Hungaroring Classic 2017

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017.10.01. 19:40

Ide jöhetnek a beszámolók, képek, videók.
Ki hogy élte meg? Mennyire tetszett? Beváltotta a hozzá fűzött reményeket?

Jövőre egy kisebb sarokban Japtimers képviselet?
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
RWD
Gyakori látogató
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
Jármű gyártási éve: 1981
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Starlet

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017.10.02. 23:36

Nem is tudom, vannak erre szavak?

ESZMÉLETLEN volt. Ezek után nem is merek majd kimenni a Goodwoodra, tuti elájulok... :D
Hangok, ILLATOK, hangok, ILLATOK...ja és mondtam már, hogy hangok, illatok? Ilyen sokáig még sosem voltam libabőrös. Kötegnyi Porschék, azzal a mocskos, utánozhatatlan, érces fémes flat6 hanggal, amit csak ők tudnak. Shelby Cobra?! Az hagyján...Shelby Daytona! Csak GT Legendsben láttam eddig. De Tomaso Pantera, egyik óriási kedvecem. Digó bódé (szerintem gyönyörű), fakocka amcsi V8. Mi ez, ha nem tuti csomag. 250 SWB?? Miicsodaaa? Maserati T61? Atya ég gyerekek...komolyan totál abszurd volt az egész. És ez hagyján, de kb bele is ülhettél volna bármelyikbe (kis túlzással). Gondolom nem nagy meglepi, hogy jó párat megsimiztem.

Öreg MESTER ott szereli melletted az RS1600 difijét? Ugyan. Ne foglalkozz vele...nem győztem szagolgatni a résre (vagy teljesen) nyitva hagyott üvegek mellett. Digó Alfa bőr illat, hajtómű olaj illat, fémes amcsi illat, dohos bőrillat, echte gokart illat...volt itt minden. A házilag felragasztott óralimitek voltak a kedvenceim (víz, olaj, fordulatszám, stb...).

Nem tudom mit kéne még ide írnom, erre tényleg az összes autóbuzinak el kellett jönnie. A kicsit autóbuzinak is. A teljesen reményveszett hülyéknek pedig KÖTELEZŐ. Komolyan nem tapasztaltam eddig ehhez foghatót. A HistoCup kicsit hajaz rá, de az még mindig másik kávéház. Ez maga volt az autózás ünnepe. Amikor a pitlane felett hallgattuk ahogy melegítik a Lolákat, Kremer Porschékat...hát nekem majdnem könny szökött a szemembe. Ezt tényleg nem lehet szavakkal leírni, gyönyörű dolog ez az autóbuzéria. Imádom hogy a mai napig használják ezeket a LÉNYEKET, pedal to the metal. Nem szőröznek, tolják nekik, ahogy kell.

Köszönöm Uram, hogy autóbuzinak születtem. Kb ennyi. Példa nélküli volt ez a hétvége. Egy életet leélnék a paddockban.
Matyi, lett végül slicked? Remélem megoldódott a kérdéskör.
1981 - Toyota Starlet KP62

Avatar
mileandras
Aktív fóruméletet élő
Hozzászólások: 515
Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
Jármű gyártási éve: 1987
Jármű gyártó: Suzuki
Jármű típusa: Swift

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: mileandras » 2017.10.04. 12:05

Végre eljutottam odáig hogy feldolgozzam az eseményt fejben és hozzá tudjak nyúlni a képekhez.

2008 óta járok különböző autós eseményekre szerte az országban, megjártam már a Le Mans Series-t (WEC elődje), FIA GT-t, Blancpain-t, WTCC-t, 12H Endurance-t, DTM-et, Szilveszter Rally-t ésatöbbi de ennyire jól még sose éreztem magam a Hungaroringen! Mindenféle túlzás nélkül mondhatom, hogy a Hungaroring Classic az autózás ünnepe. A paddockban bármelyik versenyautóhoz oda lehetett menni és nem kordonok mögött dolgoztak rajta a szerelők hanem bárkit szívesen láttak két szóra. Szinte mindenki profin beszélt angolul (legalábbis akikkel szót váltottam), gördülékeny volt a rendezés és a sofőrök nagyrésze nem csak bejáratni vitte fel a pályára az autójukat hanem úgy használták ahogy azt megálmodták anno.

