⇒ Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
- Turan6
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 745
- Csatlakozott: 2016.04.24. 19:48
- Jármű gyártási éve: 1979
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Celeste
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Annak ellenére hogy rettentően elfáradtam a nap végére, szerintem nagyon jól sikerült találkozó volt. Csak azt sajnálom hogy az egyes autóknál nem tudtam több időt eltölteni. Korosztálytól függetlenül megismertem közületek olyan embereket, akik már elsőre nagyon szimpatikusak voltak, és a beszélgetés során ez csak erősödött. Szeretném ha később tudnánk olyan eseményeket is létrehozni, ahol a hölgyek is megtalálják a kedvükre való időtöltést, és olyat is ami inkább csapatépítő jellegű. A sátorban már elindult valami ilyesmi, és szerintem később ez még jobb is lesz.
Moderátor a "Mitsubishi", a "Honda, Acura" Kategóriákban és a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Annyira sajnálom, hogy pár autóra és tulajdonosára az eső miatt még a bemutatkozásra sem maradt idő
Olyan különlegességek voltak, hogy mindegyik vizslatásával, gazdáikkal történő eszmecseréjével 1-1 napot simán el lehetne tölteni.
A CRX, a piros Sunny, az AE86, a Charmant, az MR2-k... A következő találkozón ti kezdtek!
Legalább kiváló képek készültek róluk, így örökre beleégnek a retinánkba
Olyan különlegességek voltak, hogy mindegyik vizslatásával, gazdáikkal történő eszmecseréjével 1-1 napot simán el lehetne tölteni.
A CRX, a piros Sunny, az AE86, a Charmant, az MR2-k... A következő találkozón ti kezdtek!
Legalább kiváló képek készültek róluk, így örökre beleégnek a retinánkba
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- RWD
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 422
- Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Na kérem. Szerintem óriás taps jár az egész mezőnynek, gyönyörűen összezörrentünk. Pláne ahhoz képest, hogy milyen fiatal klubról beszélünk. Tudom, más is leírta már ezt, de nem baj ha többször hangsúlyozzuk. Szerintem mondhatom mindenki nevében, hogy nagyon köszönjük annak aki eljött. Illetve előre köszönjük azoknak is, akik következőre ellátogatnak egy kellemes bandázás erejéig. Legyen az egy JapDinners, vagy akár nagyobb horderejű történet (nyári sörözős -nem szeretjük a sört-, ottalvós, sütögetős akció?..!).
Drága kicsi KP végre fedett helyet élvezhet (innen is hála kis Kedvesemnek, aki nélkül macerás lett volna ezt megoldani ), így a reggeli indulásnál nem kellett aggódnom a friss macskalábnyomok és görénysz@rok miatt. Magunkhoz képest időben odaértünk, és még a difim is kibírta...erről majd részletesebben a projektemben (júniusban!). Amikor megérkeztünk, alig hittem a szememnek. Óriás kupac japtimer géppark, mit japclassic egyedek. Arról nem is beszélve, hogy belefutottam a hőn vágyott típusom egyik legszebbik hazai egyedébe. TZS még egyszer bocs, hogy nem esett le a sztori... Névmemóriám ordas nagy NULLA, de dolgozunk az ügyön. Gratula innen is az autóhoz, eszméletlen
Pár perc dumcsi, (illetve sok perc AE86 onanizálás, kb. végem volt), lányoknak pisi, és már mehettünk is. Elismerés a csapatnak, gyönyörűen beálltunk a konvojhoz. Nem bántam, hogy Hacsipopót kellett néznünk a konvojozás meghatározó ideje alatt...Te Zsolti! Egy TRD (8-6 kg/mm) rugószett, megtámogatva egy kis Tokico HTS short stroke csomaggal...na nem dumálok, gyári marad.
