektromosság és hajtáslánc tekintetében is kiváló állapotban indulhatnak útnak a résztvevők, amelynek oka nem csak a saját biztonságuk, hanem az is hogy a többi társunknak ne okozzunk felelőtlenségből fakadó kellemetlenséget.
  • Esztétikailag minimum 85-90%-os állapotban kell lenniük. Mindegy, hogy szép állapotban megmaradt, vagy alaposan felújított járműről beszélünk, az esztétikum több okból kifolyólag is kiemelten fontos. Ahogy alapelveinkben is olvasható, főként a gyárias, korhű megjelenésű, esetleg a korabeli kiegészítőkkel ellátott járműveket várjuk.
További információk

Ugyan tudjuk, hogy veteránosok közül az egyik legszerencsésebbek vagyunk a járművek megbízhatóságát illetően. Egy jól karbantartott Japtimer, JapClassic nagyon jó eséllyel teljesít hiba nélkül egy ilyen túrát, de, mint tudjuk 30-40+ éves alkatrészekről beszélünk, így kirívó esetben bekövetkezhet akár 1-1 apró nüansz.
Magyarok vagyunk, leleményesek, ügyesek, láttunk már szerszámot, így biztosan mindent megoldunk egy kis humor kíséretében :lol: , de
kétféleképpen szeretnénk azt bebiztosítani, hogy semmi komoly, illetve költséges probléma ne következhessen be egyikünknél sem:
  1. Hit kérdése, de javasolt 1-2 apró alkatrészt berakni a csomagtartóba. Mondok példát: Egy nem a közelmúltban felújított generátor/fesszabályzó azért könnyedén megadhatja magát, töltés nélkül pedig nincs utazás. Egy garnitúra gyertya, egy hosszbordás/ékszíj... ugyancsak nem foglal sok helyet, mégis jól jön, ha szükség van rá.
    (Ötleteljünk egy közös listán)
  2. Felmerült, hogyha van a nevezők közt egy kisbusz (pl.: Vanette, Model F...), egy terepjáró (pl.: Land Cruiser, Patrol...), és ha vállalja a tulajdonosa akkor az, ha nem, akkor erre a célra, 1db engedélyezett fiatalabb nagyobb testű jármű eljöhetne velünk szervizautónak. Értsük ezalatt azt, hogy nagy csomagterében hozhatná a szerszámokat, az (akár "közös") olajakat, hűtőfolyadékokat, tartalék szélvédőmosót.., illetve pl. a kisebb járművek esetleges 1-2 el nem férő csomagját.
    Továbbá - még átbeszélés alatt - , de szeretnénk, ha közösen bérelnénk egy trélert, amit a szervizautó végighúzhatna magával a túra során. A fogyasztást üresen alig befolyásolja, sose legyen rá szükség, de ott lenne főbiztosítékként, hogy egy esetleges nagyobb probléma miatt ne kelljen több, mint 100 ezer Ft-ért külföldre autószállítót hívni.
    Cserébe a tulajdonosnak közösen beszállnánk az útiköltségébe. A tréler bérleti díjával egyetemben (ha van valakinek saját az non-plus-ultra) fejenként pár ezer forintot jelentene ez a szervizautó+tréler megoldás, ami jelképesnek mondható.
    (Valakinek ellenvetése?)
A résztvevő járművek utasai értelem szerűen nem limitáltak. Minden Japtimer, JapClassic tulaja maga dönti el, hány fővel vág neki a JapTimeTour-nak. Családtagot, barátot, vagy éppen épülő, de még el nem készülő járművel rendelkező Japtimers tagot is hozhattok nyugodtan. Annál jobb a társaság :)

Az első éjszaka szállását Tibi és Én elkezdtük foglalni a találkozó településén.
Mivel 2 napos a Nippon Classic esemény és sok lesz a messziről érkező, javasolt mielőbb foglalni nektek is. Mi ITT jeleztük a szobára az igényünket. Van még szabad hely, de ha itt mégis elfogy és csak másik szállást találtok az adott településen belül, akkor sem kell elkeseredni, mert nem nagyok a távolságok.
Ha találtok olyan kedvező árú szállást, ahol minden Japtimers tag együtt elfér, akár később mi is átfoglalunk Tibivel.
A második éjszakát, ahogy fentebb is írtam, a hazavezető útvonallal egyetemben találjuk ki mielőbb!