És mennyi néző volt! Mint anno a Renault családi napokon (WSR). Annyiban hasonlít a két program hogy mindkettőt promózták rendesen, mindenki tudott róla. Sokan megfogadták a szervezők kérését és korhű ruhákban voltak. Nagyszerű volt látni hogy egy mini-Goodwood költözött hozzánk a hétvégére. Imádtam minden percét! :)

Szombaton délelőtt az időmérők futottak amikor megérkeztünk. Épp akkor ment fel a pályára a CER 2 mezőnye, Alfa Romeo Tipo 33, Ford GT40, stb. Zenei aláfestésnek nem volt rossz amíg bejártuk a környéket :)
Kép
Egyből átmentünk a paddockba, a lelátókra ráérünk majd akkor is leülni ha már elfáradtunk a sok gyalogolásban. Először a Trofeo Nastro Rosso mezőnyét néztük meg (50-60as évek olasz csodái), a Maserati Birdcage-et melegítették épp a szerelői. Miután visszatolták a többi autó közé, kíváncsiságból odamentem a srácokhoz megkérdezni mekkora Weber-ek vannak az autón. Olasz létükre szinte profin beszéltek angolul, látszott rajtuk hogy büszkék a munkájukra, végigmutogattak szinte mindent az autón. Miattam bakra rakták és levették a jobb hátsó kerekét meg a csomagtartó burkolatát hogy megmutassák hogy van megoldva a hajtáslánca az autónak. Transaxle motor elől váltó hátul, viszont a diffi a váltó alatt van külön házban, őrült olaszok :D Azt a látványt sose fogom elfelejteni amikor a többszáz milliós veterán központi anyáját egy 10 kilós kalapáccsal kezdte el verni a Gianni :D "They're meant to be used, not to stand still in a museum!"
Utána társammal felfedeztük a paddock többi csodáját. Szinte mindenkihez odalehetett menni, egyetlen autó se volt kordon mögött vagy néztek rád rossz szemmel ha közelebb szerettél volna hajolni a kocsikhoz. Látszott hogy a részvevők európa szerencsésebb végéből származnak, szinte természetes volt nekik hogy a nézők között dolgoznak az autón és nem hajtanak el ha valami kérdésed lenne. Igazából kb az első fél óra után kiégett az agyam és fel sem fogtam milyen autók között gázolok térdig. Nagyon tömény autóspornó volt ez.
Paddock után a kiállítók között néztünk szét. A Crazy Cutters nevű amcsiautós srácokkal dumáltunk még elég sokat, egy General Lee festésű Chargerbe ültették a kissrácokat és engedtek rúgni nekik egy-egy kövér gázfröccsöt. Remélem autóbuzi lesz az összesből, nagyon őszinte volt a mosolyuk :) (Egyébként milyen pocsék az az autó, kormány balra pedálok jobbra, és hátul el se lehet férni benne pedig 5+ méteres hajó :D ) A Fiat X1/9 klub is csodás volt, a vezetőjükkel dumáltunk fél órát, azért elég nagy szívás azokat az orosz acélból, felületkezelés nélkül, kis példányszámban gyártott kocsikat is életben tartani. Erre ők prezentáltak belőle 7db OT állapotút. Meg is jegyeztem nekik, ennyi X1/9 az egész országban nem lehet :D Mutattak egy képet előző túrájukról, ahol 30 (!) klubtagjuk mind ilyen kocsival szelte át a fél országot. Szent őrültek :lol:
Kép
A hazai Datsun klub is kellemes meglepetés volt, nem gondoltam volna hogy ennyi gyönyörű S30Z van itthon. Egyetlen képviselőjük se volt az autók körül, így velük nem tudtam szót váltani. Nagyon szépek voltak mindenesetre a gépek :)
Kép

Viszont ahol teljesen lefogazódott a vezműszíjam....
Kép
Kép
Kép

Honda S800 Coupe. Friss OT rendszámmal. Két mondat erejéig sikerült elkapni a tulajt, aztán el is ment az autóval. Belgiumból hozták a bódét szomorú állapotban 4 éve, nemrég készültek el a restaurálásával. Szinte még sehol sem voltak az autóval, most is csak pár órára jött ki körbenézni. Említettem neki a JapTimers-t naná. Biccentett aztán el is hajtott. Ezek után én csak szédültem az autók között, azt se tudtam hol vagyok. Pedig semmilyen tudatmódosító szert nem fogyasztottam eskü! Kellett egy kis idő ameddig az autót és annak az állapotát megemésztem...