Szóval ügyesen ellavíroztunk, bár volt egy aprócska fennakadás az M5 lehajtó környékén, végén mindenki egyben odaért. A helyszín zseniális volt, még egyszer köszönjük a szervezést és lebonyolítást. Kellemes, félig ligetes (fák), kis tóval, szép idővel. Mi kell még? Persze a napon aszalódtunk az idő java részében, de ilyen esetben ez a normális. Ennyi különleges japán csemegét ritkán lát az ember, pláne így egy kupacon. Jó volt hallgatni a sztorikat, az időlimit nyilván formasággá "fajul" ilyen esetekben. Egy aprócska fejleszteni való, de ilyen "problémákkal" áldjon meg minket az ég, igaz?
Személyes nagy kedvenceim: AE86, FC3S (+hang!) (köszönjük a részletes szakmai beszámolót, Én ittam a szavakat, imádom a rotaryt), GTti Charade (kár hogy elment, lógsz nekünk kolléga ), Mitsubishi belterek (műszerfal!), stb stb...erről ódákat lehetne. Nyilván, különben nem lennék most itt.
Eső sem okozott problémát, levonultunk a sátorba és ott folytattuk a csevegést. Azért a P6 bemutatást szívesen kiegészíteném majd, autó mellett állva. Úgy a tuti, és full hiteles. Pacskernak még egyszer köszönöm az "észrevételét", roppant jól esett. És igen, továbbra is vadászom álmaim AE86-ját, épeszű kereteken belül. Ez utóbbi kitétel jelenti a legnagyobb kihívást, de érzem a csít. ~10 év után pár hónap már nem oszt, nem szoroz.
Egy szó mint szász, mindenki nagyon büszke lehet magára! Csodás gépparkkal, illetve végtelenül szimpatikus és értelmes tagokkal büszkélkedhet ez a klub. Nem vagyok vezetőségi tag, de Én is mocsok mód büszke vagyok erre. Le a kalappal mindenki előtt! Így tovább
A fotókért külön köszönet a profi és lelkes készítőknek. A póló pedig zseniális lett, nem bánom hogy nem rendeltem be látatlanban a méretet
Képekkel igyekszem.
Drága kicsi KP végre fedett helyet élvezhet (innen is hála kis Kedvesemnek, aki nélkül macerás lett volna ezt megoldani ), így a reggeli indulásnál nem kellett aggódnom a friss macskalábnyomok és görénysz@rok miatt. Magunkhoz képest időben odaértünk, és még a difim is kibírta...erről majd részletesebben a projektemben (júniusban!). Amikor megérkeztünk, alig hittem a szememnek. Óriás kupac japtimer géppark, mit japclassic egyedek. Arról nem is beszélve, hogy belefutottam a hőn vágyott típusom egyik legszebbik hazai egyedébe. TZS még egyszer bocs, hogy nem esett le a sztori... Névmemóriám ordas nagy NULLA, de dolgozunk az ügyön. Gratula innen is az autóhoz, eszméletlen
Pár perc dumcsi, (illetve sok perc AE86 onanizálás, kb. végem volt), lányoknak pisi, és már mehettünk is. Elismerés a csapatnak, gyönyörűen beálltunk a konvojhoz. Nem bántam, hogy Hacsipopót kellett néznünk a konvojozás meghatározó ideje alatt...Te Zsolti! Egy TRD (8-6 kg/mm) rugószett, megtámogatva egy kis Tokico HTS short stroke csomaggal...na nem dumálok, gyári marad.
Szóval ügyesen ellavíroztunk, bár volt egy aprócska fennakadás az M5 lehajtó környékén, végén mindenki egyben odaért. A helyszín zseniális volt, még egyszer köszönjük a szervezést és lebonyolítást. Kellemes, félig ligetes (fák), kis tóval, szép idővel. Mi kell még? Persze a napon aszalódtunk az idő java részében, de ilyen esetben ez a normális. Ennyi különleges japán csemegét ritkán lát az ember, pláne így egy kupacon. Jó volt hallgatni a sztorikat, az időlimit nyilván formasággá "fajul" ilyen esetekben. Egy aprócska fejleszteni való, de ilyen "problémákkal" áldjon meg minket az ég, igaz?
