⇒ Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
- domi007
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 527
- Csatlakozott: 2016.07.29. 00:26
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Celica
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Robi a KP kombista
Moderátor a "Közösség", az "Összes gyártó, Egyéb beszélgetések", és a "Toyota, Lexus" Kategóriákban.
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
- Teno
- Visszajáró
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2017.04.22. 18:20
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Galant
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Volt olyan "beszállóm" ma akinek '89 Galantja van
- Tercel83
- Visszajáró
- Hozzászólások: 134
- Csatlakozott: 2016.07.27. 06:16
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Tercel
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Teno, nagyon kitettél magadért, hordtad az embereket körbe, mint a kerti kisvasút.Teno írta:Volt olyan "beszállóm" ma akinek '89 Galantja van
- Teno
- Visszajáró
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2017.04.22. 18:20
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Mitsubishi
- Jármű típusa: Galant
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Hát igen, kb fél nyolctól egészen 22:00 körbe-körbe mentem, volt olyan amikor hátul 4 ember volt, de kedvencem a végén, az utolsó utáni kör után a síró kisgyerek volt, aki elkezdett sírni, mert mondtam h már 2x is szóltak nekem, h ez már az utolsó köröm legyen, de megszakadt a szívem rajta és mondtam a családjának, h szálljanak be, végül is emiatt volt ez az esemény!! Kb 7 éves gyerek lehetett, aztán elől ült, de az arcára fagyott a mosoly amikor a korom sötétbe a balos kanyarból padló gázzal kifelé az egyenesbe eltoltam kb 100km/h-igTercel83 írta:Teno, nagyon kitettél magadért, hordtad az embereket körbe, mint a kerti kisvasút.Teno írta:Volt olyan "beszállóm" ma akinek '89 Galantja van
Amúgy az elmúlt 4év legjobb autós találkozója-eseménye volt számomra, ilyenkor jön rá az ember, h azért csak vannak még olyan emberek akik értékelik ezeket az öreg jószágokat és h megérte minden pénzt és időt belefeccölni
Zsoleszt sajnálom, h nem tudta kihozni a kisbuszt, tuti abba is csak úgy nyüzsögtek volna a gyerkőcök
Amit egyedül sajnálok, hogy így nem tudtam beülni abba a 3-4 autóba, amibe azért 1x betenném a valagam
Természetesen senki nem hitte el, h tavaly 117 lóerőt mértek az autón, mondjuk amikor simán követtem a 250 lovas 2.5 20V turbo kombi Volvot, akkor én is kételkedtem picit, persze azért abból rendesen jött az olaj-füst....
- Tercel83
- Visszajáró
- Hozzászólások: 134
- Csatlakozott: 2016.07.27. 06:16
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Tercel
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Nálam nagyon meglepődtek, mikor a sofőr ülésre beülhettek. Volt autó választás előtt álló fiatal, trabantozó kisgyerek, 50-es ember aki az USA-ban vezetett ilyet. Volt egy férfi, akinek az idős apukájának van barna belsős Mazda kisteherje. Volt azért, akit én vittem, de a legjobban annak örültek, amikor szóltam, hogy nyomjanak padlógázt Csatlakoznék Tenohoz, a legjobb autós rendezvény volt, ahol valaha voltam, annak ellenére, hogy a Tercelnél nem álltak sorban, néha volt idő egy cigire. Bence is ment egy kört végre Érdemes volt jelentkezni, a fiam is élvezte, utána járdaszegélyen elfogyasztottunk egy Happy Mealt. Az ilyen élmények teszik kellemesebbé az utunkat.
- Tercel83
- Visszajáró
- Hozzászólások: 134
- Csatlakozott: 2016.07.27. 06:16
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Tercel
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Azt a szervezők is kérték a népektől, hogy ne legyen "szúró-vágó far"
Miért nem jöttetek oda? Mehettetek volna egy kört a dodgemmel...
Miért nem jöttetek oda? Mehettetek volna egy kört a dodgemmel...
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Sajnos már sötétedésbe értünk ki miattam. (Vidékről így értem fel).
Remélem azért páran osztottatok 1-2 szórólapot, hisz a parkolóba is volt sok csemege, akiket már vagy képről vagy épp a kifordulásnál láttunk csak.
A sétaautóztatásnál nem ültünk be senkihez, gondolom Mongi által említett okokból kifolyólag, de tényleg volt pár különleges jármű. Szépek voltak!