A napot aztán az endurance verseny zárta, a Shelby Daytona Coupe egy állat! Kb 3 kör után nyomába se értek a többiek. A verseny vége előtt fél órával elindultunk hazafelé hogy még a dugó előtt elmeneküljünk a pályáról. Gyönyörű naplementében autóztunk hazafelé, azt hiszem ez egy tökéletes nap volt. :D

Vasárnap nem fordultunk meg időben az ország másik végéből (autót néztünk ismerősnek), így a pályára sem jutottunk ki. Lehet nem is baj, oda én már kevés lettem volna, a szombat is egy kisebb szívinfarktus volt :D

Képeim Flickr és facebookon. Vasárnapi mozgóképek egy havertól. Bár biztos vagyok benne hogy ettől ezerszer jobb képeket lőtt bárki, én annyira elmerültem az eseményben hogy az autók nagy részét le se fotóztam. Minek? Úgyis lesz tengernyi galéria róla, inkább átszellemülve bámultam a gépcsodákat, megélni próbáltam a pillanatot, nem pedig görcsösen megosztani mindenkivel. :) Písz!

https://www.flickr.com/gp/148448322@N02/PHL98y
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 33a9ccde91
Moderátor a Suzuki Kategóriában

'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017.10.04. 12:07

Hamarosan meglesznek a képeim!
Meglepően jól sikerültek a technika rosszalkodása ellenére :)

Amint feltöltöttem őket (leszűrve is közelebb van az ezerhez, mint az 500-hoz), írom a beszámolót.
Szerintem az év legjobb autós eseménye volt!
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017.10.05. 14:10

Hungaroring Classic...
Vagy rengeteget írok vagy semmit.

Egyszerűen tényleg betelt a merevlemez és a memória... Mázli, hogy nem tátott szájjal, csorgó nyállal vegetálok most is az irodában.
Eszméletlen jó volt... Még mindig a hatása alatt vagyok.
Próbálok bootolni, de nem megy. A fülemben még a recsegő, durrogó hangok, az orromban a technikákból áradó illatok. Tényleg maga volt az autós Mennyország. Pontosabban az olyasfajtáknak, mint nekünk. Nem gerjedek az új HiperSupersportautós Jutyúb Csenelekre, engem a karbik, a manuális műszerek és az átlátható versenytechnika hoz lázba.
Nem tudok összeszedett lenni. Végem van, sorry...

Próbálok azért 1-1 csapongó gondolatot megosztani.

Ez az év klasszikus autós események tekintetében szuperül indult. A (szerencsére) rejtegetett Histo-Cup sorozatban is először lehetett részem. Akkor már rögtön dupláztam is (Pannonia és Szlovákia Ring). A gépcsodáktól eltekintve magával ragadott a közeg. A közvetlenség, a családiasság, a stresszmentes boldog arcok, az, hogy tényleg medencékben lazultak a paddockban, vagy a kisgyerek gokartjának is volt külön szerelő sátra magával ragadott.

Ezek után persze értesültem, hogy lesz Hungaroring Classic
Első benyomásra nekem teljesen úgy jött le, hogy a Histo-Cup ellentetje. Profitorientált RENDEZVÉNY, sok mellékprogrammal, méregdrága autókkal, jelentős belépővel, nagy média visszhanggal. Kicsit tartottam tőle és nem is éreztem elsőre a csít. Biztos rengeteg ember lesz (nem szeretem a tömeget), kordonok mögött, illetve a célegyenes lelátóiról lehet majd bámulni pár ilyen csodát és egyáltalán nem lesz családias, közvetlen.
Mint tudjátok, a Hungaroring erősen az életem része ismerem, mint a tenyerem és pontosan tudom, hogy a célegyenesben elsuhanó autók már nem elégítik ki az igényeimet.
Ha már ott vagyok, akkor legyek a kritikus kanyarokban, vagy a Mansell előtti emelkedőn, a lángolós lejtőn, hogy halljam, a fülrecsegtető kipufogó hangokat, a géppuskához hasonló visszaváltási durrogásokat, illetve lássam a sokszor két keréken vett kanyarvételeket, a gépészkedéseket, a bevállalásokat...