Személyes nagy kedvenceim: AE86, FC3S (+hang!) (köszönjük a részletes szakmai beszámolót, Én ittam a szavakat, imádom a rotaryt), GTti Charade (kár hogy elment, lógsz nekünk kolléga ), Mitsubishi belterek (műszerfal!), stb stb...erről ódákat lehetne. Nyilván, különben nem lennék most itt.
Eső sem okozott problémát, levonultunk a sátorba és ott folytattuk a csevegést. Azért a P6 bemutatást szívesen kiegészíteném majd, autó mellett állva. Úgy a tuti, és full hiteles. Pacskernak még egyszer köszönöm az "észrevételét", roppant jól esett. És igen, továbbra is vadászom álmaim AE86-ját, épeszű kereteken belül. Ez utóbbi kitétel jelenti a legnagyobb kihívást, de érzem a csít. ~10 év után pár hónap már nem oszt, nem szoroz.
Egy szó mint szász, mindenki nagyon büszke lehet magára! Csodás gépparkkal, illetve végtelenül szimpatikus és értelmes tagokkal büszkélkedhet ez a klub. Nem vagyok vezetőségi tag, de Én is mocsok mód büszke vagyok erre. Le a kalappal mindenki előtt! Így tovább
A fotókért külön köszönet a profi és lelkes készítőknek. A póló pedig zseniális lett, nem bánom hogy nem rendeltem be látatlanban a méretet
Képekkel igyekszem.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Yorgos
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 310
- Csatlakozott: 2016.08.11. 18:19
- Jármű gyártási éve: 1986
- Jármű gyártó: Mazda
- Jármű típusa: 323
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Igen, igen, még a telefonomon van
Hétvégém rendezem a dolgokat és küldöm, amint tudom!
Nagyon jók a képeid! Külön köszönöm az én autómról készült szenzációs fotót!
'86 Mazda 323 BF Sedan 1.5 GLX
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
'02 Mazda MX-5 NB-FL 1.6 Magic
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2018.04.24. 23:04
- Jármű gyártási éve: 1988
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Boldogság, hogy részese lehettem egy ilyen alkalomnak. A prekoncepcióim beigazolódtak, számtalan olyan típus volt mellyel élőben még sosem találkoztam, valamint előzetesen említést tettem egy kategóriáról mely a „Létezéséről sem tudtam” nevet viseli (lásd: Mitsubishi Celeste). Az én ízlésvilágomnak fantasztikus típus önmaga valóságában, még inkább lenyűgöző Tibi darabjának az állapota, tükrözi a belefektetett energiát.
Először vettem részt ilyen rendezvényen, először lett úrrá rajtam az érzés (és töltött el boldogsággal), hogy vannak emberek akik pont úgy borítják be csöpögő nyállal az én autóm géptetejét mint ahogy én teszem mások autói esetén, azok csodálása közben.
Hálával tartozunk a szervezésért, Matyinak említettem, hogy még csak megközelítőleg sem tudom megbecsülni, mennyi előzetes fáradozást kívánt, hogy tálcán kínálják nekünk az élvezetet.
Csabi! A Hacsipopót illetően értem mire gondolsz, engem is zavar a keskeny nyomtáv, a nagy hasmagasság, sokkal vagányabb lehetne egy kis beavatkozással. Ez volna a mérleg egyik oldala. A mérleg másik oldala pedig a gyári összeállítás fenntartása. Vívódom, valószínűleg még hosszú ideig. Nem rendelkezem még széles látókörrel a témában, idő kell, hogy formálódjon az ízlésem. A jelenlegi csapásirány egy AE86 gyári alufelni volna némi nyomtávszélesítéssel a nagy ET végett.
Mivel a vezetőség nyitott az építő javaslatokra, ezt is megteszem. Hadd javasoljam a járműprezentálásra fordított 2-5 perc idő betartását szigorúbban venni. Ezt követően egyfajta fogadóóra keretében ki-ki ízlésének megfelelően csoportosulhatna adott jármű és tulajdonosa körül egy bővebb beszélgetésre.