Az NSX továbbra is megunhatatlan szerelmem. Álom
Remélem azért páran osztottatok 1-2 szórólapot, hisz a parkolóba is volt sok csemege, akiket már vagy képről vagy épp a kifordulásnál láttunk csak.
A sétaautóztatásnál nem ültünk be senkihez, gondolom Mongi által említett okokból kifolyólag, de tényleg volt pár különleges jármű. Szépek voltak!
Az NSX továbbra is megunhatatlan szerelmem. Álom
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- Tercel83
- Visszajáró
- Hozzászólások: 134
- Csatlakozott: 2016.07.27. 06:16
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Tercel
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Nem jutottunk ki a parkolóba.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2016.03.08. 20:21
- Jármű gyártási éve: 1980
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Corolla
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Matenak beszámolója a TC Múzeumok éjszakájáról:
http://csipszer.blog.hu/2017/06/25/tota ... n=totalcar
http://csipszer.blog.hu/2017/06/25/tota ... n=totalcar
Adminisztrátor
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
Japtimers Közösség elnöke és a Vezetőség tagja
'80 Toyota Corolla GT Coupe
'88 Toyota Corolla GT-i Liftback
'82 Toyota Starlet versenyautó - építés alatt
'69 Toyota Corolla Sedan - felújítását várva
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- Tercel83
- Visszajáró
- Hozzászólások: 134
- Csatlakozott: 2016.07.27. 06:16
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Tercel
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Ez az egy egyetlen videó ahol látszunk.. Fotó nincs...
https://youtu.be/5s4pJjcA2Ls
https://youtu.be/5s4pJjcA2Ls
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
A legutóbbi (16.) Parkoló Parádén volt egy jópofa Carry is a tömegben:
http://totalcar.hu/galeria/totalcar/tes ... rade_16/34
Közben fotós ismerősöm feldolgozta az árpilisi (14.) PP képeit it, volt ott két érdekesség is. Őket ismerjük esetleg? Nyers képek biztos megvannak még, rendszámokat meg lehet keresni ha ez segítene.
Toyota Van:
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
és egy gyönyörű MA61 Celi Supra:
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
itt a komplett album ha érdekelne valakit:
https://flic.kr/s/aHskXUpCUv
http://totalcar.hu/galeria/totalcar/tes ... rade_16/34
Közben fotós ismerősöm feldolgozta az árpilisi (14.) PP képeit it, volt ott két érdekesség is. Őket ismerjük esetleg? Nyers képek biztos megvannak még, rendszámokat meg lehet keresni ha ez segítene.
Toyota Van:
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
és egy gyönyörű MA61 Celi Supra:
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
itt a komplett album ha érdekelne valakit:
https://flic.kr/s/aHskXUpCUv
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- domi007
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 527
- Csatlakozott: 2016.07.29. 00:26
- Jármű gyártási éve: 1983
- Jármű gyártó: Toyota
- Jármű típusa: Celica
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Van egy tippem, hogy melyik Supra lehet, OT rendszámos gondolom.mileandras írta:A legutóbbi (16.) Parkoló Parádén volt egy jópofa Carry is a tömegben:
http://totalcar.hu/galeria/totalcar/tes ... rade_16/34
Közben fotós ismerősöm feldolgozta az árpilisi (14.) PP képeit it, volt ott két érdekesség is. Őket ismerjük esetleg? Nyers képek biztos megvannak még, rendszámokat meg lehet keresni ha ez segítene.
Toyota Van:
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
és egy gyönyörű MA61 Celi Supra:
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
https://www.flickr.com/photos/137327307 ... 593449453/
itt a komplett album ha érdekelne valakit:
https://flic.kr/s/aHskXUpCUv
Moderátor a "Közösség", az "Összes gyártó, Egyéb beszélgetések", és a "Toyota, Lexus" Kategóriákban.
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
Japtimers Vezetőség tagja
1983 Toyota Celica (AA63) -
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Histo Cup, PannoniaRing.
Eredetileg nem terveztem elmenni az eseményre a lábam miatt (műtöttek), gondoltam majd itthon teszek-veszek, megleszek. Viszont már 2 hónapja nem jártam semmilyen autóversenyen, egy-két használt autó átvizsgálást és és alkatrész-kutatást ügyfelek nem-Unix kompatibilis autóihoz (héten pl egy Daewoo-FSO Polonez Pick-Up 1.9D gurult be azzal a kéréssel hogy sehol nem találtak hozzá reléket,biztosítéktáblát, stb) leszámítva alig volt közöm autókhoz mostanában.
A szivem viszont nagyon húzott már volna valami rendezvényre, nem egészséges ennyit autók elől elzárva tölteni. A bal lábam miatt nem mehetek túl messze egyenlőre, rendszeres törődés kell neki amíg meg nem gyógyul. Cipőt nem hordhatok, papucsban szr vezetni (és veszélyes is lehet). Szereztem egy ultraszexi szandált (bár lábszárig érő fehér zoknim nincs hozzá sajnos hogy teljes legyen a vizuális környezetszennyezés), a héten teszteltem előtte a környéken Civiceinket, de még begyógyszerezve, fájdalomcsillapítva se volt túl jó élmény, elég férfias a kuplungjuk (vagy csak én lettem kislány, na mindegy, ez így nem pálya). Valami megoldásnak csak lennie kell...
DTM+TCR kimaradt, GT Open szintúgy, Ferrari Challenge is, MTA-ról nem beszélve. Sorban mentek a jobbnál jobb autós programok, én meg itthon ülök a 4 fal között? Azt már nem! A PannoniaRing kb 75km tőlem, az alig egy óra utazás, annyit kibírok. Beszéltem pár környékbeli ismerőssel, szereztem sofőrös limuzint a 3 ajtós Swiftje képében. Kijön értem lövőre haver, elmegyünk Ofshdlfsdfslasszonyfára, ő úgyis mostanában kezd érdeklődni az autók iránt, kicsit körbevezetem a pályán, színes gyorskocsik között lesz, kap egy telitank benyát meg egy tálca sört a szolgálataiért cserébe, jól jár ő is én is.
Egész napra nem maradhattam, az időterv szerint fél4kor kezdődött az a verseny ami legjobban érdekelt, ott indult előnevezési lista szerint a GT40 és a Zakspeed Capri is, ez kell nekem! Fél4kor kezdődik, kicsit korábban odaérünk akklimatizálódni, egy óra az út tőlem, megállunk majd benzinkúton is stb, úgy egyeztünk meg hogy fél2-kor találkozunk nálam, aztán lazán röhögve odaérünk.
Fél2kor aztán felhív hogy késni fog egy kicsit, közbejött egy kis dolga, de 15 perc és indul hozzám. Fasza. Végül a megbeszélt 13:30 helyett 14:50-kor jött meg. Nájsz. Indulunk egyből ki a pályára, odaúton szólok neki hogy ha lehet azért csapjon oda a lovak közé, ha az adott versenyre nem is érünk ki, de jó lenne látni legalább az utána következő számokat, egy kis track actiont, bármit. Oké persze, akkor menjünk rendesen. Úgy értelmezte hogy a következő kereszteződés előtt (ami ki van táblázva sárga háttérrel, 70 majd 50-es táblával, stb) elfelejtett időben lassítani, végül 4 kerékkel oldalra csúszva álltunk meg egy elhaladó kamion előtt. Majd a nyíl egyenes főúton, szembeforgalom nélküli, jól belátható szakaszon előttünk haladó kamiont úgy előzte meg hogy szinte egyből visszarántotta az autót a saját sávunkba és a fehérkavicsos padkára lecsúsztunk. Körforgalomból pedig 15tel jöttünk ki 5ösben, és nem értette miért akar lefulladni az autó. Megállunk benzinkúton, ha dohányos lennék biztos rágyújtottam volna. Nem születhet mindenki Fittipaldinak, de ami sok az sok. Szórakozni megyünk, nem meghalni. Diszkréten megkértem hadd cseréljünk helyet, jobb lesz mindenkinek. Na ekkor aztán olyan road rage-et mutattam be neki a kihalt főutakon - előre megnéztem, trafi nem volt a kinézett útvonalon - a kis Suzukijával, hogy emberünk nem akarta elhinni hogy megy valójában az autója. Tudom nem szép dolog más autóját így használni, de ekkora elfogyott minden türelmem, oda akartam érni végre a pályára. Nemmondommeg mennyi idő alatt tudtuk le a hátralévő 65km-t, csak annyit mondok hogy a majd' másfél órás csúszással indulásból 15 perc lett mire kiszálltunk a pályán.