Éppen ezért úgy döntöttem, a rendezvény volumene ellenére ide is megpróbálok sajtósként menni, hogy továbbra se húzzanak nekem fizikai gátakat. Fotózni több okból is szeretek és ha sikerül ezeket az autókat akár olyan közelről dokumentálni, hogy a hőtermelésüket is érzem az elhaladásuk során, akkor továbbra sem okoz problémát, hogy ezeket megosszam az érdeklődőkkel.
Kemény volt az akkreditáció, az angol nyelvű jelentkezési lapokat közvetve a Peter auto hagyta jóvá.
jAbel japán autós szimpatizánsunk is érdeklődik a fotózás iránt, nagyon tehetséges és nem rest megmutatni nekünk a képeit. Ha már belevágunk, akkor segítettem neki is, hogy kijuthasson fotósként.
Már 1 hónappal az esemény előtt beadtam a jelentkezést, amelyet jóvá hagytak, sőt a Sajtótájékoztatóra is névre szóló meghívást kaptunk.

Szumma szummárum kijutottunk, úgy, ahogy mindig: A szervizúton, bárhol, bárhonnan lövöldözni a gépcsodákat és a lehető legjobb helyekről megtapasztalni őket. Innentől már nem volt kedv kérdése :) Minden mást lemondtam errő a hétvégéről :D

Pénteken már kint is voltam átvenni a Pass-t és az autó behajtós matricát. A mellényért föl kellett menni a Média Centerbe (bár simán használhattuk volna a sajátunkat) és amikor először megpillantottam az eseményt, hogy meglepődtem a Paddock láttán...

Kellemesen csalódtam! :)
A TÖBB 10 MILLIÁRD!! Forint értékű géppark (ha nem több) ellenére, NEM az fogadott, hogy a látogatók kis kordonnal és biztonságiakkal kijelölt folyosókon szabad csak haladniuk és csorgatni a nyálukat. Ellenkezőleg! Minden nyitva, körülöttünk szétdobálva a kasznik, előttünk emelve-szerelve a Maseratik, Ferrarik, Porschék...
Itt már tudatosult, hogy Hétfőn zombi módban fogok bekúszni a melóhelyre, mert, mindhárom nap végig kint leszek itt az tuti!
Nem tudom ragozni, gigamegacsúcs rendezvény volt, családias közeggel!!

7000Ft a 3 napos belépőért? Bagatel! 1 napra is bőven megérte volna!

Japtimersek tekintetében (mint ahogy megszokhattuk azt a hazai Japán veteránosok darabszámában) nem volt túl nagy a mezőny, de engem őszintén meglepett még ez is, hisz csak 1-2 autóra számítottam a kiállítói részben.
Ehhez képest volt Celica Supra:

Kép

A csodálatos kis Honda S 800

Kép

Kép

Z-k minden mennyiségben és csodálatos állapotban

Kép

Kép

Kép

Egy MR2

Kép

Egy XT

Kép

Zsolesz Carinája

Kép

Egy "dolgos" Land Crusier

Kép

De persze a 2 kerekűek közül is akadt Japtimer szépség

Yamaha világkerülő

Kép

Kép

vagy a Yamo hegyi felfutó

Kép

Nagyon akarom Honda

Kép

Meg volt 1-2 még nem Japtimer korú is, mint ez az SVX

Kép

vagy a Skyline

Kép

vagy a Nissan képviselet a GTR-el és az új Z-vel

Kép

Külön öröm, hogy ezekből több autó és tulaja is Japtimers közösségünk tagja.

De még a média társak közt is volt büszke Japán tulaj (Roland?)

Kép

És persze a VIP parkoló is rejtett kincset

Kép


Csak összejött pár Japán :)
DE!! Higgyétek el, hogy ez a pár darab jármű szinte csak nagyítóval volt megtalálható abban a tömegben, ami kint volt.
Nem lehet leírni.. (és végigfotózni sem)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

PONTPONTPONT...

Remélem lesz majd valami szumma, hogy hány kiállító és versenyautó volt kint...

A Paddockon kívül voltam a Boxban (ahova bárki mehetett) és a Pitlane-ben is.
No comment...

Kép

Kép

Kép

Kép

Cipő szárító! :)

Kép

Kép

Kép

Pont annyi, amennyi kell :)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Lemaradtak ezek a Japtimersek :)

Kép

Volt ám még kiszolgáló jármű

Kép

Felgumizva! :twisted:

Kép

Kép

Kép

De a csúcs persze ez volt. :)
Kemény géphez, kemény diagnosztika! Sírtunk... :D :oops:
PERFECTION!

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Fix it!

Kép

Itt nem voltam :)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Aztán voltak a köztes, 5-10 perces programok, amik talán a legkisebb figyelmet kapták, pedig ott is volt csemege.
VIP, klubos, kiállítós körök, autóztatás...

Kép

Ez a ZX is lemaradt a japánok közül..

Kép

Kép

Kép

:)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Ha van rá igény, holnap írom a pályás postot is :) ...
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017.10.06. 10:51

Még a pályázás előtt egy kis kitérő.
Alapvetően a 70-es évek közepétől, inkább a 90-es évek elejéig vagyok oda a klasszikus gépekért. (Nyilván jó pár kivételtől eltekintve).
Ez azt jelenti, hogy jellemzően a 80-as évek kockái dobogtatják a szívem.
Hogy volt beharangozva a Hungaroring Classic? 50-70-es évek versenyautói. Nagy volt az öröm, amikor ennek ellenére láttam egészen a 90-es évekig is gépsárkányokat és annak ellenére, hogy a korábbiak "elérhetetlennek, érinthetetlennek" tűnnek nekem, azokat is teljes mértékben tudtam élvezni. Gyönyörű formák, igazi gépészet.. Más dimenzió, de tényleg oda lehet lenni értük.

Kép

Ezt a hangulatot tényleg emelték a korabeli öltözékben kolbászoló emberek. Tisztelem, aki vette a fáradtságot!
Rengeteg Brit és Francia volt, ahogy említettétek, meglepően közvetlen hozzánkállással.
A lányok is eszméletlen csinosak voltak. Volt egy életkép, amin lefagytam (nem tudtam lefotózni emiatt):
Tündércsodaálomszép kisasszony. Szoknya, kosztüm, frizura smink, minden korhű, hajában még egy kis fekete hajdísz is. Gugol egy 70-es évekbeli Jaguar előtt és a cicát az orrán makrózza 1 cm-ről. Csak mosolyogtam rá és akartam adni neki egy puszit :)


Kép


És végül a versenyek.
Hisz elvégre ezért voltunk kint.
Nem csak provizóre karikázások voltak 1-2 előzést imitálva. A Több száz milliós autóknak úgy tolták mint egy akármilyen másik versenyen. Leszakadt az arcom :) Elfékezések, brutál előzések, technika és kaszni amortizálás. Ez tényleg egy bajnokság. Küzdöttek a pozíciókért, a csapatoknál is ment a taktikázás.
Szürreális élmény! Időutazás a javából.
Azok a kocsik pedig... Nem ám 5 körös versenyekről beszélünk! Volt 2 óra hosszú Endurance futam is. Aki már volt akár nyílt nap alkalmával a ringen, az tudja, hogy még 20 perc is mennyire meg tudja terhelni a technikát és a pilótát. 2 óra pedig az 50 éves gépekkel.. Betojás.
A versenyzők átlag életkora 50 év vagy afölötti volt. És nem vadi új GT3-akkal kell menni, ahol a gáz-fék mellett a kormány mögött kell pöckölgetni a robotváltót. Itt olyan gépészkedés kell, hogy szinte mindannyiunk elvérezne. Istenem... Visszaváltásoknál azok a lábrúgta hangorkánok... RWD-nek van igaza. Libabőr!

Teljesen abszurd élmény volt a számomra eddig csak statikus kiállításokon, szalonokban tapasztalt veteránokat most látni körről-körre iszonyat szögben keresztbe menni, a rázókövön ugratni, az izzó-világító kipufogójukból lángtengert hányni... Tényleg az autós Mennyország volt ez a három nap... :oops:

Próbáltam fotózni nektek és magamnak is egyaránt. Tudjátok, hogy csak autós rendezvények tekintetében is rengeteget kattogtatok. A váz, az obik is amortizálódnak és mostanában egyre rosszabb képeket tudok sajnos lőni. Egyre inkább hanyagolnom kell az automata segíédfunkciókat (pl. AI Servo) és trükkökkel törekedni az éles fotókra. Mondhatni még a technikám is megfelelt a rendezvényen tapasztalt kor szelleméhez :) Pénteken-Szombaton éjszaka próbáltam a kijelzőn visszanézni 1-1 képet. Sírtam, zokogtam, hogy mennyire rosszak lettek (rettentő alacsony jó kép arány), de nagy meglepetésemre a PC-n már egész jól mutattak, úgyhogy összességében boldog vagyok :) Szerintem sok jól sikerült kép készült!

A másik oldalról (munka), azért árulkodik a telefonom lépésszámlálója. Szombaton és Vasárnap is 20-20000 lépést számolt össze és ne feledjük a Hungaroring szintkülönbségét. Reggelente nem volt őszinte a mosolyom :) ... Ez a távolság ráadásul úgy jött össze, hogy mindhárom nap lehetőségünk volt Médiás Shuttle-okkal gyorsan vitetni magunkat a megfelelő kanyarhoz, amivel éltünk is rendesen.

Kihasználtam a korábbi helyismeretem. Ezúttal többször kértem "keresztezést" is és olyan helyekről is lőttem képeket, amit ritkán láttok, sőt akár a mostani profi netes galériákban nem is találhattok.

Fogyasszátok őket sok szeretettel és remélem, hogy kicsit visszaad a hangulatból annak is, aki csak jövőre tud kijönni. Mert akkor már KÖTELEZŐ :)

Teljesen vegyesen pár kép kategóriánként.

Group C

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

60's Endurance

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Classic Endurance Racing 1

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Euro F2

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Heritage Touring Cup

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Az újratárgyalt előzés.
(Brutál volt!!!)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Trofeo Nastro Rosso

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


És a személyes kedvencem (a képek darabszámából is meglátszik)
CER 2, avagy Classic Endurance Racing 2

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép




Kép



Őszintén hiszem, hogy jövőre folytatódik (remélem, hogy a Peter auto számai is így gondolják) és tutifix, hogy ott a helyem.

SŐT!!

Nagyon szeretném, ha megjelennénk pár Japtimerssel!
Mit szólnátok hozzá, ha az igazán szép Japán gyöngyszemeket kivinnénk. A szabály úgy tűnik nem kőbe vésett. Most azt hiszem 78 környéke volt a korhatár, mégis Bőven belefértek a 80-as évek is!
Mit szóltok? Kinek lenne hozzá kedve? (szándékosan nem én írok neveket)

Kép
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017.10.06. 11:02

Ja és persze a Galériák lemaradtak :)

~900 kép. Photoshopot nem láttak. Így jöttek ki a gépből. Ha valakinek kellene 1-1db háttérnek, akárminek, írja meg priviben melyik és küldöm nagyban, esetleg egy kis utómunkával. Ugyanúgy jelezze, ha egy-egy autóról még a fentlévőkön kívül lenne kép, mert van jó pár, amit már nem raktam be a galériákba, hogy ne legyen uncsi.

Összességében elégedett vagyok :)

KÉPEIM izgalmassági sorrendben:
- Vasárnap
- Szombat
- Péntek
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
RWD
Gyakori látogató
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2016.06.23. 17:25
Jármű gyártási éve: 1981
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Starlet

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: RWD » 2017.10.06. 23:45

Remek képek, és beszámoló. Köszi! Az ívbelsőjét emelgető Escortnál tényleg elmorzsoltam egy benzincseppet. Őrjítő volt, még most is beleborzongok.
Jövő évi Japtimers témát maximálisan támogatom, ott a helyünk. Addigra csak kijön a féltengelyem... :D