A jelentkezéseket kérjük az alábbi formában és komolysággal:

Ott leszek:
- Felhasználónév + utasok (+ szabad helyek) / jármű - szállást 1. éjszakára foglaltam vagy sem + 1 jó minőségű kép a járművedről.
(Képek beágyazásáról ITTtaláltok útmutatót. Ha nem megy szólj és megoldjuk!)
-
-

Utasként mennék:
- Felhasználónév / le van-e beszélve, hogy kivel utazol

Szervizautóként jelentkeznék:
-


Mindenkit várunk sok-sok szeretettel ;)

Kép
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
Turan6
Aktív fóruméletet élő
Hozzászólások: 627
Csatlakozott: 2016.04.24. 19:48
Jármű gyártási éve: 1979
Jármű gyártó: Mitsubishi
Jármű típusa: Celeste

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: Turan6 » 2018.12.29. 10:42

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
Kép
Moderátor a "Mitsubishi", a "Honda, Acura" Kategóriákban és a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be


1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR

Avatar
jadedragon
Visszajáró
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2017.10.19. 08:30
Jármű gyártási éve: 1988
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Starlet

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: jadedragon » 2018.12.29. 11:30

:shock: Azt hiszem, bele kell húzni a Starlet-projektbe, hogy elkészüljön addig műszakival, lakatolással, mindennel. :D
Toyota Starlet EP70 > EP71, 1988
Nissan Laurel C31 2.4 1983

"Too weird to live, and too rare to die."

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2567
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018.12.29. 18:00

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla Liftback GT-i - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)

Az autó műszakilag kiváló állapotú, többször megjárta már az Alpokat is.
Esztétikailag is "egyben van". Kiváló utazó autó. Élmény vele minden megtett km. :)
Projektekben olvashattok a teljes felújításáról.

Kép

Pont azért, mert megjárt már számos külföldi országot, jó pár több ezer km-es túrát mégsem ez az autó lenne a fő cél útitársként.
Rettentően szeretném az 1980-as Corolla Coupe-val, karbisan végig gurgulázni ezt az utat. Műszakilag szintúgy kiváló, azonban esztétikailag van hibája bőven. Messziről szép, az utastere gyönyörű, de a karosszérián vannak rozsdafoltok, horpadások.
Egyelőre nem tűnik túl reálisnak az esztétikai gatyába rázása, de erősen kattogok rajta, hogy meg tudom-e oldani.
Az idei Tavaszi talin így nézett ki:

Kép
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
gyiik
Gyakori látogató
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2016.06.23. 21:10
Jármű gyártási éve: 1983
Jármű gyártó: Daihatsu
Jármű típusa: Charmant

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: gyiik » 2018.12.30. 11:05

Marhajó eseménynek hangzik, köszi a meghívást! Bár vannak kétségeim a 4K hegymeneti használatával kapcsolatban, de addig még bőven lesz plusz tapasztalatom. Mivel számomra teljesen szokatlan, hogy fél évre előre tervezzek, az még teljesen homályos, hogy veletek indulok-e Magyarországról, vagy az ellenkező irányból tudok csak megérkezni egyénileg (azért fájna kihagyni pont a túra részt).


Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla Liftback GT-i - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- gyiik (1-2 szabad hely biztos) / 1982 Daihatsu Charmant 1300LE - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)

Szívesen viszek utast, de fenti okból kifolyólag csak jóval később tudunk pontosítani!

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2567
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018.12.30. 12:21

Szuper, szuper!! :)

1300 Lóerős a Charmant és félsz a hegymenettől? :)
Viccet félretéve, szerintem semmi gáz a 4K-val. Nem másfél tonnát kell mozgatnia.
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
jadedragon
Visszajáró
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2017.10.19. 08:30
Jármű gyártási éve: 1988
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Starlet

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: jadedragon » 2018.12.30. 16:37

A szállást lefoglaltam, egyelőre legyünk optimisták, és feltételezzük, hogy Starlet Johansson 100%-ra elkészül addig. ;) Szabad helyeket addig azért nem osztogatok, amíg nem lesz biztos, hogy nem potyautasként megyek :D

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla Liftback GT-i - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- gyiik (1-2 szabad hely biztos) / 1982 Daihatsu Charmant 1300LE - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- jadedragon / 1988 Toyota Starlet EP70 > 71 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
Toyota Starlet EP70 > EP71, 1988
Nissan Laurel C31 2.4 1983

"Too weird to live, and too rare to die."

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2567
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018.12.30. 18:46

Köszönjük a részvételi feltételek tiszteletben tartását!
Reméljük sikerül elkészülnöd a sztárral :)
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
mileandras
Aktív fóruméletet élő
Hozzászólások: 540
Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
Jármű gyártási éve: 1987
Jármű gyártó: Suzuki
Jármű típusa: Swift

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: mileandras » 2018.12.30. 20:08

Ha a hernyómból kifejlett pillangó lesz addigra bábozódás után jelentkezem, ha molylepke akkor hanyagoljuk inkább :lol:
Moderátor a Suzuki Kategóriában

'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!

Avatar
koszorusk
Gyakori látogató
Hozzászólások: 273
Csatlakozott: 2016.07.09. 14:42
Jármű gyártási éve: 1981
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Starlet

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: koszorusk » 2018.12.31. 04:44

Ki nem hagynám :) családi hétvége, haverokkal kocsikázás és autóbuzulás.
Ez a mennyország?

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla Liftback GT-i - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- gyiik (1-2 szabad hely biztos) / 1982 Daihatsu Charmant 1300LE - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- jadedragon / 1988 Toyota Starlet EP70 > 71 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk + Noémi + Nóri + Levi + Ábel / 2 autó ezek közül: 1988 MR2 és/vagy 1987 Supra és/vagy 1995 GT4 -szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)

Szállás egyenlőre 1 éjszakára foglaltam, de szívesen megtoldanánk két éjszakával!
Feldobnám hogy vasárnap délután guruljunk hazafele pár 100km-t egy csodás alpesi faluig, ahol a vasárnap és a hétfő éjszakát töltenénk.
Hétfőn napközben beleférne egy rövid túra. Kedd reggel pedig kényelmesen gurulnánk haza a maradék távot. Amolyan keménymagépítő-családolós-autóbuzulós-estesörözős buliba csapna át a vége.

A gépparkot ismeritek, pár gondolat azért:

Kép

A Supra kívülről/utastér eléggé rendben van, 90%-os, de a motorját az RMS elrontotta, most megy vissza hozzájuk. Elvileg már nem lesz bejáratós júniusra.


Kép

Az MR2 szégyen ide - szégyen oda, bár nagy kedvenc, eléggé el van hanyagolva. Az önindító néha beragad, az ültető rugókat gyárira kellene cserélni és a kinyomócsapágy is szól. a belseje szép, de a külseje hagy kívánni valót maga után. 70% :(


Kép

A GT4 tip-top, 90%-os, csak kicsit fiatal még ;)

Pacsi
Moderátor a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers Vezetőség tagja


Koszorus Kornél
Starlet, Supra, MR2, Celica, Previa

TZS
Újonc
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2018.04.24. 23:04
Jármű gyártási éve: 1988
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: TZS » 2018.12.31. 16:24

Először is köszönöm a közvetlen invitálást!

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla Liftback GT-i - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- gyiik (1-2 szabad hely biztos) / 1982 Daihatsu Charmant 1300LE - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- jadedragon / 1988 Toyota Starlet EP70 > 71 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk + Noémi + Nóri + Levi + Ábel / 2 autó ezek közül: 1988 MR2 és/vagy 1987 Supra és/vagy 1995 GT4 -szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- TZS + Csilla + Lindi + KisTesó (autó megtelt) / 1986 Toyota Corolla AE86 GT - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)

Ez lesz az első ilyen jellegű megmérettetés mind az autó számára (legalábbis az én birtokomban), mind pedig jómagam számára. Izgalommal tölt el, hogy ilyen helyekre és eseményre eljuthatok egy oda igazán illő járművel, egy olyan közösségben, mely egyfajta védőernyőt és barátságot is nyújt a megcélzott néhány nap során.
Már előre boldogsággal tölt el, hogy utólag majd elmondhatom hová jutottunk el.
Aki hozzám hasonlatosan ismerkedik ezzel az érzéssel, ne habozzon jelentkezni!
Kép
1988 Toyota Corolla AE92 GT-i Liftback
1986 Toyota Corolla AE86 GT

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2567
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018.12.31. 18:01

Azt hiszem így szilveszter tájékán ez egy igazán jó ajándék! Lesz mit várni a jövő évben!

Kép

Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen nagy rá az érdeklődés és, hogy a különleges és csodaszép járműveken kívül jó emberekkel tölthetjük majd ezt a pár napot! :)
Atom jó kis túra lesz! :twisted: :lol: :mrgreen:

Kornél én az AW11-re és a Suprára szavazok. Tudom, hogy semmi közöm hozzá, de azért betrollkodok :)

Ezt a listát folytassátok légyszi

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla GT-i (remélem a 80-as Coupe) - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- gyiik (1-2 szabad hely biztos) / 1982 Daihatsu Charmant 1300LE - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- jadedragon / 1988 Toyota Starlet EP70 > 71 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk 1 - koszorusk + Levi + Ábel / 1987 Toyota Supra - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk 2 - Noémi + Nóri / 1988 Toyota MR2 vagy 1995 Toyota Celica GT4 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- TZS + Csilla + Lindi + KisTesó (autó megtelt) / 1986 Toyota Corolla AE86 GT - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

uber
Visszajáró
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.06.26. 20:22
Jármű gyártási éve: 1976
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Celica

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: uber » 2019.01.01. 11:13

Köszönjük a meghívást, mi is részt vennénk a túrán a következő járgánnyal:

Kép
Kép

Facebookon már bemutattam, de fórumon még nem volt róla szó. Ő egy 1988-as évjáratú Toyota 4Runner SR5, alias Hilux Surf 2.4-es benzines. Természetesen összkerekes, illetve levehető a teteje.
Esztétikailag 90%-ra mondanám, nincs rajta rohadás, fél éve lakatolták, fényezték. A fényezés természetesen nem olyan, mintha a gyárból gördült volna ki, de alapvetően nem rossz.
Műszakilag sincs elhanyagolva, de motorproblémával kűzdök, hengerfejesség, és olajzási probléma. A terv, hogy addigra ezt megoldom, kap egy esztétikailag és műszakilag is 100 százalékosan felújított motort, illetve a motorteret is kicsinosítom kicsit.

Szervizautónak jelentkeznék, de a tréler vontatását nem tudom bevállalni. Természetesen, ha valakinek az út során valakinek műszaki problémája lép fel, és vontatni kell, akkor elvontatom, mégiscsak ez a legmegfelelőbb jármű rá a csoport járműparkjában a Japtimerek közül. Arra gondoltam, hogy ha valakinek van esetleg jó minőségű vonórúdja, és felajánlja, azzal kényelmesen lehet vontatni akár fékhibás járművet is, ha nincs, akkor addigra beszerzek egyet.

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla GT-i (remélem a 80-as Coupe) - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- gyiik (1-2 szabad hely biztos) / 1982 Daihatsu Charmant 1300LE - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- jadedragon / 1988 Toyota Starlet EP70 > 71 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk 1 - koszorusk + Levi + Ábel / 1987 Toyota Supra - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk 2 - Noémi + Nóri / 1988 Toyota MR2 vagy 1995 Toyota Celica GT4 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- TZS + Csilla + Lindi + KisTesó (autó megtelt) / 1986 Toyota Corolla AE86 GT - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- uber + Franciska / 1988 Toyota 4Runner SR5 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
1976 Toyota Celica TA28
1988 Toyota 4Runner SR5

Avatar
Turan6
Aktív fóruméletet élő
Hozzászólások: 627
Csatlakozott: 2016.04.24. 19:48
Jármű gyártási éve: 1979
Jármű gyártó: Mitsubishi
Jármű típusa: Celeste

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: Turan6 » 2019.01.01. 12:04

Vártam már a bejegyzésed, mert tudtam hogy jössz, de ez a jelentkezés megérte ezt a kis késleltetést. Menő, férfias autó, tuti képek és egy gentleman hozzájárulás a közösség felé. Köszönöm a többiek nevében is! Szerencsére a sok autó-megszállott "kocka" között a találkozóinkon a nők is megtalálják a társaságukat, ezért Vikim külön örül hogy Franciska is eljön. :)
(Megj.: átírom a jelentkezés formátumát, hogy a később jelentkezők is lássák, ez egy szervizautó lesz.)

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla GT-i (remélem a 80-as Coupe) - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- gyiik (1-2 szabad hely biztos) / 1982 Daihatsu Charmant 1300LE - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- jadedragon / 1988 Toyota Starlet EP70 > 71 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk 1 - koszorusk + Levi + Ábel / 1987 Toyota Supra - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk 2 - Noémi + Nóri / 1988 Toyota MR2 vagy 1995 Toyota Celica GT4 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- TZS + Csilla + Lindi + KisTesó (autó megtelt) / 1986 Toyota Corolla AE86 GT - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)

Szervizautóként jelentkeznék:
- uber + Franciska / 1988 Toyota 4Runner SR5 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
Moderátor a "Mitsubishi", a "Honda, Acura" Kategóriákban és a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be


1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2567
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: JapTimeTour 2019 - Ainring / 2019.07.13-15.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019.01.01. 12:29

Szuper Uber!
Gyarapodik a csapat ;)

Ha nem jelentkezik "tréleres", akkor jó megoldás lehet a rudazás is! Gyakorlatilag a karambolos, illetve futómű hibás autókon kívül mindent megold az is. A tréler egyébként miért nem játszik? Nincs horgod, Félted az alvázat?

Turan6 módosítanom kell a listád, hisz azért Uber 4WD-je nem csak szervizautó, de méltó Japtimer is ;)
Persze köszönöm a kiegészítést, hisz jogos volt :)

Ott leszek:
- Turan6 + Viki (kocsiban nincs több szabad hely) / 1979 Mitsubishi Celeste GSR - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- Pacsker + Viki + piciLevi (kocsi fullon) / 1988 Toyota Corolla GT-i (remélem a 80-as Coupe) - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- gyiik (1-2 szabad hely biztos) / 1982 Daihatsu Charmant 1300LE - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- jadedragon / 1988 Toyota Starlet EP70 > 71 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk 1 - koszorusk + Levi + Ábel / 1987 Toyota Supra - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- koszorusk 2 - Noémi + Nóri / 1988 Toyota MR2 vagy 1995 Toyota Celica GT4 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
- TZS + Csilla + Lindi + KisTesó (autó megtelt) / 1986 Toyota Corolla AE86 GT - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)

Japtimers szervizautóként jelentkeznék:
- uber + Franciska / 1988 Toyota 4Runner SR5 - szállást 1. éjszakára foglaltam (Hotel Schaider)
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Válasz küldése