Mint kiderült, a GT40 a pénteki tesztek alatt bedöglött, már csomagoltak és hazamentek. A Zakspeed Capri meg 4-5 kör után fogta magát és visszagurult a boxába. Valszeg megunta a pilóta hogy nincs egy játszópajtása se, durván elverte a mezőnyt és inkább visszament sütögetni a paddockba a csapattársaihoz. A Histo-Cup osztrák nyugdíjas bácsik hétvégi szórakozása, többre tartották azt mint magát a versenyt. De egy brutális Dodge Challengert így is sikerült kifogni, méretéhez és buta futóművéhez képest iszonyat jól ment. Bölömbikányi V8, dupla oldalkipufogóval, dob nélkül. Szólt rendesen Valamint volt egy irtó aranyos BMW 700 RS amit még soha nem láttam előtte. A mezőny többi részét igazából nagyon nem is néztem meg, 7 éve járok a PannoniaRingre, megvolt már szinte az összes korábban. Most inkább a hangulat, a finoman keveredő illatok (versenybenzin és grillezés keverékét fújta a szél), valamint a pályán lévő ismerősök társasága, magáért a versenyhétvége hangulatáért mentem ki, mint hogy megörökítsem az összes autó összes részletét. Ahhoz úgyse lenne elég a világ összes ideje se. Csak pár képet lőttem, voltak ott nálam jobban felszerelt fotósok, jobb gépekkel, több idővel, jobb lábakkal, náluk biztosan lesznek szép galériák. Remélem Pacsker megosztja majd a saját albumát, addig is kedvcsinálónak itt van az a kevés amit lőttem. Bár nem Japtimerek de talán nem köpködtök rá
FUCK DOWNSIZING! felirat a légszűrőn. zseniális.
Lehet kicsit túl személyes és picsogós lett, sorry. Lehet lassan tényleg kislány leszek. Písz!
Eredetileg nem terveztem elmenni az eseményre a lábam miatt (műtöttek), gondoltam majd itthon teszek-veszek, megleszek. Viszont már 2 hónapja nem jártam semmilyen autóversenyen, egy-két használt autó átvizsgálást és és alkatrész-kutatást ügyfelek nem-Unix kompatibilis autóihoz (héten pl egy Daewoo-FSO Polonez Pick-Up 1.9D gurult be azzal a kéréssel hogy sehol nem találtak hozzá reléket,biztosítéktáblát, stb) leszámítva alig volt közöm autókhoz mostanában.
A szivem viszont nagyon húzott már volna valami rendezvényre, nem egészséges ennyit autók elől elzárva tölteni. A bal lábam miatt nem mehetek túl messze egyenlőre, rendszeres törődés kell neki amíg meg nem gyógyul. Cipőt nem hordhatok, papucsban szr vezetni (és veszélyes is lehet). Szereztem egy ultraszexi szandált (bár lábszárig érő fehér zoknim nincs hozzá sajnos hogy teljes legyen a vizuális környezetszennyezés), a héten teszteltem előtte a környéken Civiceinket, de még begyógyszerezve, fájdalomcsillapítva se volt túl jó élmény, elég férfias a kuplungjuk (vagy csak én lettem kislány, na mindegy, ez így nem pálya). Valami megoldásnak csak lennie kell...
DTM+TCR kimaradt, GT Open szintúgy, Ferrari Challenge is, MTA-ról nem beszélve. Sorban mentek a jobbnál jobb autós programok, én meg itthon ülök a 4 fal között? Azt már nem! A PannoniaRing kb 75km tőlem, az alig egy óra utazás, annyit kibírok. Beszéltem pár környékbeli ismerőssel, szereztem sofőrös limuzint a 3 ajtós Swiftje képében. Kijön értem lövőre haver, elmegyünk Ofshdlfsdfslasszonyfára, ő úgyis mostanában kezd érdeklődni az autók iránt, kicsit körbevezetem a pályán, színes gyorskocsik között lesz, kap egy telitank benyát meg egy tálca sört a szolgálataiért cserébe, jól jár ő is én is.
Egész napra nem maradhattam, az időterv szerint fél4kor kezdődött az a verseny ami legjobban érdekelt, ott indult előnevezési lista szerint a GT40 és a Zakspeed Capri is, ez kell nekem! Fél4kor kezdődik, kicsit korábban odaérünk akklimatizálódni, egy óra az út tőlem, megállunk majd benzinkúton is stb, úgy egyeztünk meg hogy fél2-kor találkozunk nálam, aztán lazán röhögve odaérünk.