Pár képet lementek, meg lehet fel is használok facsebukon (borítókép), ha nem bánod.
1981 - Toyota Starlet KP62

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017.10.09. 08:06

Ha kell valamelyik nagy felbontásban, szólj.
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017.10.09. 08:13

Csináltam pár videót is.
Ezek sima telefonos hulladék minőségűek, de talán a hangokat visszaadják.

https://www.youtube.com/watch?v=TsoVr78FW6U

Maga a mennydörgő pokol :)

https://www.youtube.com/watch?v=mgOMrEzbrPg

https://www.youtube.com/watch?v=5jLDBesmu08

https://www.youtube.com/watch?v=ySVRtF5gfWk

A csatornámon találtok még párat.
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

jAbel
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2017.10.03. 17:27
Jármű gyártási éve: Vásárlási segítség miatt csatlakoztam
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: jAbel » 2017.10.21. 19:08

Sziasztok!

Először is üdvözlöm a fórum felhasználóit, így az első "éles" postomban!
A hónap elején volt szerencsém kilátogatni a Hungaroring Classicra, ahol Pacsker segítségével lehetőségem volt ezt a csodát megélni, nem is akármilyen formában.

Az egész az M3 bevezetőn kezdődött. Jobból állólámpás coupe, pár 100 méter múlva balról 02-es BMW jelezte, hogy itt valami készül. A ring bejáratánál már sorban álltak a veteránok a találkozóra, a regisztrációt követően, ballagva a paddock felé pedig egy sor veterán Mercedes húzott el mellettem. Egy 300SL felvezetésével. És hogy ezután mi következett?
Filmászakadás! Még jó, hogy digitális géppel fotóztam... :D
Kép
65 911 2L - 75 911 RSR 3.0 by Abel Janoch, on Flickr

Kép
Porsche 911 2L by Abel Janoch, on Flickr

Kép
69 Chevron B 16 BMW by Abel Janoch, on Flickr

Kép
79 BMW M1 by Abel Janoch, on Flickr

Nyitás után nem sokkal (2-2,5 órával) már úgy éreztem, hogy ugyan a paddockon csak végigrohanni sikerült, a boxba is csak benéztem, de menni kéne a pálya mellé. Jó azért a hazai klubok találkozóját még rohanva végiglőttem

Kép
Chevrolet Caprice Police Car by Abel Janoch, on Flickr

Kép
Iso Grifo by Abel Janoch, on Flickr

No és a pálya mellett. Ezt nem igazán tudnám kulturált keretek között leírni :D
Kép
by [url=https://www.flickr.com/photos/janochabel/]Abel Janoch, on Flickr

Kép
67 & '68 Lola T70 MkIII by Abel Janoch, on Flickr

Kép
89 Mercedes Benz C11 by Abel Janoch, on Flickr

Kép
80 Porsche 935 K3 by Abel Janoch, on Flickr

Kép
55 Maserati 300S by Abel Janoch, on Flickr

További képek:
Pit és Paddock
Versenyek

Kép
76 Porsche 934/5 by Abel Janoch, on Flickr

Este sikerült megint a találkozó résztvevőivel osztozni az M3 bevezetőn. A benzinkutas leányt pedig innen is üdvözlöm, gondolom szegénynek ötlete sem volt, hogy az a furán felöltözött, hullafáradt, kissé zavartan, de folyamatosan vigyorgó srác minek örül annyira. Hát nem is annak, hogy mennyit vedelt az a francia csoda, amivel ideiglenesen járok, de ez már egy másik történet...
Egy biztos, ha jövőre is megrendezik, mindenképp ott kell lenni. Nem csak egy napra, hanem végig. Pénteki nyitástól vasárnapi zárásig!

Avatar
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
Jármű gyártási éve: 1980
Jármű gyártó: Toyota
Jármű típusa: Corolla

Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017.10.23. 19:03

Igényes, profi képek!
Nagyon köszönjük őket a beszámolóval egyetemben.

Remélem jövőre már a kis Japtimers részlegről is lövöldözhetsz bőven :)
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja

Kép '80 Toyota Corolla GT Coupe
Kép '88 Toyota Corolla GT-i Liftback
Kép '82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
Kép '69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva

Válasz küldése