Öt éves kislányom – aki szintén velem tartott – türelme határtalan volt, hősiesen viselte, hogy apukája mindig csak egy újabb fél órával halasztotta el a hazaindulást. Természetesen hazafelé úton az autóban elaludt.
A fotók pedig fantasztikusak – köszönjük!
Először vettem részt ilyen rendezvényen, először lett úrrá rajtam az érzés (és töltött el boldogsággal), hogy vannak emberek akik pont úgy borítják be csöpögő nyállal az én autóm géptetejét mint ahogy én teszem mások autói esetén, azok csodálása közben.
Hálával tartozunk a szervezésért, Matyinak említettem, hogy még csak megközelítőleg sem tudom megbecsülni, mennyi előzetes fáradozást kívánt, hogy tálcán kínálják nekünk az élvezetet.
Csabi! A Hacsipopót illetően értem mire gondolsz, engem is zavar a keskeny nyomtáv, a nagy hasmagasság, sokkal vagányabb lehetne egy kis beavatkozással. Ez volna a mérleg egyik oldala. A mérleg másik oldala pedig a gyári összeállítás fenntartása. Vívódom, valószínűleg még hosszú ideig. Nem rendelkezem még széles látókörrel a témában, idő kell, hogy formálódjon az ízlésem. A jelenlegi csapásirány egy AE86 gyári alufelni volna némi nyomtávszélesítéssel a nagy ET végett.
Mivel a vezetőség nyitott az építő javaslatokra, ezt is megteszem. Hadd javasoljam a járműprezentálásra fordított 2-5 perc idő betartását szigorúbban venni. Ezt követően egyfajta fogadóóra keretében ki-ki ízlésének megfelelően csoportosulhatna adott jármű és tulajdonosa körül egy bővebb beszélgetésre.
Öt éves kislányom – aki szintén velem tartott – türelme határtalan volt, hősiesen viselte, hogy apukája mindig csak egy újabb fél órával halasztotta el a hazaindulást. Természetesen hazafelé úton az autóban elaludt.
A fotók pedig fantasztikusak – köszönjük!
1988 Toyota Corolla AE92 GT-i Liftback
1986 Toyota Corolla AE86 GT
1986 Toyota Corolla AE86 GT
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Kedves hasonszőrű megszállottaim!
Nagyon örülök kedves szavaitoknak és őszinte soraitoknak is! Remélem még több hasonló beszámolót olvashatunk beleértve a valós észrevételeiteket is.
E hét Szerdán, 23-án volt egy vezetőségi ülés, amelyen mi is ötleteltünk az eddigi visszajelzéseitek és a mi tapasztalataink alapján, hogy a jövőben mit kell erősíteni, mit kell kevésbé preferálni és mi az amiben változtatni szükséges. Számos téma volt az apró technikai részletektől a kardinális kérdésekig.
Természetesen szóba kerültek a SIKERES bemutatkozások is. Ebben a tekintetben azt a döntést hoztuk, hogy a következő nagyobb eseményekkor az "újoncok" kezdenek, egységesen 5 perc áll rendelkezésére mindenkinek amelyet próbálunk majd szigorúbban betartatni. Ezt követően mehet a fakultatív nyálcsorgatás
Yorgos, köszönjük a videót!
Nagyon várjuk
Nagyon örülök kedves szavaitoknak és őszinte soraitoknak is! Remélem még több hasonló beszámolót olvashatunk beleértve a valós észrevételeiteket is.
E hét Szerdán, 23-án volt egy vezetőségi ülés, amelyen mi is ötleteltünk az eddigi visszajelzéseitek és a mi tapasztalataink alapján, hogy a jövőben mit kell erősíteni, mit kell kevésbé preferálni és mi az amiben változtatni szükséges. Számos téma volt az apró technikai részletektől a kardinális kérdésekig.
Természetesen szóba kerültek a SIKERES bemutatkozások is. Ebben a tekintetben azt a döntést hoztuk, hogy a következő nagyobb eseményekkor az "újoncok" kezdenek, egységesen 5 perc áll rendelkezésére mindenkinek amelyet próbálunk majd szigorúbban betartatni. Ezt követően mehet a fakultatív nyálcsorgatás
Yorgos, köszönjük a videót!