Fél2kor aztán felhív hogy késni fog egy kicsit, közbejött egy kis dolga, de 15 perc és indul hozzám. Fasza. Végül a megbeszélt 13:30 helyett 14:50-kor jött meg. Nájsz. Indulunk egyből ki a pályára, odaúton szólok neki hogy ha lehet azért csapjon oda a lovak közé, ha az adott versenyre nem is érünk ki, de jó lenne látni legalább az utána következő számokat, egy kis track actiont, bármit. Oké persze, akkor menjünk rendesen. Úgy értelmezte hogy a következő kereszteződés előtt (ami ki van táblázva sárga háttérrel, 70 majd 50-es táblával, stb) elfelejtett időben lassítani, végül 4 kerékkel oldalra csúszva álltunk meg egy elhaladó kamion előtt. Majd a nyíl egyenes főúton, szembeforgalom nélküli, jól belátható szakaszon előttünk haladó kamiont úgy előzte meg hogy szinte egyből visszarántotta az autót a saját sávunkba és a fehérkavicsos padkára lecsúsztunk. Körforgalomból pedig 15tel jöttünk ki 5ösben, és nem értette miért akar lefulladni az autó. Megállunk benzinkúton, ha dohányos lennék biztos rágyújtottam volna. Nem születhet mindenki Fittipaldinak, de ami sok az sok. Szórakozni megyünk, nem meghalni. Diszkréten megkértem hadd cseréljünk helyet, jobb lesz mindenkinek. Na ekkor aztán olyan road rage-et mutattam be neki a kihalt főutakon - előre megnéztem, trafi nem volt a kinézett útvonalon - a kis Suzukijával, hogy emberünk nem akarta elhinni hogy megy valójában az autója. Tudom nem szép dolog más autóját így használni, de ekkora elfogyott minden türelmem, oda akartam érni végre a pályára. Nemmondommeg mennyi idő alatt tudtuk le a hátralévő 65km-t, csak annyit mondok hogy a majd' másfél órás csúszással indulásból 15 perc lett mire kiszálltunk a pályán.
Mint kiderült, a GT40 a pénteki tesztek alatt bedöglött, már csomagoltak és hazamentek. A Zakspeed Capri meg 4-5 kör után fogta magát és visszagurult a boxába. Valszeg megunta a pilóta hogy nincs egy játszópajtása se, durván elverte a mezőnyt és inkább visszament sütögetni a paddockba a csapattársaihoz. A Histo-Cup osztrák nyugdíjas bácsik hétvégi szórakozása, többre tartották azt mint magát a versenyt. De egy brutális Dodge Challengert így is sikerült kifogni, méretéhez és buta futóművéhez képest iszonyat jól ment. Bölömbikányi V8, dupla oldalkipufogóval, dob nélkül. Szólt rendesen Valamint volt egy irtó aranyos BMW 700 RS amit még soha nem láttam előtte. A mezőny többi részét igazából nagyon nem is néztem meg, 7 éve járok a PannoniaRingre, megvolt már szinte az összes korábban. Most inkább a hangulat, a finoman keveredő illatok (versenybenzin és grillezés keverékét fújta a szél), valamint a pályán lévő ismerősök társasága, magáért a versenyhétvége hangulatáért mentem ki, mint hogy megörökítsem az összes autó összes részletét. Ahhoz úgyse lenne elég a világ összes ideje se. Csak pár képet lőttem, voltak ott nálam jobban felszerelt fotósok, jobb gépekkel, több idővel, jobb lábakkal, náluk biztosan lesznek szép galériák. Remélem Pacsker megosztja majd a saját albumát, addig is kedvcsinálónak itt van az a kevés amit lőttem. Bár nem Japtimerek de talán nem köpködtök rá
FUCK DOWNSIZING! felirat a légszűrőn. zseniális.
Lehet kicsit túl személyes és picsogós lett, sorry. Lehet lassan tényleg kislány leszek. Písz!
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
- mileandras
- Aktív fóruméletet élő
- Hozzászólások: 626
- Csatlakozott: 2017.03.08. 16:19
- Jármű gyártási éve: 1987
- Jármű gyártó: Suzuki
- Jármű típusa: Swift
Re: Egyéb Találkozók, Rendezvények, Események
Moderátor a Suzuki Kategóriában
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!
'87 Suzuki Swift SA413 1.3 8V - The Only Way To Fly!