Nagyon várjuk
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
-
- Újonc
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2017.04.23. 13:34
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: MR2
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Sziasztok!
Először is köszönjük szépen a szervezést mindenkinek! Egész biztos hálátlan, de cserébe nem kis feladat egy ilyen talit összehozni!
Tök jók a képek, köszönöm minden fotósnak!
Én nem találom magam a listában, de vagy én leszek Plero, vagy a kérdőjel. ))
Nem említenék neveket: Bárkivel beszélgettem megvolt a közös hang. Ebben biztos is voltam hogy így lesz, ezért is mentem!
Örülök neki, hogy ennyi (az enyémnél is szebb) AW11 Mr2 fut a magyar utakon! (Túl sok )
Na megyek ablakemelő relét cserélni, nektek is jó hétvégét kívánok!
u.i.: Volt szó róla a talin: adott esetben pólószitázásban, nyomásban van nagyon jó baráti vonalam. Nyilván most lett kész egy adag, úgyhogy nem aktuális egyelőre a dolog, de írjatok rám, mielőtt gyártatnátok még!
Először is köszönjük szépen a szervezést mindenkinek! Egész biztos hálátlan, de cserébe nem kis feladat egy ilyen talit összehozni!
Tök jók a képek, köszönöm minden fotósnak!
Én nem találom magam a listában, de vagy én leszek Plero, vagy a kérdőjel. ))
Nem említenék neveket: Bárkivel beszélgettem megvolt a közös hang. Ebben biztos is voltam hogy így lesz, ezért is mentem!
Örülök neki, hogy ennyi (az enyémnél is szebb) AW11 Mr2 fut a magyar utakon! (Túl sok )
Na megyek ablakemelő relét cserélni, nektek is jó hétvégét kívánok!
u.i.: Volt szó róla a talin: adott esetben pólószitázásban, nyomásban van nagyon jó baráti vonalam. Nyilván most lett kész egy adag, úgyhogy nem aktuális egyelőre a dolog, de írjatok rám, mielőtt gyártatnátok még!
- koszorusk
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 279
- Csatlakozott: 2016.07.09. 14:42
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
“Volt szó róla a talin: adott esetben pólószitázásban, nyomásban van nagyon jó baráti vonalam. Nyilván most lett kész egy adag, úgyhogy nem aktuális egyelőre a dolog, de írjatok rám, mielőtt gyártatnátok még!”
Köszi, jegyzem!
Köszönjük hogy eljöttél! A résztvevőlistát javítjuk.
Köszi, jegyzem!
Köszönjük hogy eljöttél! A résztvevőlistát javítjuk.
Moderátor a "Bemutatkozás" Témakörben
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Turan6
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 745
- Csatlakozott: 2016.04.24. 19:48
- Jármű gyártási éve: 1979
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Celeste
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Nagyon jó videó! Köszi!
Moderátor a "Mitsubishi", a "Honda, Acura" Kategóriákban és a "Bemutatkozás" Témakörben
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
Japtimers vezetőségben tanácsadói szerepet tölt be
1979 Mitsubishi Celeste 2000 GSR
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
jAbel számtalan tökéletes képei közül kiragadva 1db
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- RWD
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 422
- Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Köszönjük a képeket!
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- koszorusk
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 279
- Csatlakozott: 2016.07.09. 14:42
- Jármű gyártási éve: 1981
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Starlet
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Szeki galériája, válogatás nélkül:
https://photos.app.goo.gl/19ACAtUYGMexiSkBA
https://photos.app.goo.gl/19ACAtUYGMexiSkBA
Moderátor a "Bemutatkozás" Témakörben
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
Koszorus Kornél
Supra, Celica, Starlet
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Japtimers Tavaszi Találkozó - 2018.05.19, Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark
Köszönjük szépen!
Van köztük jó pár figyelemre méltó
Van köztük jó pár figyelemre méltó
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva